چرا تریدرها با نزدیک شدن به ETF بیت کوین، ریپل های خودشان را می فروشند؟

  • 01:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

فروش 100 میلیون ریپل(XRP) با نزدیک شدن به تایید ETF بیت کوین! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما ریپل می تواند رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کند؟ چرا تریدرها و معامله گران با نزدیک شدن به تایید ETF بیت کوین، ریپل های خودشان را می فروشند؟ آیا دارندگان ریپل دوست دارند تا XRPهای خودشان را به ارز بیت کوین(BTC) تبدیل کنند؟
بازار کریپتو به عنوان یکی از محبوب ترین بازارهای مالی شناخته می شود که شامل ارزهای دیجیتال مختلفی است. ریپل نیز یکی از این رمز ارزها است که نوسانات قیمت زیادی دارد. شما برای اینکه از نوسانات قیمت ریپل سود به دست آورید، باید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. اخیرا ارز دیجیتال ریپل با فروش گسترده ای روبرو شده است و شاهد نوسانات شدید در قیمت XRP هستیم. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر ETF بیت کوین بر قیمت رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی فروش 100 میلیون XRP با نزدیک شدن به تایید ETF بیت کوین بپردازیم.

ETF بیت کوین چه تاثیری بر قیمت رمز ارزها می گذارد؟

سال 2023 برای ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) بازه زمانی نسبتا خوبی بود. چون که این رمز ارز موفق شد تا حد زیادی از کاهش قیمت خودش را بازیابی کند و به دنبال آن روندی افزایشی را تجربه کند. بیت کوین در سال 2023 به بالاترین حد خود طی یک سال گذشته رسید و در 9 نوامبر وارد محدوده 38 هزار دلاری شد. این بالاترین قیمت بیت کوین از اوایل ماه مه 2022 تاکنون بوده است که در مجموع با رشد 125 درصدی روبرو شود. بازار کریپتو همچنین در یک روند صعودی قرار دارد و قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها همچنان در حال افزایش است. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، باید خبرهای پیرامون ETF بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
جالب است بدانید، احتمال موافقت کمسیون  بورس و اوراق بهادار آمریکا برای تایید ETF بیت کوین دو برابر شده است. پیش بینی ها از احتمال تایید 90 درصدی این صندوق ها در ژانویه 2024 حکایت دارند و این مسئله باعث شده تا انتظارها برای رخ دادن بازار صعودی بالا رود. در شرایط فعلی، حتی بسیاری از تریدرهای روزانه و کوتاه مدت هم اطمینان کافی برای باز کردن معاملات شورت را ندارند. اگر ETF بیت کوین تایید شود، بازار کریپتو تحت تاثیر قرار می گیرد و قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال افزایش پیدا می کنند.

فروش 100 میلیون XRP با نزدیک شدن به تایید ETF بیت کوین

با افزایش احتمال تایید ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، دارندگان و هولدرهای ارز دیجیتال ریپل، نسبت به فروش XRPهای خودشان اقدام می کنند. طبق داده های آنچین، در 7 ژانویه شرکت ریپل برای اولین بار اقدام به فروش نیمی از تورم عرضه این ماه کرد. نکته قابل توجه این است که میزان فروش از الگوی مشابهی با حرکات مشاهده شده در سال گذشته پیروی کرد. این کار با یک تراکنش به ارزش 56 میلیون دلار در 100 میلیون توکن XRP شروع شد.
علاوه بر این، هنوز 100 میلیون ارز دیجیتال ریپل(XRP) در خزانه شرکت ریپل وجود دارد و 82.3 میلیون واحد توکن XRP نیز در حال حاضر در گردش است. این توکن ها می توانند در هر لحظه به فشار فروش در بازار رمز ارزها تبدیل شوند و بر روی قیمت ریپل تاثیر بگذارند. درک این نکته مهم است که شرکت توسعه دهنده ریپل معمولا دارایی های خودش را در لحظات استراتژیک نقد می کند. در واقع، فروش گسترده ریپل به معنی فشار بیشتر مربوط به حجم معاملات 24 ساعته توکن XRP است که می تواند بر عملکرد کوتاه مدت قیمت تاثیر بگذارد. یکی از مسائل مهم در معاملات ارز دیجیتال شناخت راه های جلوگیری از لیکوئید شدن است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر ETF بیت کوین بر قیمت رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی فروش 100 میلیون XRP با نزدیک شدن به تایید ETF بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، با نزدیک شدن به تایید ETF بیت کوین، ما شاهد فروش گسترده ارز دیجیتال ریپل هستیم. این مسئله نشان می دهد که دارندگان ریپل توکن های XRP خودشان را به بیت کوین تبدیل می کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا تریدرها با نزدیک شدن به ETF بیت کوین، ریپل های خودشان را می فروشند؟

در مورد چرا تریدرها با نزدیک شدن به ETF بیت کوین، ریپل های خودشان را می فروشند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+86 = ?