آشنایی با مخاطرات کارمزد پایین بیت کوین و اتریوم

  • 10:06 1403-06-15
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

موارد دلخواه ما برای بهترین مبادلات ارز دیجیتال Kraken، Coinbase و Crypto.com هستند. برای یافتن بهترین گزینه، 28 پلتفرم مبادله سیگنال ارز دیجیتال را بر اساس معیارهای کلیدی، از جمله امنیت، پیشنهادات، در دسترس بودن، قیمت‌گذاری، گزینه‌ های مالی، ویژگی ‌ها و قابلیت ‌های تلفن همراه ارزیابی کردیم. تراکنش ‌های ارزهای دیجیتال مشابه سایر تراکنش‌ های رایج، مانند تراکنش ‌های آنلاین سنتی، کار می‌کنند. با قیمت بیت‌کوین بیش از 73000 دلار در مارس 2024، این صرافی ‌های ارزهای دیجیتال تمام ابزارهای مورد نیاز برای تحقیق، تجارت، سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و موارد دیگر را فراهم می‌کنند.

گزینه های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، مانند بانکداری، وام دهی و ذخیره دارایی های دیجیتال. اگر در فضای بلاکچین تازه کار هستید، تشخیص اینکه از کدام صرافی ارز دیجیتال می خواهید استفاده کنید، یکی از اولین تصمیماتی است که باید بگیرید. نرخ مبادله ارزهای دیجیتال متفاوت است؛ بنابراین انتخاب بهترین نرم‌افزار معاملاتی می‌تواند ارزش زیادی برای شما ذخیره کند. نقش هوش مصنوعی در تولید سیگنال ارز دیجیتال نیز بسیار مهم است. البته، تراکنش‌های ارزهای دیجیتال بسیار فراتر از پرداخت هستند. حجم معاملات و ارزش بازار در صرافی های بزرگی مانند بایننس عمیق تر از پلتفرم های محبوب است.

اتریوم و کارمزدهای کم سابقه آن: مقدمه ای برای رونق کریپتو؟

فضای کریپتوکارنسی در حالت هرج و مرج است. با این حال، بخش مالی ممکن است شاهد برخی شگفتی ها باشد زیرا اتریوم، بزرگترین پس از بیت کوین، قیمت بنزین را در سطوح پایین تاریخی نشان می دهد. بنابراین آیا این شروع یک رنسانس آلت کوین است؟  در گذشته، این هزینه ‌ها با افزایش فعالیت شبکه افزایش می‌یابد و تراکنش ‌ها را گران و گاهی غیرممکن می‌کند. این توقف فعلی تعداد تراکنش ‌ها را افزایش می‌دهد، اما ممکن است کاربران جدیدی را که علاقه مند به پرداخت ‌ها هستند نیز جذب کند. طبق پلتفرم تحلیلی Santiment، این کاهش قیمت می‌تواند افزایش فعالیت در اتریوم هنگامی که قیمت ها کاهش می یابد، معمولاً این پایین ترین سطح بازار است که اغلب با یک بازگشت شدید همراه است. سرمایه گذاران، سفته بازان و علاقه مندان ممکن است این فرصت را پیدا کنند که قبل از بحران، فروش کوتاهی داشته باشند. همچنین، این روند با افزایش قابل توجه برخی آلت کوین ها همزمان است، که ممکن است نشان دهنده آغاز عصر آلت کوین باشد، که ارزش ارزهای دیجیتال کمتر شناخته شده را افزایش می دهد. یکی از اخبار مهمی که اخیرا توجه بسیاری را در بازار ارز دیجیتال به خود جلب کرده این است که آیا قیمت بیت کوین افزایش چشمگیری نخواهد داشت؟

خرید اتریوم بهتر است یا بیت کوین؟

بیت کوین به عنوان جایگزینی برای ارزهای سنتی ایجاد شد، بنابراین از آن به عنوان یک وسیله مبادله و کالا استفاده می شود. اتریوم یک بلاک چین است که می تواند در زمینه های مختلفی مانند DeFi، قراردادهای هوشمند و NFT ها مورد استفاده قرار گیرد. اینکه کدام یک برای خرید بهتر است به چشم انداز بازار و نیازهای سرمایه گذاری شما بستگی دارد. گفتنش سخته هر دو برای پروژه های طراحی و سرمایه گذاری محبوب هستند. هیچ کس نمی تواند بداند که بازار در آینده چگونه خواهد بود. اتریوم برای توسعه و زیرساخت برنامه های کاربردی Web3 طراحی شده است. توکن اصلی، اتر، موضوع حدس و گمان برای سرمایه گذاران است. بیت کوین یک سیستم پرداخت است که سرمایه گذاری محسوب می شود. پیش بینی اینکه کدام یک از این دو اتفاق می افتد دشوار است. هیچ کس نمی داند که آیا ارزهای دیجیتال یا بلاک چین ها در آزمون زمان مقاومت خواهند کرد. زن و شوهر را می توان گرفتار کرد، اما یک چیز مسلم است: هر دو باعث ایجاد تغییرات بسیار مورد نیاز در سیستم مالی جهانی شده اند.

جمع بندی:
در این مقاله به بررسی کارمزد پایین بیت کوین و اتریوم پرداختیم. بیت کوین و اتریوم دو بلاک چین با ارزهای رمزنگاری شده مخصوص به خود، بیت کوین و اتریوم هستند. اگرچه هر کدام با هدف متفاوتی ساخته شده اند، اما برای حل یک مشکل خاص، شباهت های زیادی وجود دارد.

منبع مقاله: https://www.cointribune.com/en/ethereum-and-its-record-low-fees-prelude-to-a-crypto-boom/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آشنایی با مخاطرات کارمزد پایین بیت کوین و اتریوم

در مورد آشنایی با مخاطرات کارمزد پایین بیت کوین و اتریوم نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 47 = ?