ربات معاملاتی گان بات(GunBot) چیست؟

  • 18:02 1403-02-11
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

ربات معاملاتی گان بات(Gunbot)؛ نوعی نرم افزار تریدر که قابلیت های خاصی رو به کاربران خودش ارائه میده! آیا تا الان چیزی در مورد این ربات شنیدین؟ اصلا می دونین ربات Gunbot چیست؟ ربات ترید گان بات چه ویژگی هایی داره؟ ربات معامله گر گان بات از کدوم صرافی ها پشتیبانی می کنه؟ ربات GunBot چجوری کار می کنه؟ چرا باید این ربات تریدر رو انتخاب کنیم؟

ربات های تریدر یا معامله گر انتخاب خوبی واسه صعود در معاملات رمز ارزها هستن. دستیار معامله گر ارز دیجیتال واسه تریدرهای تازه کار و مبتدی هم جذابیت های قابل توجهی داره. یکی از بهترین ربات های معاملاتی که می تونین با استفاده از دریافت سیگنال ارز دیجیتال از اون از نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال سود زیادی به دست بیارین، ربات معامله گر گان بات هست. این ربات تونسته محبوبیت زیادی به دست بیاره. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ربات ترید گان بات یا GunBot بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های ربات گان بات بپردازیم و عملکرد ربات معامله گر گان بات رو مورد بررسی قرار بدیم.

ربات ترید Gunbot چیست؟

ربات ترید Gunbot چیست؟

آیا می دونین ربات تریدر GunBot چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ربات معامله گر گان بات یا Gunbot یکی از محبوب ترین ربات های معاملاتی خودکار برای خرید و فروش رمز ارزهاست. نرم افزار گان بات توسط افراد با تجربه ای به اسم های Gunthar De Niro و Tammy Levy راه اندازی و عرضه بازار شد و قابلیت اتصال به بیش از 13 صرافی ارز دیجیتال رو داره. شما می تونین با استفاده از ربات ترید گان بات، ارزهای دیجیتال رو به صورت خودکار خرید و فروش کنین و از تغییرات قیمتی اون ها سود زیادی به دست بیارین. توجه داشته باشین که واسه استفاده از این ربات، اول باید در یکی از صرافی های ارز دیجیتال حساب باز کنین.

جالب اینجاست که بدونین ربات ترید گان بات(Gunbot) به منظور انجام معاملات در بازار رمز ارزها از نوعی الگوریتم کامپیوتری دقیق استفاده می کنه. این ربات در سال 2016 ساخته شد و در سال 2017 میلادی به طور رسمی فعالیت خودش رو شروع کرد. ربات معامله گر گان بات با کمک ترکیبی از سیگنال ها، استراتژی های معاملاتی و شاخص ها به تجزیه و تحلیل بازار رمز ارزها می پردازه. به صورت اتوماتیک طبق ترجیح کاربر و دستوراتی که صادر می کنه، رمز ارزها رو خرید و فروش می کنه.

مقاله پیشنهادی: ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟

ربات گان بات چه ویژگی هایی دارد؟

ربات گان بات چه ویژگی هایی دارد؟

همونطور که گفتیم، ربات ترید گان بات(Gunbot) نوعی ربات معاملاتی هوشمند برای بیت کوین و سایر رمز ارزها که در خوندن بازار و خرید در نقطه پایین و فروش دربالا خیلی خوب کار می کنه. شما می تونین با استفاده از ربات ترید گان بات، سود زیادی از نوسانات و تغییرات قیمت ارزهای دیجیتال به دست بیارین. در ادامه برخی از ویژگی های ربات گان بات رو بررسی می کنیم:

•    پشتیبانی از صرافی های مختلف

یکی از ویژگی های ربات ترید گان بات(Gunbot) این هست که از صرافی های ارز دیجیتال مختلفی پشتیبانی می کنه. تریدرها و معامله گران می تونن از این ربات به صورت همزمان در چند صرافی مختلف استفاده کنند و درآمد زیادی به دست بیارن. مهم ترین صرافی های پشتیبانی شده در ربات معامله گر Gunbot عبارت هستن از:
    صرافی بایننس(Binance)
    صرافی کراکن(Kraken)
    صرافی هوبی(Huobi)
    صرافی کوکوین(Kucoin)
    صرافی پولونیکس(Poloniex)

مقاله پیشنهادی: چه زمانی از ربات ارز دیجیتال استفاده کنیم؟

•    معاملات معکوس

یکی دیگه از ویژگی های ربات گان بات، قابلیت انجام معاملات معکوس هست. Gunbot می تونه به صورت خودکار در زمان ریزش قیمت، نرخ ارز رو بدون نیاز به سرمایه گذاری بیشتر، جمع آوری کنه. این قابلیت به عنوان معامله معکوس محسوب میشه و می تونه به پایین آوردن نقطه حتی سرمایه گذاری واسه شما کمک زیادی کنه. با معاملات معکوس، ربات گان بات واحدهای سهمیه ای رو با ریزش درصدی قابل تنطیم می فروشه. ربات گان بات معاملات معکوس رو انجام میشه تا میزان ارزهای دیجیتال رو افزایش بده.

•    پشتیبانی از کاربران

ربات معاملاتی گان بات(GunBot) چیست؟

ربات ترید گان بات(Gunbot) از کاربران خودش پشتیبانی می کنه. بنابراین، شما می تونین در ربات معاملاتی گان بات، واسه موضوعات مختلفی در حوزه رمز ارزها و معاملات اون پشتیبانی های مختلف و تخصصی رو دریافت کنین. توجه داشته باشین که این پشتیبانی ها به شکل ویدیویی، گفتگوی آنلاین و پرسش و پاسخ در ایمیل هستن. در ربات ترید گان بات واسه هر پرسشی، جوابی وجود داره.

•    آپدیت های رایگان

یکی دیگه از قابلیت های ربات معاملات Gunbot این هست که آپدیت و بروزرسانی ربات تریدر گان بات واسه همه کاربران به شکل رایگان انجام میشه. تنها کاری که شما باید برای بروزرسانی این نرم افزار انجام بدین، این هست که یبار هزینه مجوز رو در این ربات پرداخت کنین. واسه آپدیت کردن این نرم افزار نیازی به خرید اشتراک و تمدید اون ندارین. این مسئله یکی از مزیت های ربات معاملاتی گان بات هست.

•    ترید ارزهای دیجیتال اصلی

یکی دیگه از قابلیت هایی که باعث شده تا ربات گان بات(Gunbot) منحصر به فرد بشه، این هست که امکان معامله رمز ارزهای مختلف به شکل ارز اصلی در این نرم افزار وجود داره. کاربران می تونن از آربیتراژ ارز دیجیتال در پلتفرم های معاملاتی مختلف سود زیادی به دست بیارن. مهم ترین رمز ارزهایی که در ربات تریدر Gunbot به شکل ارز اصلی خرید و فروش میشن، عبارت هستن از:

•    بیت کوین(BTC)
•    اتریوم(ETH)
•    لایت کوین(LTC)
•    تتر(USDT)

بیشتر بدانید: تاثیر ربات های معاملاتی روی بازار رمزارزها

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ربات ترید گان بات یا GunBot بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های ربات گان بات بپردازیم و عملکرد ربات معامله گر گان بات رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، ربات ترید گان بات یکی از بهترین ربات های ترید خودکار در بازار کریپتوکارنسی هاست. این ربات به منظور انجام معاملات در بازار رمز ارزها از نوعی الگوریتم کامپیوتری دقیق استفاده می کنه. این ربات در سال 2016 ساخته شد و در سال 2017 میلادی به طور رسمی فعالیت خودش رو شروع کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ربات معاملاتی گان بات(GunBot) چیست؟

در مورد ربات معاملاتی گان بات(GunBot) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+99 = ?