بهترین برنامه های ساخت NFT با موبایل

  • 21:02 1403-02-07
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین برنامه های ساخت NFT با موبایل؛ آیا دوست دارین با این اپلیکیشن ها آشنا بشین؟ آیا می دونین توکن غیرمثلی(NFT) چیست؟ چرا این توکن ها منحصر به فرد هستن؟ بهترین اپلیکیشن های ساخت NFT با گوشی کدامند؟ در زمان ساخت توکن های غیرقابل تعویض به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ چجوری با استفاده از موبایل NFT بسازیم؟ ساخت NFT با موبایل چه مزایایی داره؟

یکی از بخش های دنیای بلاک چین که روز به روز در حال رشد و توسعه هست، و افرادی که با آموزش ارز دیجیتال سر و کار داشته اند حداقل یک بار اسم آن را شنیده است، دارایی های غیرقابل تعویض یا NFT ها هستن. NFT نوعی واحد منحصر به فرد غیرقابل تعویض از داده های ذخیره شده در یه شبکه بلاک چینی هست. این می تونه فایل های دیجیتال مختلف مثل عکس، فیلم یا صدا باشه. 
امروزه NFTها کاملا یکی از موضوع های اصلی کل جامعه بلاک چین هستن. خیلی از افراد سعی می کنند تا با استفاده از گوشی های هوشمند اقدام به ساخت NFT کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ساخت NFT با موبایل بهتون ارائه بدیم و به معرفی بهترین برنامه های ساخت NFT بپردازیم.

نحوه ساخت NFT با موبایل چگونه است؟

نحوه ساخت NFT با موبایل چگونه است؟

آیا می دونین نحوه ساخت NFT با موبایل چجوریه؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که توکن های NFT این روزها همه جا رایج شدن. خیلی از سازنده های دیجیتال و حتی افراد معروف در حال ایجاد پروژه های NFT هستن. شاید شما هم به فکر ایجاد توکن غیرمثلی افتادین، ولی تجهیزات لازم واسه ایجاد این توکن ها رو نداشته باشین. خوشبختانه واسه ایجاد توکن غیرقابل تعویض و استفاده از اون به عنوان NFT، به ابزارهای خاصی نیاز ندارین. در اصل، شما می تونین این کار رو خیلی راحت با یه موبایل انجام بدین.

جالب اینجاست که بدونین ساخت توکن NFT با گوشی های هوشمند امکان پذیر هست و زیادی سخت و پیچیده نیست. خیلی از برنامه ها به شما کمک می کنند تا تصاویر دیجیتالی رو به صورت مستقیم روی گوشی های هوشمند خودتون بکشین یا اون ها رو طراحی کنین، در حالی که بعضی از برنامه ها به شما این امکان رو میدن تا آثار هنری خودتون رو فقط با چند کلیک برش بدین. حتی بعضی از نرم افزارها به شما کمک می کنند تا هر دوی این کارها رو انجام بدین. علاوه بر اپلیکیشن های سازنده NFT مفید، می تونین توکن های غیرمثلی رو با بازی های NFT سازگار با سیستم عامل اندروید مثل اکسی اینفینیتی بسازین.

ویدیوی پیشنهادی: بهترین بلاک چین برای مینت کردن NFT

بهترین برنامه های ساخت NFT با گوشی کدامند؟

بهترین برنامه های ساخت NFT با گوشی کدامند؟

همونطور که گفتیم، توکن های NFT غیرقابل تعویض و خاص هستن. از اونجایی که توکن های NFT یه هنر دیجیتالی هستن، هنرمندان و تولیدکننده های اون خیلی راحت می تونن چیزی منحصر به فرد و خاصی رو به مخاطبان خودشون ارائه بدن. شما می تونین با استفاده از موبایل هم اقدام به ساخت توکن NFT کنین. برای این کار باید با نرم افزارهای مناسب ساخت توکن غیرمثلی آشنا بشین. به همین دلیل ما در ادامه برخی از بهترین برنامه های ساخت NFT با گوشی های هوشمند رو واستون معرفی کنیم.

•    NFT Creator

یکی از بهترین برنامه های ساخت NFT با گوشی های هوشمند، نرم افزار NFT Creator هست که به شما کمک می کنه تا توکن های غیرمثلی رو خیلی سریع و آسون روی iPad یا دستگاه های مشابه بسازین. می تونین تصاویر خودتون رو وارد این اپلیکیشن کنین و فیلترها، فونت ها و عکس های مختلفی رو روی اون ها قرار بدین. بعدا این عکس های ویرایش شده رو سیو کنین. اگه مخاطبان شما جوون هستن، بدونین که پس زمینه ها، فیلترها و عکس های برنامه فوق العاده جدید، مدرن و بر اساس سلیقه های جوان ها هستن.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش دریافت رایگان NFT از سایت کوین مارکت کپ

•    SketchAR

نرم افزار SketchAR هم یکی دیگه از بهترین برنامه های ساخت NFT با موبایل هست. شما می تونین با استفاده از این اپلیکیشن توکن های NFT رو تولید کرده و بفروشین. بهتره بدونین این برنامه هر هفته بهترین هنرمندان رو انتخاب می کنه و این افراد می تونن آثار هنری خودشون رو به شکل رایگان به NFT تبدیل کنند. مهم ترین مزیت استفاده از نرم افزار SketchAR این هست که آموزش های مرحله به مرحله رایگان واسه ساخت توکن غیرمثلی با ترکیب تجربیات AR و AI رو واسه کاربران ارائه میده.

•    NightCafe

یکی دیگه از بهترین نرم افزارها برای ساخت NFT در موبایل، برنامه NightCafe هست. با استفاده از این برنامه کاربران می تونن خیلی راحت آثار هنری دیجیتالی خودشون رو در پلتفرم های مختلفی ایجاد، کنترل و ببینن. این نرم افزار فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی رو به کاربران ارائه میده. کاربران می تونن از ابزارهای منحصر به فرد NightCafe واسه ایجاد نمونه کارهای خاص NFT استفاده کنند. مهم ترین مزیت استفاده از این برنامه این هست که شما می تونین NFT ها رو در دستگاه های مختلف مدیریت کنین.

•    Ninja FT

نرم افزار Ninja FT هم یکی دیگه از بهترین برنامه های ساخت NFT در موبایل هست. این نرم فزار از سایت مورد اعتماد بایننس استفاده می کنه. این برنامه نیازی به استفاده از یه بازار NFT نداره و شما می تونین از هر بازاری که دوست دارین، استفاده کنین. با استفاده از این اپلیکیشن شما می تونین توکن های غیرمثلی رو در گوشی های هوشمند خودتون ایجاد و برش بدین و بعدا در بلاک چین ثبت کنین. شما نمی تونین با این کار هنر اصلی تولید کنین. به این ترتیب، اول باید یه اثر هنری روی موبایل خودتون داشته باشین.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ساخت NFT با موبایل بهتون ارائه بدیم و به معرفی بهترین برنامه های ساخت NFT بپردازیم. همونطور که گفتیم، واسه ایجاد توکن غیرقابل تعویض و استفاده از اون به عنوان NFT، به ابزارهای خاصی نیاز ندارین. در اصل، شما می تونین این کار رو خیلی راحت با یه موبایل انجام بدین. برای اینکه بتونین توکن های غیرمثلی رو با استفاده از گوشی های هوشمند بسازین و از فروش اون ها کسب درآمد کنین، اول باید با بهترین اپلیکیشن های ساخت NFT در موبایل آشنایی داشته باشین و نحوه کار با اون ها رو یاد بگیرین.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بهترین برنامه های ساخت NFT با موبایل

در مورد بهترین برنامه های ساخت NFT با موبایل نظر دهید
سوال امنیتی :4+95 = ?