ربات ترید بیتس گپ(Bitsgap) چیست؟

  • 16:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

ربات بیتس گپ(Bitsgap)؛ یکی از بهترین ربات های ترید در بازار ارزهای دیجیتال! آیا تا الان چیزی در مورد این ربات شنیدین؟ آیا می دونین ربات بیتس گپ چیست؟ ربات بیتس گپ چه ویژگی هایی داره؟ به نظر شما ربات ترید بیتس گپ امن هست؟ ربات Bitsgap چجوری کار می کنه؟ چه افرادی می تونن از این ربات استفاده کنند؟ نحوه کار با ربات معامله گر بیتس گپ چجوریه؟

استفاده از ربات های ترید در بازار رمز ارزها روز به روز به یکی از بهترین ابزارها واسه معاملات و دریافت سیگنال ارز دیجیتال تبدیل میشن. چون که ربات ها با کمک تحلیل هایی که روی ارزهای دیجیتال انجام میدن، معاملات پرسودی انجام میدن. درصد اشتباه خطای ربات های معاملاتی خیلی پایین تر از سرمایه گذاران هست، چون هر لحظه تغییرات و نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال رو زیر نظر دارن. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ربات بیتس گپ یا Bitsgap بهتون ارائه کنیم، به بررسی ویژگی های ربات ترید بیتس گپ بپردازیم و امنیت ربات معامله گر Bitsgap رو مورد بررسی قرار بدیم.

ربات بیتس گپ چیست؟

ربات بیتس گپ چیست؟

احتمالا این سوال واستون پیش اومده باشه که ربات بیتس گپ چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که بیتس گپ یا Bitsgap نوعی ربات تریدر ارز دیجیتال هست که به صورت اتوماتیک معاملات پرسودی انجام میده. این ربات به کاربران خودش قابلیت مبادله بیشتر از 10 هزار جفت ارز رو به شکل یکپارچه فراهم می کنه. معاملات رمز ارزها به صورت دستی خطاهای انسانی داره و ممکنه ضررهای زیادی رو به همراه داشته باشه. این ربات سعی می کنه تا بهترین نرخ ها و بهترین نقاط ورود و خروج از بازار شناسایی کنه.

جالب اینجاست که بدونین ربات ترید بیتس گپ(Bitsgap) به شما کمک می کنه تا همه خدمات و امکانات رو یکجا در اختیار داشته باشین و با کلیک روی یه گزینه به رمز ارزهای خودتون دسترسی داشته باشین. ربات بیتس گپ نوعی پروتکل واسه معاملات ارزهای دیجیتال با استفاده از نوعی ربات خودکار هست. این رباتف صرافی یا جایی واسه ذخیره ارزهای دیجیتال کاربران نیست. این ربات معامله گر کار خودش رو از سال 2018 شروع کرد و در سال 2019 محبوبیت زیادی به دست آورد.

بیشتر بدانید: ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟

ربات بیتس گپ چه ویژگی هایی دارد؟

ربات بیتس گپ چه ویژگی هایی دارد؟

همونطور که گفتیم، ربات بیتس گپ(Bitsgap) یکی از ربات های معامله گر در بازار رمز ارزهاست. کاربران با استفاده از این ربات می تونن خرید و فروش های خودشون رو به صورت خودکار انجام بدن. فقط کافیه تا حد و ضرر سود خودشون رو در معاملات به این ربات بدن. ربات بیتس گپ ویژگی های مختلفی داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه. در ادامه برخی از ویژگی های ربات بیتس گپ رو بررسی می کنیم:

•    یکی از ویژگی های ربات بیتس گپ این هست که اجرای همه معاملات به میزان سرمایه موجود در حساب کاربران بستگی داره.
•    انجام معاملات آربیتراژ توسط ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات به وسیله ربات بیتس گپ انجام میشه. به این ترتیب، شما می تونین با کمک ربات معامله گر Bitsgap از اختلاف قیمت رمز ارزها در صرافی های مختلف سود زیادی به دست بیارین.
•    یکی دیگه از ویژگی های ربات تریدر بیتس گپ، پشتیبانی از بیشتر ارزهای دیجیتال بازار هست. شما می تونین به رمز ارزهای مورد نظر خودتون در این ربات دسترسی داشته باشین.
•    قابلیت شارژ حساب با ارزهای دیجیتال هم یکی دیگه از قابلیت های ربات بیتس گپ هست که باعث میشه تا کاربران زیادی به این ربات جذب بشن.
•    حفاظت از دارایی ها و ارزهای دیجیتال کاربران با کمک API هوشمند هم یکی دیگه از ویژگی های ربات معامله گر بیتس گپ هست.
•    ربات بیتس گپ از هوش مصنوعی برخوردار هست و می تونه همه فرایندها رو به صورت خودکار و بدون دخالت انسان ها انجام بده.

مقاله پیشنهادی: ربات ترید زیگنالی(Zignaly) چیست؟

امنیت ربات بیتس گپ چگونه است؟

امنیت ربات بیتس گپ چگونه است؟

توجه داشته باشین که بیشتر از 500 هزار کاربر از این ربات معامله گر استفاده می کنند و ادعا دارن که این ربات از سطح امنیت بالایی برخوردار هست. شما بر اساس نظرات مثبت کاربران بیتس گپ می تونین با خیال راحت معاملات خودتون با این ربات انجام بدین. مثل سایر ربات های تریدر، بیتس گپ کاملا به صورت قانونی فعالیت می کنه. این ربات ارزهای دیجیتال شما رو نگه نمی داره و در عوض توسط یه API با صرافی مورد نظر شما ارتباط برقرار می کنه و دستورات معاملاتی رو به صرافی می فرسته.

نکته قابل توجه این هست که ربات تریدر بیتس گپ از کلیدهای امنیتی سخت افزاری به عنوان یه تکنیک 2FA به منظور ایمن سازی حساب ها و وجوه کاربران استفاده می کنه. با بهره گیری از یه کلید API خاص به حساب کاربر در یه صرافی پشتیبانی شده متصل میشه. علاوه بر این، اطلاعات شخصی کاربران با پلتفرم ها معاملاتی و در یه شبکه امن ذخیره میشن که به وسیله یه فایروال محافظت میشن.

چه کسانی می توانند از ربات Bitsgap استفاده کنند؟

Bitsgap نوعی ربات تریدر هست که برای هر سطحی از تریدرها و معامله گران مناسب هست، ولی بهتره به این نکته توجه داشته باشین که به دنبال معامله گر حرفه ای نمیره. طراحی جذابی داره، چارت های قیمتی و همچنین داشبورد این ربات خیلی ساده طراحی شده و پیچیدگی خاصی نداره. همچنین  ساخت یه ربات معامله گر در این پروتکل به دانش زیادی نیاز نداره و اصلا نیازی به کدنویسی نیست. بنابراین، هر کسی با هر میزان دانش در حوزه ارزهای دیجیتال می تونه از این ربات معامله گر استفاده کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ربات بیتس گپ یا Bitsgap بهتون ارائه کنیم، به بررسی ویژگی های ربات ترید بیتس گپ بپردازیم و امنیت ربات معامله گر Bitsgap رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، بیتس گپ یا Bitsgap نوعی ربات تریدر ارز دیجیتال هست که به صورت اتوماتیک معاملات پرسودی انجام میده. این ربات به کاربران خودش قابلیت مبادله بیشتر از 10 هزار جفت ارز رو به شکل یکپارچه فراهم می کنه. ربات معامله گر بیتس گپ ویژگی های امنیتی زیادی داره که همین مورد باعث میشه تا سطح امنیت بالایی داشته باشه. به این ترتیب، شما می تونین با خیال راحت از این ربات استفاده کنین.

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد ربات ترید بیتس گپ(Bitsgap) چیست؟

در مورد ربات ترید بیتس گپ(Bitsgap) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+51 = ?