ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟

"بجای خواندن مقاله به آن گوش دهید"

پادکست صوتی "ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟"


  • 02:02 1403-02-05
  • زمان مطالعه: 12 دقیقه

ما سعی می کنیم در مقاله ربات ارز دیجیتال چیست؟ اطلاعاتی در مورد ربات ناظر بازار برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ربات ارز دیجیتال بپردازیم و انواع ربات های ارز دیجیتال رو برای شما معرفی کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین از این ربات ها استفاده کنین. همچنین سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج رو برای شما معرفی می کنیم و بهتون می گیم چرا سیگنال ارز دیجیتال ارسنج یک ناظر بازار هست؟ بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی باحجم بازار بزرگ تبدیل بشه. همچنین شما نیز می تونین وارد بازار کریپتوکارنسی ها شده و با خرید و فروش ارزهای دیجیتال سود به دست بیارین.

جالب اینجاست که بدونین بازار ارزهای دیجیتال نیز مثل سایر بازارهای مالی نوسانات قیمتی زیادی داره و همین نوسانات فرصت های کسب سود زیادی رو برای معامله گران و تریدرها به وجود میاره و شما نیز می تونین از این فرصت ها استفاده کرده و سود زیادی کسب کنین. البته به شرطی که بتونین بهترین نقاط خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو شناسایی کنین. برای این کار نیز باید تحلیل تکنیکال بلد باشین و بتونین وضعیت ارزهای دیجیتال رو بررسی کرده و قیمت رمز ارزها رو برای آینده پیش بینی کنین. همچنین اگه تحلیل تکنیکال بلد نیستین و یا حوصله تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال رو ندارین، می تونین از سیگنال خرید و فروش ارز دیجیتال نیز کمک بگیرین.

سیگنال ارز دیجیتال در واقع پیشنهادات خرید و فروش ارزهای دیجیتال در قیمت و زمان مشخص شده هست که می تونین با استفاده از اون بهترین نقاط خرید و فروش رو پیدا کنین. سیگنال ارز دیجیتال نیز می تونه توسط ربات و به صورت دستی منتشر بشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله ربات ارز دیجیتال چیست؟ اطلاعاتی در مورد ربات ناظر بازار برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ربات ارز دیجیتال بپردازیم و انواع ربات های ارز دیجیتال رو برای شما معرفی کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین.

انواع ربات های ارز دیجیتال کدامند؟

انواع ربات های ارز دیجیتال

جالب اینجاست که بدونین ربات های معاملاتی ارزهای دیجیتال از استراتژی های آزمایش شده در طول زمان استفاده می کنند که توسط معامله گران حرفه ای راه اندازی شدن. همچنین این ربات ها انواع مختلفی دارن که در این قسمت از مقاله ربات ارز دیجیتال چیست؟ انواع ربات های ارز دیجیتال رو برای شما معرفی می کنیم تا با این ربات ها آشنایی داشته باشین و بتونین با اون ها کار کنین.

•    ربات آربیتراژ:

یکی از انواع ربات های ارز دیجیتال، ربات آربیتراژ هست. آربیتراژ نوعی استراتژی معاملاتی هست که به کسب سود و استفاده از تفاوت قیمت در صرافی ها و سود بردن از ناکارآمدی تمرکز داره. بهتره بدونین ربات آربیتراژ ارز دیجیتال قیمت ارزهای دیجیتال رو در صرافی های رمز ارز با هم مقایسه می کنه و بعد از شناساییی اختلاف قیمت خوب به صورت سریع ارزهای دیجیتال با اختلاف قیمت رو خرید و فروش می کنه و سود کسب می کنه. توصیه میکنیم مقاله آموزش کسب سود بدون دانش تخصصی رو مطالعه کنین.

•    ربات تحلیل تکنیکال:

یکی دیگه از انواع ربات های ارز دیجیتال، ربات تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال هست که با استفاده از اندیکاتورهای از قبل تعیین شده معامله می کنه. اکثر ربات های معامله گر ارز دیجیتال هم سرویس معامله بر اساس سیگنال و هم سرویس ترید سوشال رو ارائه میدن که به شما کمک میشه تا معاملات تریدرها و معامله گران حرفه ای رو دنبال کرده و کپی کنین.

•    ربات پورتفوی اتوماتیک:

یکی دیگه از انواع ربات های ارز دیجیتال، ربات پورتفوی اتوماتیک هست که به صورت خودکار معاملاتی رو انجام میدن تا سبد سرمایه شما رو بر اساس یه برنامه از قبل تعیین شده متعادل کنند. این کار باعث میشه تا زمان شما آزادتر بمونه و به شما کمک بشه تا یه سبد سرمایه منظم داشته باشین.

•    ربات وام دهنده کوین:

یکی دیگه از انواع ربات های ارز دیجیتال، ربات وام دهنده کوین هست که فرایند وام دهی ارز دیجیتال رو با نرخ بهره سودآور با ریسک کم خودکار رو انجام میده.

ربات ناظر بازار چیست؟

ربات ناظر بازار

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم ربات های ارز دیجیتال یا ربات ناظر بازار رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این ربات ها به دست بیارین و شاید برای شما نیز  این سوال پیش اومده باشه که ربات ناظر بازار چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ربات ناظر بازار نوعی ربات ارز دیجیتال هست که به صورت شبانه روزی و 24 ساعته نمودار قیمتی ارزهای دیجیتال رو بررسی می کنه و مدام در حال تجزیه و تحلیل قیمت رمز ارزها هست تا بهترین نقاط خرید و فروش رو شناسایی کرده و اون ها رو برای شما نشون بده تا با معامله و خرید و فروش در این نقاط سودهای زیادی به دست بیارین.

جالب اینجاست که بدونین ربات ناظر بازار نوعی کمک کننده معاملات ارزهای دیجیتال هست که به شما این امکان رو میده تا موقعیت های خرید و فروش رو پیدا کرده و در این نقاط معامله انجام بدین. به عبارت دیگه، با استفاده از ربات ناظر بازار ارزهای دیجیتال دیگه لازم نیست که همیشه پای چارت یا نمودار ارزهای دیجیتال بمونین و وضعیت اون ها رو تجزیه و تحلیل کنین. بلکه با فعال کردن ربات ناظر بازار ارزهای دیجیتال می تونین تمرکز اصلی خودتون رو بر روی معامله های خودتون بزارین و ربات کارهای تجزیه و تحلیل شما رو انجام بده. البته توجه داشته باشین که به صورت قطعی همه تجزیه و تحلیل های ربات ناظر بازار ارزهای دیجیتال درست از آب در نمیاد و باید خودتون هم داده ها و اطلاعات به دست اومده رو تجزیه و تحلیل کرده و دقیق ترین تحلیل رو به دست بیارین. مقاله آموزش تحلیل سیگنال های منتشر شده می تونه در این زمینه برای شما مفید باشه.

ربات ناظر بازار توسط معامله گران و تریدرهای حرفه ای ساخته شده و توسط اندیکاتورهای از قبل تنظیم شده، کار تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال رو انجام میده و بهترین نقاط خرید و فروش رو برای شما پیدا می کنه. به عبارت دیگه، کار ربات ناظر بازار ارزهای دیجیتال همانند کار تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال هست که چارت و نمودار قیمتی ارزهای دیجیتال رو مورد بررسی قرار میدن و قیمت رمز ارزها رو پیش بینی می کنند.

ربات تریدر چیست و چگونه کار می کند؟

ربات تریدر چیست

ربات معامله گر یا تریدر نیز یکی دیگه از انواع ربات های ارز دیجیتال هست که می تونین از این ربات ها نیز استفاده کرده و سود به دست بیارین. بهتره بدونین ربات تریدر در ابتدا در بازار فارکس و بازار سهام و کالا مورد استفاده قرار می گرفتن و با ظهور و پیدایش بازار ارزهای دیجیتال و افزایش محبوبیت اون، ابزارهای معاملاتی موجود در بازارهای سنتی نیز وارد این بازار شدن که ربات تریدر نیز همزمان با ورود این ابزارها، وارد بازار ارزهای دیجیتال شد و مورد استفاده تریدرها و معامله گران قرار گرفت. به این ترتیب، شما می تونین از ربات تریدر یا معامله گر ارز دیجیتال استفاده کنین و بدونین اینکه تریدی انجام بدین، سود به دست بیارین. به عبارت دیگه، ربات تریدر ارز دیجیتال در قیمت های تعیین شده خودش استفاده می کنه و با خرید و فروش برای شما سود به ارمغان میاره.

جالب اینجاست که بدونین معامله گران و تریدرهای بازار ارزهای دیجیتال با استفاده از ربات تریدر، به راحتی این امکان رو دارن تا هر لحظه از فرصت های خرید و فروش باخبر بشن و با معامله در این نقاط سود زیادی به دست بیارن. البته داشتن یه ربات تریدر به معنی سودآوری نیست، بلکه باید خودتون هم تحلیل تکنیکال بلد باشین و بتونین داده های این ربات ها رو تجزیه و تحلیل کنین و بهترین تصمیم رو برای خرید و فروش بگیرین. همچنین برای داشتن یه ربات تریدر موفق معیارها و فاکتورهای زیادی رو باید رعایت کنین. از جمله از این نقاط نیز می تونیم به تجزیه و تحلیل داده ها و تحلیل های ربات ها اشاره کنیم.

اگه بخواهیم با زبان ساده تر نحوه کار ربات تریدر رو برای شما توضیح بدیم، می تونیم بگیم که ربات تریدر برنامه ای هست که معامله گران باید اون رو به گونه ای انجام بدن که خرید و فروش ارز و یا دارایی رو بدون نیاز به حضور فیزیکی شخص تریدر و به صورت اتوماتیک به انجام برسونن. همچنین برنامه هایی که ربات تریدر رو به وجود میارن، از الگوریتم های برنامه ریزی شده برای مشخص کردن روند بازار و تعیین زمان آغاز تریدر استفاده می کنند.

سیگنال ارز دیجیتال چیست؟

سیگنال ارز دیجیتال

همونطور که در ابتدای مقاله نیز گفتیم، بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی داره و شما می تونین از نوسان گیری در ارزهای دیجیتال سودهای زیادی به دست بیارین. البته به شرط اینکه بتونین بهترین نقاط خرید و فروش رو شناسایی کرده و در این نقاط معامله انجام بدین. برای این کار نیز باید بتونین وضعیت نمودار ارزهای دیجیتال رو بررسی کرده و قیمت رمز ارزها رو برای آینده پیش بینی کنین. همچنین اگه تحلیل تکنیکال بلد نیستین و یا حوصله تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال رو ندارین، می تونین از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنین. سیگنال ارز دیجیتال در واقع پیشنهادات و ایده های معاملاتی هست که بهترین نقاط خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو برای معامله گران و تریدرها نشون میده تا با معامله و خرید و فروش در این نقاط سود به دست بیارن.

جالب اینجاست که بدونین سیگنال ارز دیجیتال یکی از راه های رسیدن به سوددهی هست و باید اون رو تحلیل کرد. به عبارت دیگه، شما می تونین در زمان استفاده از سیگنال ارز دیجیتال یکم زرنگی به خرج بدین و با تجزیه و تحلیل سیگنال ارز دیجیتال بتونین تحلیل تکنیکال یاد بگیرین و خودتون نیز بهترین نقاط خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو شناسایی کرده وبا معامله در این نقاط سود به دست بیارین. همچنین باید سیگنال ارز دیجیتال ویژگی های لازم رو داشته باشه که از جمله از این ویژگی ها می تونیم به تعیین نقاط حد و سود، مشخص بودن نوع بازار، مشخص بودن نوع صرافی، تعیین زمان نقطه ورود و خروج معامله و.... اشاره کنیم.

انواع سیگنال ارز دیجیتال کدامند؟

سیگنال ها انواع مختلفی دارن که از جمله از اون ها می تونیم به سیگنال های تلگرامی و ربات های سیگنال دهی ارز دیجیتال اشاره کنیم. بهتره بدونین سیگنال های تلگرامی معایب زیادی دارن که ممکنه سرمایه شما کاهش پیدا کنه و یا به طور کامل از دست بره، ولی ربات های سیگنال دهی ارز دیجیتال نسبت به سیگنال های تلگرامی معایب کمی دارن و شما می تونین از اون ها استفاده کنین و سود به دست بیارین.

3 دلیل عدم اعتماد به ربات های ارز دیجیتال تلگرامی:

ربات های ارز دیجیتال تلگرامی

اگه گشتی در فضای مجازی و تلگرام زده باشین، احتمالا ربات های ارز دیجیتال تلگرامی رو دیده باشین و خواستین که از اون ها استفاده کرده و سود به دست بیارین، ولی بهتره بدونین این ربات ها معایب و خطرات زیادی به همراه دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟ 3 دلیل عدم اعتماد به ربات های ارز دیجیتال تلگرامی رو برای شما توضیح بدیم.

•    هزینه های بالا

یکی از دلایل عدم اعتماد به ربات های ارز دیجیتال تلگرامی که باعث میشه تا معامله گران و کاربران از استفاده از ربات های ارز دیجیتال تلگرامی منصرف بشن این هست که هزینه های بالایی رو به دنبال دارن. بهتره بدونین برای تهیه ربات های ارز دیجیتال تلگرامی باید مبلغ زیادی رو خرج کنین. بنابراین، باید برای تهیه این ربات ها پول زیادی در اختیار داشته باشین.

•    سرقت ارزهای دیجیتال

یکی دیگه از دلایل عدم اعتماد به ربات های ارز دیجیتال تلگرامی این هست که ممکنه ربات به حساب شما در صرافی ارز دیجیتال دسترسی پیدا کنه و ارزهای دیجیتال شما رو به سرقت ببره. بهتره بدونین افراد زیادی در دام ربات های ارز دیجیتال تلگرامی افتادن و سرمایه هاشون از دست رفته.

•    درست کار نکردن

یکی دیگه از دلایل عدم اعتماد به ربات های ارز دیجیتال تلگرامی این هست که خیلی از این ربات ها درست کار نمی کنند و ممکنه تریدها و معامله ها رو با ضرر ببندن و سرمایه شما کم بشه. بنابراین، توصیه میشه که به هیچ وجه به ربات های ارز دیجیتال تلگرامی اعتماد نکنین.

چرا سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج یک ناظر بازار است؟

سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج

همیار تریدر و سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی و تحلیل تکنیکال هست که بهترین نقاط خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو به صورت دقیق و واضح روی چارت و نمودار قیمتی ارز دیجیتال برای شما نشون میده و شما می تونین با مشاهده این نقاط، خرید و فروش های خودتون رو انجام بدین و سود به دست بیارین. همچنین این نوع خدمات با پیشنهاد ارزهای دیجیتال در حال رشد و ارزهای دیجیتال در حال کاهش قیمت کمک می کنه تا زمان جستجوی ارز دیجیتال کاهش پیدا کنه و به صورت حرفه ای بر روی نمودار سیگنال خرید و حتی سیگنال فروش رو برای شما نشون میده و شما می تونین از این سیگنال ها استفاده کرده و سود کسب کنین.

جالب اینجاست که بدونین سیستم سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج جوری طراحی شده که محدودیتی در تایم فریم و بازه زمانی نداشته باشه و بدون دخالت انسان و به صورت کاملا دقیق و با کمترین خطا سیگنال های لانگ و شورت رو برای شما پیدا می کنه. نکته قابل توجه این هست که بدونین سیگنال های ارائه شده توسط سیستم سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج فقط جنبه کمک به شما رو داره و به صورت کاملا تکنیکالی هست. بنابراین در معامله ها و خرید و فروش های خودتون با خیال راحت می تونین جنبه تکنیکالی تحلیل های ارز دیجیتال رو به سیستم سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج بسپارین و با استفاده از این سیستم و پیدا کردن بهترین نقاط خرید و فروش، معامله ها و خرید و فروش هایی رو انجام بدین و سود زیادی رو نسیب خودتون بکنین.

سیستم سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج ناظر بازار هست، چرا؟ چون به صورت حرفه ای و 24 ساعته در حال تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال به صورت تکنیکالی هست و هر گونه تغییر قیمتی ارزهای دیجیتال رو به صورت دقیق روی چارت و نمودار قیمتی ارزهای دیجیتال نشون میده. به این ترتیب، لازم نیست شما همیشه و در هر لحظه پای نمودار قیمتی ارزهای دیجیتال بشینین و تحلیل کنین، بلکه این کار رو می تونین به سیستم سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج بسپارین و تمرکز اصلی خودتون رو در معامله های خود بزارین.

تفاوت سیگنال ارز دیجیتال با ربات تریدر چیست؟

تفاوت سیگنال ارز دیجیتال با ربات تریدر

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟ اطلاعاتی در مورد تفاوت سیگنال ارز دیجیتال با ربات تریدر رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین تفاوت این دو مورد رو بدونین. همونطور که گفتیم، سیگنال ارز دیجیتال در واقع پیشنهادات و ایده های معاملاتی هست که بهترین نقاط خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو برای شما نشون میده و شما می تونین با مشاهده این نقاط معامله ها و خرید و فروش های خودتون رو انجام بدین و سود به دست بیارین. به عبارت دیگه، سیستم سیگنال دهی ارز دیجیتال فقط نقاط خرید و فروش رو برای شما نشون میده و کار دیگه ای انجام نمیده، یعنی این سیستم خودش ترید نمی کنه و باید خرید و فروش ها رو خود شما انجام بدین.

ربات تریدر ارز دیجیتال نیز نوعی سیستم معامله گری هست که به حساب صرافی شما متصل میشه و اقدام به خرید و فروش ارزهای دیجیتال می کنه و ممکنه معامله ها رو با سود یا ضرر ببنده. نحوه کار ربات تریدر ارز دیجیتال به این صورت هست که خودش وضعیت ارزهای دیجیتال رو تجزیه و تحلیل می کنه و بر اساس داده ها و پیش بینی های خود خرید و فروش انجام میده. بنابراین، شما در زمان استفاده از ربات تریدر ارز دیجیتال می تونین بدون اینکه وارد معامله بشین، سود به دست بیارین چون ربات خودش ترید انجام میده. البته توجه داشته باشین که این کار معایب زیادی به دنبال داره که از جمله از این معایب می تونیم به سرقت ارزهای دیجیتال، گرون بودن هزینه تهیه ربات تریدر ارز دیجیتال و عدم کارکرد درست این ربات ها اشاره کنیم.

با توجه به توضیحاتی که در مورد ربات تریدر ارز دیجیتال و سیگنال ارز دیجیتال برای شما ارائه کردیم، میشه این نتیجه رو گرفت که تفاوت سیگنال ارز دیجیتال با ربات تریدر این هست که سیگنال ارز دیجیتال فقط بهترین نقاط خرید و فروش رو بر روی نمودار قیمتی ارزهای دیجیتال برای شما مشخص می کنه و معامله ای انجام نمیده. در حالی که ربات تریدر ارز دیجیتال خودش معامله و خرید و فروش انجام میده و ممکنه معامله رو با سود یا ضرر ببنده.

آیا استفاده از سیگنال ارز دیجیتال سودآور است؟

استفاده از سیگنال ارز دیجیتال

شاید برای شما نیز این سوال پیش اومده باشه که آیا استفاده از سیگنال ارز دیجیتال سودآور است؟ بهتره بدونین قیمت ارزهای دیجیتال همواره در حال نوسان هست و شما می تونین از نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال بهترین استفاده رو بکنین و سود به دست بیارین. سیگنال ارز دیجیتال با تجزیه و تحلیل وضعیت ارزهای دیجیتال و پیش بینی قیمت رمز ارزها برای اینده، بهترین نقاط خرید و فروش رو برای شما بر روی چارت یا نمودار قیمتی ارزهای دیجیتال نشون میده و شما می تونین با استفاده از این داده ها معامله و خرید و فروش انجام داده و سود به دست بیارین.

بنابراین، استفاده از سیگنال ارز دیجیتال می تونه سودآور باشه، ولی به این نکته هم توجه داشته باشین که امکان اشتباه نیز وجود داره و ممکنه یکی از سیگنال ها درست از آب در نیاد و ضرر کنین. اما این موضوع به این معنی نیست که سیگنال ارز دیجیتال نمی تونه سودآور باشه، بلکه یعنی این احتمال نیز وجود داره که ضرر جزئی نیز بکنین. همچنین سیگنال ارز دیجیتال خوب حد سود و حد ضرر رو برای شما نشون میده که با به دست اوردن این نقاط می تونین بیشترین سود و کمترین ضرر رو از معامله های خودتون کسب کنین.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟ اطلاعاتی در مورد ربات ناظر بازار برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های ربات ارز دیجیتال بپردازیم و انواع ربات های ارز دیجیتال رو برای شما معرفی کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، ربات تریدر ارز دیجیتال تفاوت زیادی با سیگنال ارز دیجیتال داره. همچنین شما می تونین از سیستم سیگنال ارز دیجیتال ارزسنج استفاده کنین و با پیدا کردن بهترین نقاط خرید و فروش، معامله ای انجام بدین و سود به دست بیارین.


نظرات کاربران در مورد ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟

  1. میثم (1401/05/26)

    با سلام و خسته نباشید خدمت آکادمی ارز سنج مقاله ی مفیدی بود . مطلب جدیدی که از این مقاله یاد گرفتم این بود که ربات های ارز دیجیتال و سیگنال ارز دیجیتال کاملا متفاوت هستند عال بود استاد گرامی عزیزان بهتون پیشنهاد میکنم از دوره های رایگان یا دوره جامع ارز دیجیتال ارز سنج نهایت استفاده را ببرید . سپاس از مقاله مفیدتون

  1. مهرنوش (1401/05/30)

    فکر کنم هرکسی بتونه با خوندن این مطلب از این ربات های ارز دیجیتال، استفاده کنه اطلاعات جالبی بود!

    1. پشتیبان سلیمی (1401/05/30)

  1. مهسا (1401/06/02)

    معامله اتوماتیک به نظر جادویی و غیر ممکن میاد! چقدر جذابه که میشه با یک ربات و بدون اینکه پای سیستم بشینی، از ارزهای دیجیتال پول دربیاری

  1. اشکان (1401/06/03)

    ایا میشه به این نوع ربات ها اعتماد کرد؟

    1. پیمان راستگو (1401/06/03)

      مقالات ما رو در مورد ربات های ارز دیجیتال مطالعه کنین

  1. meysam1 (1401/06/13)

    سلام و خدا قوت مطلب در مورد ربات های ارز دیجیتال را خوندم خیلی عالی و جالب بود . سپاس از شما

  1. فهیمه (1401/08/29)

    من از همیار تریدر ارزسنج الان دارم استفاده می کنم. خیلی هم نتیجه های خوبی گرفتم ازش

  1. شاهین (1402/03/02)

    بسیار ممنون از مقالات خوبتون یه سوال داشتم اونم این که میشه در معاملات ارز دیجیتال به ربات ها اعتماد کرد؟

  1. فریده (1402/03/07)

    ممنون از سایت ارزسنج

در مورد ربات های ارز دیجیتال چگونه کار می کنند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+92 = ?