چرا کوین بیس می گوید که چرخه بیت کوین در 2018-2022 تکرار می شود؟

  • 00:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

کوین بیس(Coinbase) که یکی از بهترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است، می گوید چرخه بیت کوین در 2018-2022 می تواند تکرار شود! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد؟ روند بیت کوین صعودی خواهد شد یا نزولی؟ چه عوامل باعث می شوند تا قیمت بیت کوین بتواند افزایش یابد؟
اگر آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید، بدون شک می دانید که در بازار ارزهای دیجیتال تاریخ می تواند تکرار شود و ما شاهد روندهای مشابهی باشیم. بازار کریپتو نوسانات زیادی دارد و شما برای کسب سود از این نوسانات، باید نمودار قیمت ارزهای دیجیتال را تجزیه و تحلیل کنید و عوامل موثر بر قیمت رمز ارزها را زیر نظر بگیرید. اخیرا کوین بیس روند قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تکرار تاریخ در بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی نظر کوین بیس در مورد تکرار چرخه بیت کوین در 2018-2022 بپردازیم.

آیا تاریخ در بازار ارزهای دیجیتال تکرار می شود؟

اگر با تاریخچه بیت کوین آشنایی نسبی داشته باشید، احتمالا حالا در سال 2023 حدس و گمان هایی در مورد مسیر بازار دارید، چون که رخدادهای مشابهی با آنچه در سال 2008 پیش آمد در حال تکرار شدن است. این رخدادها در نهایت باعث شد که یک دارایی حدید به نام بیت کوین متولد شود و حالا با تکرار تاریخ، باید دید که مسیر قیمت بیت کوین چگونه ادامه خواهد یافت. بزرگان ارز دیجیتال نیز گفته اند که تاریخ می تواند در بازار ارزهای دیجیتال تکرار شود.
ارز دیجیتال بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 46000 دلار معامله می شود که اگر تاریخ در بازار رمز ارزها تکرار شود، بیت کوین می تواند به رشد قیمتی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. اگر به تاریخچه قیمت بیت کوین و رمز ارزهای دیگر نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین روندهای مشابهی داشته است و اکنون نیز قصد دارند روند قیمتی بین سال های 2018 و 2022 را تکرار کند. از آنجایی که بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور است، می توان انتظار داشت که بیت کوین وارد یک رالی صعودی جدیدی شود و سقف جدیدی را ثبت کند.

نظر کوین بیس در مورد تکرار چرخه بیت کوین در 2018-2022

صرافی کوین بیس یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا است که آخرین گزارش خودش را در مورد بیت کوین و بازار رمز ارزها منتشر کرده است که انتظارات خودش را از این صنعت نشان می دهد. این صرافی تکرار یکی از انفجاری ترین بازارهای گاوی در تاریخ ارزهای دیجیتال را پیش بینی می کند. کوین بیس به منظور پیش بینی روند بازار ارزهای دیجیتال، شاخص های مهمی مانند عرضه کل در سود را در نظر می گیرد تا تشخیص دهد که بازار کریپتو ممکن است در چه روندی قرار بگیرد.
تاکنون بیت کوین(BTC) و اتریوم(ETH) رمز ارزهایی هستند که بیشترین همبستگی خودشان را در شروع چرخه های 2018 و 2022 نشان داده اند که این مسئله نشان می دهد که شکست مشابهی ممکن است در کارت ها وجود داشته باشد. با این حال، با نگاهی به نمودار، انحراف شدیدی را از چرخه های قبلی نشان می دهد، به خصوص که به نظر می رسد بازار صعودی زودتر از سال 2020 شروع می شود.
زمانی که صحبت از سطح ریسک مرتبط با ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم می شود، این گزارش این واقعیت را برجسته می کند که ارز دیجیتال بار دیگر از دارایی های سنتی منحرف شده است. این مسئله بعد از آن رخ می دهد که ارتباط بین رمز ارزها و بازارهای مالی سنتی در سال 2022 به بالاترین حد خود رسیده است. همچنین کوین بیس توضیح می دهد که 2023 شاهد بازگشت به هنجارهای تاریخی بود که نشان می دهد ارز دیجیتال می تواند منبع ریسک خاصی باشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تکرار تاریخ در بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی نظر کوین بیس در مورد تکرار چرخه بیت کوین در 2018-2022 بپردازیم. ما خواستیم در این مطلب، بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی است که ممکن است تاریخ تکرار شود و بازار وارد روند صعودی جدید شود و قیمت بیت کوین و سایر رمز ارزها افزایش پیدا کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا کوین بیس می گوید که چرخه بیت کوین در 2018-2022 تکرار می شود؟

در مورد چرا کوین بیس می گوید که چرخه بیت کوین در 2018-2022 تکرار می شود؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+75 = ?