چرا رابرت کیوساکی قیمت 150000 دلار را برای بیت کوین پیش بینی می کند؟

  • 11:02 1403-02-17
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

رابرت کیوساکی که یک نویسنده مشهور امور مالی است، قیمت 150 هزار دلاری را برای بیت کوین(BTC) پیش بینی می کند. آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قیمت بیت کوین می توان همچنان به افزایش ادامه دهد؟ عامل اصلی افزایش قیمت بیت کوین به 150000 چیست؟ بیت کوین چه زمانی می تواند رشد قابل توجهی را تجربه کند؟
بیت کوین به عنوان اولین ارز دیجیتال بازار شناخته می شود که در سال 2009 توسط شخص یا گروه ناشناسی با لقب ساتوشی ناکاموتو ایجاد شده است. قیمت بیت کوین نوسانات زیادی دارد و شما می توانید با خرید و فروش این رمز ارز سود زیادی به دست آورید. رابرت کیوساکی که یک نویسنده مشهور امور مالی است، قیمت 150 هزار دلار را برای بیت کوین پیش بینی می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی رابرت کیوساکی درباره افزایش قیمت 150000 دلاری بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین(BTC)

اگر به چارت ماهانه بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که بیت کوین در این ماه نوسانات زیادی را تجربه کرده است که می توانستید از این نوسانات استفاده کرده و سود زیادی به دست آورید. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 45900 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته 1.30 درصد کاهش و نسبت به یک هفته گذشته بیش از 7 درصد افزایش یافته است. طبق خبرهای منتشر شده، ETF بیت کوین به طور رسمی تایید شد و انتظار می رود بیت کوین یک رشد قابل توجهی را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد.
ارز دیجیتال بیت کوین برای اینکه بتواند به روند صعودی خود ادامه دهد، باید بتواند مقاومت های خودش را به سمت بالا بشکند. نزدیک ترین مقاومت مهم بیت کوین، سطح 46500 دلار است که با شکست این ناحیه می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند و به سطوح بالایی برسد. همچنین سطح حمایت در نزدیک قیمت 45800 دلار قرار دارد که اگر نتواند بالای این ناحیه باقی بماند، ریزش قابل توجهی را تجربه می کند. به نظر می رسد میزان تقاضا برای خرید بیت کوین در حال افزایش است که نشان دهنده بازگشت معامله گران به بازار کریپتو است. اگر تقاضا برای بیت کوین افزایش یابد، بیت کوین می تواند با قدرت بیشتری به سمت مقاومت های خود حمله کند.

پیش بینی بیت کوین 150 هزار دلاری رابرت کیوساکی

توجه داشته باشید، رابرت کیوساکی که یک نویسنده مشهور امور مالی است، قیمت 150 هزار دلار را برای بیت کوین(BTC) پیش بینی کرده است. رابرت کیوساکی نظرات خودش را در مورد مسیر آینده قیمت بیت کوین به اشتراک گذاشته است. نویسنده که با جامعه ارز دیجیتال غریبه نیست، می گوید که بیت کوین می تواند تا 150 هزار دلار افزایش یابد و در عین حال فاش کند که چه چیزی باعث این افزایش قیمت چشمگیر خواهد شد.
این نویسنده مشهور در پلتفرم X اشاره کرد که ETFهای بیت کوین عامل اصلی افزایش قیمت بیت کوین به 150 هزار دلار است. با این حال، دقیقا نگفت که بیت کوین چه زمانی به این سطح قیمت می رسد، چون فقط اظهار داشت که به زودی این اتفاق خواهد افتاد. با این پیش بینی، نویسنده به فهرست رو به رشدی از افراد می پیوندد که معقتد هستند که تایید این وجوه برای بیت کوین بسیار زیاد است.
علی مارتینز که یکی از تحلیلگران مشهور بازاراست، پیش بینی کرد که بیت کوین به طور بالقوه می تواند تا 55 هزار دلار افزایش یابد، بدون اینکه مناطق عرضه عمده ای در چشم باشد. با این حال، ارزهای پرچمدار ابتدا باید مقاومت 48 هزار دلاری را بشکند. مارتینز می گوید زمانی که این اتفاق می افتد، داده های زنجیره ای نشان می دهد که مسیری روشن در پیش است. با توجه به تحلیل آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تحلیل کنیم و به بررسی پیش بینی رابرت کیوساکی درباره افزایش قیمت 150000 دلاری بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از رمز ارزهای مشهور در بازار کریپتو است که رابرت کیوساکی یکی از نویسنده های مشهور امور مالی پیش بینی کرده است که قیمت بیت کوین می تواند به 150 هزار دلار برسد. این شخص عامل اصلی رشد قیمت بیت کوین را تایید ETF بیت کوین دانسته است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا رابرت کیوساکی قیمت 150000 دلار را برای بیت کوین پیش بینی می کند؟

در مورد چرا رابرت کیوساکی قیمت 150000 دلار را برای بیت کوین پیش بینی می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+96 = ?