معرفی و آموزش کیف پول آبرا(Abra Wallet)

  • 02:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول آبرا(Abra Wallet)؛ یکی از بهترین و معتبرترین کیف پول های ارز دیجیتال! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین؟ آیا می دونین کیف پول ابرا چیست؟ کیف پول Abra چه ویژگی هایی داره؟ نحوه ارسال، دریافت و ذخیره رمز ارزها در کیف پول آبرا چجوریه؟ Abra Wallet از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می کنه؟ هزینه های کیف پول آبرا چقدر هست؟
کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ با توسعه بازار ارزهای دیجیتال، مفاهیم و اصطلاحات جدیدی به وجود اومدن که شما باید با این اصطلاحات آشنایی داشته باشین تا عملکرد خوبی رو انجام بدین. یکی از این اصطلاحات، کیف پول ارز دیجیتال هست که با قابلیت رمزنگاری، امنیت ارزهای دیجیتال و دارایی های کاربران رو حفظ می کنه. کیف پول ها در دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری به وجود اومدن. کیف پول آبرا هم نمونه ای از ولت های نرم ازاری هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول آبرا یا Abra Wallet واستون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های کیف پول آبرا بپردازیم و نحوه ارسال، دریافت و ذخیره ارزهای دیجیتال در کیف پول آبرا رو به شما یاد بدیم.

کیف پول آبرا چیست؟

کیف پول آپرا

شاید واستون جالب باشه که بدونین کیف پول آبرا یا Abra Wallet یکی از بهترین کیف پول های نرم افزاری در بازار ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین امنیت دارایی ها و ارزهای رمزنگاری خودتون رو در این ولت تامین کنین. کیف پول آبرا نوعی اپلیکیشن هست که شما می تونین این برنامه رو روی سیستم عامل اندروید و ios خودتون نصب کنین. این ولت در سال 2014 راه اندازی شده و تا الان تونسته محبوبیت زیادی به دست بیاره. کیف پول آبرا در حال حاضر می تونه از بیش از 200 ارز دیجیتال و 50 ارز فیات پشتیبانی کنه.
کیف پول آبرا هیچ محدودیت زمانی و مکانی داره و کاربران بیش از 150 کشور می تونن از این ولت استفاده کنند و ارزهای دیجیتال خودشون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنند. کیف پول Abra Wallet می تونه مثل کیف پول های دیگه، بیت کوین رو واسه طولانی مدت نگه داره. کلیدهای خصوصی که در زمان ساخت کیف پول آبرا دریافت می کنین، در گوشی شما نگهداری میشن و می تونین با استفاده از این کلمات، ولت و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین. برای کار با این ولت، حتما باید اپلیکیشن Abra Wallet رو از سایت رسمی این ولت دانلود و نصب کنین. یکی از امنترین کیف پول های ارز دیجیتال کیف پول های سخت افزاری است برای کسب اطلاعات در مورد این کیف پول ها و آشنایی با مزایا و معایب مقاله مزایا و معایب کیف پول سخت افزاری چیست را مطالعه کنید.

کیف پول آبرا ولت چه ویژگی هایی دارد؟

کیف پول آپرا

همونطور که گفتیم، کیف پول آبرا(Abra Wallet) یکی از اپلیکیشن های موبایلی هست که در سال 2014 ایجاد شده و قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و ios هست. این ولت ویژگی ها و قابلیت های مختلفی داره که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. در ادامه برخی از ویژگی های کیف پول آبرا رو بررسی می کنیم:

•    پشتیبانی از رمز ارزهای مختلف

یکی از ویژگی های کیف پول آبرا، پشتیبانی از طیف گسترده ای از رمز ارزهاست. کاربران می تونن با استفاده از کیف پول آبرا یا Abra Wallet ارزهای دیجیتال بیت کوین، اتریوم، دوج کوین و..... رو نگهداری و ذخیره کنند. همین مسئله باعث میشه تا دیگه نیاز نباشه از ولت های دیگه استفاده کنین و تنها با استفاده از کیف پول آبرا، همه ارزهای دیجیتال مورد نظر خودتون رو ذخیره کنین.

•    پشتیبانی از ارزهای فیات

 پشتیبانی از ارزهای فیات هم یکی دیگه از ویژگی های کیف پول آبرا هست. این ولت علاوه بر ارزهای دیجیتال، می تونه از ارزهای فیات هم پشتیبانی کنه. به این ترتیب، کاربران می تونن ارزهای دیجیتال خودشون رو در کیف پول Abra Wallet به ارزهای فیات رایج تبدیل کنند و برداشت های خودشون رو با ارز فیات انجام بدن. به همین دلیل کیف پول آبرا واسه کاربران مبتدی می تونه مناسب باشه.

•    دسترسی جهانی

یکی دیگه از ویژگی های کیف پول آبرا(Abra Wallet) دسترسی جهانی این ولت هست. افراد در سراسر نقاط دنیا می تونن از امکانات و قابلیت های کیف پول آبرا استفاده و رمز ارزهای خودشون رو ارسال و دریافت کنند. توجه داشته باشین که اپلیکیشن آبرا از زبان های مختلفی پشتیبانی می کنه. البته این کیف پول زبان فارسی نداره و باید از زبان انگلیسی یا دیگه ای واسه استفاده از اون بهره ببرین.

هزینه ها و کارمزد کیف پول آبرا چقدر است؟

کیف پول آپرا

توجه داشته باشین که برای دانلود و نصب کیف پول Abra Wallet نیاز نیست تا هیچ کارمزد و هزینه ای پرداخت کنین. همچنین واسه ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال در این ولت هم به پرداخت هیچ هزینه ای نیاز ندارین. ولی برای ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال شما باید مبلغی به عنوان کارمزد پرداخت کنین تا تراکنش انجام بشه. این کارمزد نوسان داره و توسط تاییدکننده های تراکنش در شبکه مشخص میشه. البته توجه داشته باشین که کارمزد تراکنش توسط شبکه ارز دیجیتال گرفته میشه و کیف پول آبرا ولت هیچ کارمزدی از کاربران دریافت نمی کنه.
نکته قابل توجه این هست که عوامل مختلفی در کارمزد تراکنش در کیف پول آبرا تاثیر می ذارن که از جمله از این عوامل میشه به نوع ارز دیجیتال، حجم تراکنش و سرعت تراکنش اشاره کرد. برای اینکه کارمزدهای کمی بابت تراکنش پرداخت کنین، باید سرعت تراکنش خودتون رو پایین بیارین. در آخر لازم به ذکر است که نکات مهم ساخت کیف پول ارز دیجیتال در ساخت کیف پول بسیار مهم است که باید رعایت شود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول آبرا ولت یا Abra Wallet واستون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های کیف پول آبرا بپردازیم و هزینه ها و کارکزد کیف پول Abra رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول آبرا یکی از بهترین کیف پول های داغ در بازار ارزهای دیجیتال که قابل نصب روی سیستم عامل های اندروید و ios هست. شما می تونین طیف گسترده ای از رمز ارزهای خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. این ولت کارمزدهای پایینی نسبت به سایر کیف پول ها از کاربران می گیره.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی و آموزش کیف پول آبرا(Abra Wallet)

در مورد معرفی و آموزش کیف پول آبرا(Abra Wallet) نظر دهید
سوال امنیتی :2+61 = ?