معرفی بهترین استراتژی های ترید روزانه

  • 10:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی بهترین استراتژی های ترید روزانه؛ آیا دوست دارین با این سبک ها آشنا بشین؟ آیا می دونین معاملات روزانه چجوری انجام میشن؟ چجوری میشه از ترید روزانه رمز ارزها سود کسب کرد؟ بهترین استراتژی های معاملات ترید روزانه کدامند؟ چه نکاتی رو باید در معاملات روزانه رعایت کنیم؟ به نظر شما انتخاب صرافی چه تاثیری بر معاملات روزانه می ذاره؟
بازار ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی داره و شما واسه اینکه بتونین از تغییرات قیمت رمز ارزها سود به دست بیارین، باید یه سبک معامله گری رو انتخاب کنین. ترید روزانه یکی از این سبک هاست. برای کسب سود از معاملات روزانه هم باید از استراتژی ها و روش های مختلفی پیروی کنین. هر تریدری می تونه استراتژی معاملاتی خاص خودش رو داشته باشه. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد معاملات روزانه واستون ارائه بدیم، به معرفی بهترین استراتژی های ترید روزانه بپردازیم و تاثیر انتخاب صرافی بر معاملات روزانه رو مورد بررسی قرار بدیم.

معاملات روزانه چگونه انجام می شوند؟

بهترین استراتژی معاملات روزانه

معاملات روزانه یکی از سبک های معامله گری پرسود و جذاب در بازارهای مالی به ویژه در بازار ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین با انجام این معاملات از نوسانات قیمت روزانه سود کسب کنین. منظور از ترید روزانه این هست که در یه روز وارد پوزیشن معاملاتی بشین و در همون روز معامله خودتون رو ببندین. ترید روزانه با هدف کسب سود از نوسانات قیمت ارز دیجیتال در همون روز معاملاتی هست. بنابراین، برای اینکه بتونین از نوسانات قیمت رمزارزها در یه روز سود به دست بیارین، باید تایم فریم نمودار قیمتی رو در یک روزه تنظیم کنین و وضعیت ارزهای دیجیتال رو تجزیه و تحلیل کنین تا بتونین قیمت رمز ارزها رو پیش بینی کنین.
در معاملات روزانه تریدر باید سعی کنه تا با تجزیه و تحلیل چارت قیمتی، بهترین نقاط خرید و فروش رمز ارزها رو پیدا کنه و با انجام معامله در این نقاط سود کسب کنه. در معاملات روزانه تریدر می تونه معاملات متعددی انجام بده و از فرصت های پیش اومده سود به دست بیاره. مطمئن باشین که همه اون معاملات نمی تونن با سود بسته بشن و ممکنه بعضی از اون ها با ضرر بسته بشن. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که نوسان گیری با ترید روزانه چه تفاوتی دارد؟ 

آیا ترید روزانه سودآور است؟

تریدرها با این هدف معاملات روزانه انجام میدن که بتونن از تغییرات قیمتی ارزهای دیجیتال سود به دست بیارن. قیمت ارزهای دیجیتال بی ثبات هست و همین مسئله باعث میشه تا فرصت های کسب سود زیادی واسه معامله گران روزانه به وجود بیاد. البته تا وقتی که یه استراتژی معاملاتی نداشته باشین و معامله هاتون رو با مدیریت ریسک و سرمایه انجام ندادین، نمی تونین سودی از بازار کسب کنین. ترید روزانه یکی از بهترین سبک هایی هست که افراد مبتدی هم می تونن ازش استفاده کنند. بازگشت سرمایه در این معاملات کوتاه مدت هست. بنابراین، شما می تونین به جای هولد و نگهداری طولانی مدت ارزهای دیجیتال، به صورت روزانه معاملاتی رو انجام بدین.

معرفی بهترین استراتژی های ترید روزانه

بهترین استراتژی معاملات روزانه

اگه شما می خواهین تا معاملات روزانه ارز دیجیتال رو انجام بدین، باید توجه داشته باشین که بدون استفاده از استراتژی معاملاتی نمی تونین هیچ سودی به دست بیارین و یکی از سوالات مهم این حوزه این است که چرا باید استراتژی معاملاتی داشته باشیم؟ برای کسب سود از معاملات روزانه باید سبک های معاملاتی مختلفی رو تهیه کنین. در ادامه بهترین استراتژی های ترید روزانه رو واستون معرفی می کنیم:

•    استراتژی Scalping

یکی از بهترین استراتژی های ترید روزانه، استراتژی اسکالپینگ یا Scalping هست. در این استراتژی معامله گر سعی می کنه تا یه تایم فریم کوتاه مدتی رو انتخاب کنه و خیلی سریع معامله ای رو انجام بده. از اونجایی که قیمت ارزهای دیجیتال در تایم فریم کوتاه مدت زیاد نیست، تریدرها سود خیلی کمی از این استراتژی به دست میارن. ولی می تونن چندین معامله رو پشت سر هم انجام بدن و مجموعه سودهاشون رو افزایش بدن.

•    استراتژی ترید محدوده نوسان

استراتژی معامله محدوده نوسان یا Range Trading هم یکی دیگه از بهترین استراتژی های ترید روزانه هست که می تونین ازش استفاده کنین. در این استراتژی شما باید بتونین کانال رنج قیمت ارزهای دیجیتال رو پیدا کنین و با خرید و فروش رمز ارزها در این کانال سود کسب کنین. با اینکه استراتژی معامله محدوده نوسان می تونه آسون باشه، ولی باید با اندیکاتورهای مختلفی استفاده کنین.  همچنین شما باید در این استراتژی سطوح مهم حمایتی و مقاومتی ارزهای دیجیتال رو تشخیص بدین.

•    استراتژی ترید معکوس

شما می تونین با کمک استراتژی ترید معکوس، از معاملات روزانه ارز دیجیتال سود زیادی به دست بیارین. ترید معکوس معمولا بر اساس روند کلی ارزهای دیجیتال انجام میشه و در یک یا دو کندل صورت می گیره. تریدر سعی می کنه در این استراتژی با ابزارهای مختلفی مثل ربات تریدر نقاط مهمی رو در چارت قیمتی ارزهای دیجیتال مشخص کنه و بتونه معاملات پرسودی به دست بیاره. البته باید بدونین که استراتژی ترید معکوس پرریسک هست و خطرات مخصوص خودش رو به همراه داره.

•    استراتژی آربیتراژ

یکی دیگه از بهترین استراتژی های ترید روزانه، استراتژی آربیتراژ هست. تریدرها در این استراتژی سعی می کنند تا از اختلاف قیمت ارزهای دیجیتال در صرافی های مختلف سود به دست بیارن. برای مثال قیمت ارز دیجیتالی در یه صرافی 50 دلار و در صرافی دیگه 52 دلار تعیین شده. شما باید خیلی سریع از این اختلاف قیمت سود کسب کنین. به طور کلی میشه گفت سرعت عمل در استراتژی آربیتراژ از اهمیت زیادی برخوردار هست. امروزه ربات هایی به وجود اومدن که می تونن از اختلاف قیمت ارزها در صرافی ها سود به ارمغان بیارن.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد معاملات روزانه واستون ارائه بدیم، به معرفی بهترین استراتژی های ترید روزانه بپردازیم و تاثیر انتخاب صرافی بر معاملات روزانه رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، معاملات روزانه یکی از سبک های معامله گری پرسود و جذاب در بازارهای مالی به ویژه در بازار ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین با انجام این معاملات از نوسانات قیمت روزانه سود کسب کنین. از جمله از بهترین استراتژی های ترید روزانه میشه به استراتژی اسکالپینگ، استراتژی ترید معکوس، استراتژی آربیتراژ، استراتژی معامله در محدوده نوسان و.... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین استراتژی های ترید روزانه

در مورد معرفی بهترین استراتژی های ترید روزانه نظر دهید
سوال امنیتی :6+39 = ?