معرفی کیف پول های برتر ارز دیجیتال فانتوم(FTM)

  • 03:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 5 دقیقه

معرفی کیف پول های برتر فانتوم(FTM)؛ ذخیره و نگهداری فانتوم به شکل امن! آیا دوست دارین تا با این ولت ها آشنا بشین؟ آیا می دونین کیف پول فانتوم چیست؟ بهترین کیف پول های فانتوم کدامند؟ چجوری میشه بهترین کیف پول FTM رو انتخاب کرد؟ چرا باید کیف پول فانتوم داشته باشیم؟ نحوه ارسال و دریافت ارز فانتوم در کیف پول ها چجوریه؟ چجوری میشه امنیت ارز دیجیتال فانتوم رو تامین کرد؟
یکی از پیش نیازهای بازار ارزهای دیجیتال این است که بدانیم کیف پول ارز دیجیتال چیست؟ کیف پول ها محلی برای ذخیره سازی و نگهداری از ارزهای دیجیتال هستن که شما می تونین امنیت دارایی های خودتون رو تامین کنین. کیف پول ها به دو شکل سخت افزاری و نرم افزاری عرضه میشن که کیف پول های سخت افزاری بهترین گزینه واسه ذخیره ارزهای دیجیتال برای طولانی مدت هستن. ولی اگه می خواهین رمز ارزها رو واسه مدت کمی نگه دارین، از کیف پول های نرم افزاری هم می تونین بهره ببرین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال فانتوم یا FTM واستون ارائه بدیم، به معرفی بهترین کیف پول های فانتوم بپردازیم و دلیل نیاز به کیف پول فانتوم رو مورد بررسی قرار بدیم.

آشنایی با رمز ارز فانتوم(FTM)

کیف پول های فانتوم

شاید واستون جالب باشه که بدونین فانتوم(Fantom) یکی از بهترین شبکه های بلاک چینی در بازار ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین با استفاده از این شبکه تراکنش های خودتون رو انجام بدین و در مقیاس پذیری و سرعت بالای تراکنش ها لذت ببرین. شبکه فانتوم به کاربران خودش این امکان رو میده تا قراردادهای هوشمند رو اجرا و برنامه های غیرمتمرکز(Dapps) رو راه اندازی کنند. شبکه فانتوم هم مثل سایر شبکه های بلاک چینی، برای برطرف کردن مشکلات شبکه اتریوم به وجود اومده و می تونه به عنوان یکی از رقیب های اتریوم محسوب بشه. امروزه فانتوم محبوبیت زیادی به دست آورده و تونسته رشد قیمتی خوبی رو تجربه کنه.
شبکه فانتوم یکی از اولین بلاک چین های مبتنی بر قرارداد هوشمند DAG هست که به کاربران حوزه دیفای امکانات مختلفی رو ارائه می کنه. پروژه های فانتوم و برنامه هایی که برای آینده داره باعث شده تا ارز دیجیتال FTM رشد قیمتی چشمگیری رو تجربه کنه. دارنده های ارز دیجیتال فانتوم در سال های قبل سود زیادی از این رمز ارز دریافت کردن و انتظار میره در سال های آینده هم ارز دیجیتال فانتوم رشد کنه و سرمایه گذاران سود به دست بیارن. از اونجایی که فانتوم به کاربران کمک می کنه تا برنامه های غیرمتمرکز خودشون رو راه اندازی کنند، این افراد هم باید ارز دیجیتال FTM رو بخرن با استفاده از اون تراکنش هاشون رو انجام بدن. نکات مهم ساخت کیف پول ارز دیجیتال یکی از فاکتورهای مهم در ساخت و کار با کیف پول های ارز دیجیتال میباشد که باید رعایت شود.

نکات مهم در انتخاب کیف پول Fantom

کیف پول های فانتوم

برای اینکه بتونین روی ارز دیجیتال فانتوم(FTM) سرمایه گذاری کنین، باید از کیف پول های مختلفی استفاده کنین. به طور کلی شما واسه ارسال، دریافت، ذخیره و نگهداری رمز ارز فانتوم به کیف پول نیاز دارین. کیف پول های زیادی وجود دارن که باید سعی کنین تا امن ترین ولت رو انتخاب کنین. همچنین شما باید در زمان انتخاب کیف پول ارز Fantom، نکات زیر رو رعایت کنین:
•    شما باید کیف پولی رو انتخاب کنین که از سیستم عامل شما پشتیبانی کنه. اگه می خواهین از ولت های موبایلی استفاده کنین، باید ولت هایی رو انتخاب کنین که قابل نصب روی سیستم عامل اندروید و ios باشه. برخی از ولت ها قابل نصب روی دسکتاپ هستن.
•    کیف پول های ارز دیجیتال کارمزدها و هزینه های مختلفی رو از کاربران دریافت می کنند. بنابراین، باید ولتی رو انتخاب کنین که کمترین کارمزد رو از شما دریافت می کنه.
•    برای ذخیره ارز فانتوم(FTM) نباید به سراغ کیف پول های جدید وکمتر شناخته شده برین، باید از ولت هایی استفاده کنین که شناخته شده هستن و سطح امنیت بالایی دارن. بنابراین، می تونین با خیال راحت ارزهای دیجیتال خودتون رو نگه دارین.

معرفی بهترین کیف پول های فانتوم

کیف پول های فانتوم

همونطور که گفتیم، امروزه کیف پول های زیادی در بازار ارزهای دیجیتال به وجود اومدن که از رمز ارزهای مختلفی پشتیبانی می کنند. انتخاب کردن بهترین کیف پول از بین ولت های موجود کار سخت و دشواری هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب به معرفی بهترین کیف پول های فانتوم بپردازیم.

•    تراست ولت(Trust Wallet)

یکی از بهترین کیف پول های فانتوم(FTM) کیف پول تراست ولت هست. تراست ولت یکی از امن ترین ولت های موجود در بازار ارزهای دیجیتال هست که توسط صرافی بایننس خریداری شده و به عنوان ولت رسمی صرافی بایننس شناخته میشه. این کیف پول از سیستم عامل های اندروید و ios پشتیبانی می کنه. تراست ولت ویژگی های امنیتی زیادی داره که به کمک این ویژگی ها می تونین امنیت دارایی های خودتون رو تامین کنین.

•    متامسک(MetaMask)

متامسک هم یکی دیگه از کیف پول های برتر فانتوم هست. متامسک روی شبکه بلاک چین اجرا میشه و به طور پیش فرض از ارز دیجیتال اتریوم پشیبانی می کنه. شما می تونین در کیف پول متامسک به اپلیکیشن های غیرمتمرکز متصل بشین و سواپ یا مبادله ارزهای دیجیتال رو انجام بدین. همچنین کیف پول متامسک به صورت افزونه ای هم وجود داره که می تونین ازش استفاده کنین.

•    کوین بیس ولت

Coinbase Wallet هم یکی دیگه از بهترین کیف پول های فانتوم هست. این کیف پول کلیدهای خصوصی رو در اختیار خود کاربران قرار میده و از این نظر سطح امنیت بالایی داره. کیف پول کوین بیس از شبکه های بلاک چینی مختلفی پشتیبانی می کنه و شما می تونین رمز ارزهای زیادی به ویژه فانتوم رو در این ولت نگه دارین. همچنین این کیف پول رابط کاربری ساده ای داره.

•    مث ولت(Math Wallet)

شما برای ارسال، دریافت، ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال فانتوم و دیگر رمز ارزها می تونین از کیف پول مث ولت یا Math Wallet استفاده کنین. شما می تونین این ولت رو در سیستم عامل های اندروید، ios، مرورگرها و دسکتاپ نصب و راه اندازی کنین. در این ولت میشه رمز ارزهای بیشتر از 70 شبکه بلاک چینی رو ذخیره کرد. مثل ولت نوعی کیف پول غیرحضانتی هست که کلیدهای خصوصی رو در اختیار کاربران قرار میده.

با توجه به عمومیت استفاده از کیف پول های نرم افزاری که یکی از انواع کیف پول ارز دیجیتال میباشد، شناخت این نوع کیف پول ها مهم است. لذا مطالعه مزایا و معایب کیف پول نرم افزاری چیست، برای شناخت بهتر این نوع کیف پول ها توصیه میشود.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال فانتوم یا FTM واستون ارائه بدیم، به معرفی بهترین کیف پول های فانتوم بپردازیم و دلیل نیاز به کیف پول فانتوم رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، ارز فانتوم یکی از بهترین ارزهای دیجیتال موجود در بازار کریپتوکارنسی هست که شما می تونین با خرید و فروش اون سود به دست بیارین. شما برای ارسال، دریافت، ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال فانتوم به ولت هایی نیاز دارین. از جمله از کیف پول های برتر فانتوم میشه به کیف پول تراست ولت، متامسک، مث ولت و.... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی کیف پول های برتر ارز دیجیتال فانتوم(FTM)

در مورد معرفی کیف پول های برتر ارز دیجیتال فانتوم(FTM) نظر دهید
سوال امنیتی :7+69 = ?