چگونه توکن های پرسود را در ترید کوتاه مدت شناسایی کنیم؟

  • 09:02 1403-02-28
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

پیدا کردن توکن های پرسود در ترید کوتاه مدت؛ آیا می خواهین تا اطلاعاتی در این زمینه کسب کنین؟ چجوری میشه در بازار ارزهای دیجیتال معاملات کوتاه مدت انجام بدیم؟ روش های پیدا کردن ارزهای پرسود در معاملات کوتاه مدت کدامند؟ آیا ترید کوتاه مدت سودده هست؟ در این مقاله مرتبط با آموزش نوسان گیری در ارز دیجیتال به این سوالات پاسخ میدهیم.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از بهترین بازارهای معاملاتی در دنیاست که تریدرها و معامله گران زیادی در این بازار مشغول فعالیت هستن. شما می تونین با روش های مختلفی در بازار رمز ارزها ترید کنین. یکی از این روش ها معاملات کوتاه مدت هست. برای اینکه در معاملات کوتاه مدت سود به دست بیارین باید توکن های پرسود رو شناسایی کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد معاملات کوتاه مدت واستون ارائه بدیم و به بررسی روش های پیدا کردن ارزهای پرسود در ترید کوتاه مدت بپردازیم.

آشنایی با معاملات کوتاه مدت

توکن های پور سود در کوتاه مدت

شاید واستون جالب باشه که بدونین معاملات کوتاه مدت یکی از روش های ترید در بازار ارزهای دیجیتال هست که معامله گران زیادی از این روش واسه کسب سود استفاده می کنند. اگه می خواهین از معاملات کوتاه مدتی که انجام میدین سود به دست بیارین، باید تحلیل تکنیکال بلد باشین و بتونین قیمت ارزهای دیجیتال رو پیش بینی کنین. همچنین باید سعی کنین تا احساسات و هیجانات خودتون رو کنترل کنین و تصمیم های عاقلانه ای بگیرین. هیچ وقت برای فروش رمز ارزها یا خروج از معامله عجله نکنین. قابل ذکر است که بدانبد، یکی از مباحث مهم در نوسانگیری از ارزهای دیجیتال آشنایی با مفهوم نوسان در قیمت ارزهای دیجیتال چیست، میباشد.
توجه داشته باشین که در معاملات کوتاه مدت، پوزیشن های معاملاتی در بازه های زمانی کوتاهی با هدف کسب سود از نوسانات قیمتی باز و بسته میشن. در زمان استفاده از معاملات کوتاه مدت باید از ابزارها و قابلیت های مختلفی استفاده کنین تا معاملات خودتون رو به شکل بهتری انجام بدین. همچنین یکی از مهم ترین و ضروری ترین کارهایی که باید در زمان انجام معاملات روزانه انجام بدین این هست که باید حد ضرر و حد سود خودتون رو مشخص کنین تا معامله هاتون رو با ریسک پایینی انجام بدین.

چگونه سودآوری معاملات روزانه را بالا ببریم؟

واسه اینکه بتونین سودآوری معاملات روزانه رو بالا ببرین، باید بهترین نقاط ورود و خروج معاملات رو به خوبی تشخیص بدین. برای اینکه این کار رو به بهترین شکل ممکن انجام بدین، باید از دانش تحلیل تکنیکال برخوردار باشین. همچنین استفاده از حد سود و حد ضرر هم می تونه کمک زیادی واسه شما کنه. ارزهای دیجیتال نوسانات قیمتی زیادی دارن که بهترین گزینه برای کسب سود از این نوسانات، معاملات روزانه یا نوسان گیری هست. در زمان استفاده از استراتژی ترید روزانه، باید از اندیکاتورهای مختلفی استفاده کنین تا نمودار قیمتی رمز ارزها رو تجزیه و تحلیل کنین.

روش های پیدا کردن ارزهای پرسود در ترید کوتاه مدت

توکن های پر سود در کوتاه مدت

یکی از نکات مهمی که باید در زمان انجام معاملات روزانه انجام بدین این هست که باید توکن های پرسود رو پیدا کنین و با خرید و فروش اون ها سود به دست بیارین. برای این کار می تونین از روش ها و استراتژی های مختلفی استفاده کنین. در ادامه برخی از روش های پیدا کردن ارزهای پرسود در ترید کوتاه مدت رو بررسی می کنیم:

•    توجه به نوسانات قیمتی

یکی از روش های پیدا کردن ارزهای پرسود در ترید کوتاه مدت این هست که به نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال توجه کنیم. تریدرهای کوتاه مدت معمولا سعی می کنند تا از تغییرات قیمتی ارزهای دیجیتال در تایم فریم های پایین تر سود به دست بیارن. هرچقدر نوسانات قیمت بیشتر باشه، میشه سود زیادی کسب کرد. بنابراین، بهترین ارز دیجیتال اونی هست که نوسانات قیمتی بیشتری داشته باشه.

•    زیرنظر گرفتن پوزیشن های معاملاتی

شما می تونین با زیر نظر گرفتن پوزیشن های معاملاتی، توکن های پرسود رو در معاملات کوتاه مدت پیدا کنین. بهتره بدونین لیکویید شدن موقعیت های معاملاتی باعث میشه تا حرکات قیمت رمز ارزها جذاب بشه. در این موقعیت، پوزیشن های معاملاتی در محدوده قیمتی انجام میشن که در غیر این صورت هیچ وقت انجام نمیشدن. بنابراین باید به پوزیشن های معاملاتی توجه زیادی داشته باشین.

•    توجه به فاندینگ ریت

یکی دیگه از روش های پیدا کردن ارزهای پرسود در ترید کوتاه مدت این هست که به وضعیت فاندینگ ریت توجه زیادی داشته باشین. فاندینگ ریت معیاری واسه تعادل قیمت بین قراردادهای دائمی و اسپات بازار هست. با زیر نظر گرفتن وضعیت فاندینگ ریت می تونین توکن های پرسود رو واسه انجام معاملات کوتاه مدت پیدا کنین. در نتیجه می تونین سود زیادی از ترید کوتاه مدت به دست بیارین.

•    فعال کردن هشدارها طبق اندیکاتورها

شما با فعال کردن هشدارها طبق اندیکاتورها می تونین ارزهای دیجیتال پرسود رو در معاملات کوتاه مدت پیدا کنین. از جمله از اندیکاتورها میشه به اندیکاتور مومنتوم بازار، اندیکاتورهای تشخیص روند مثل اندیکاتور میانگین متحرک اشاره کرد. علاوه بر این، می تونین با استفاده از اندیکاتور حجم هم وضعیت ارزهای دیجیتال رو تجزیه و تحلیل کنین و بهترین و پرسودترین رمز ارزها رو پیدا کنین.

•    توجه به تغییرات سود بازار

بهتره بدونین شاخص تغییرات سود بازار نشون دهنده تعداد پوزیشن های فعال در یه معامله فیوچرز هست. افزایش این شاخص می تونه نشون دهنده انتشار زودهنگام اخبار مهم بازار، تبلیغات و.... باشه. کاهش این شاخص هم می تونه نشون دهنده بستن پوزیشن های معاملاتی زیاد توسط معامله گران باشه. با زیر نظر گرفتن شاخص تغییرات سود بازار می تونین توکن های پرسود رو در ترید کوتاه مدت شناسایی کنین. در این مقاله با مفهوم نوسان گیری چیست و چگونه انجام میگیرد، آشنا شدید و روش ششناسایی توکن های سود ده در کوتاه مدت را یاد گرفتید.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد معاملات کوتاه مدت واستون ارائه بدیم و به بررسی روش های پیدا کردن ارزهای پرسود در ترید کوتاه مدت بپردازیم. همونطور که گفتیم، معاملات کوتاه مدت یکی از روش های ترید در بازار ارزهای دیجیتال هست که معامله گران زیادی از این روش واسه کسب سود استفاده می کنند. واسه اینکه بتونین سود زیادی از معاملات کوتاه مدت به دست بیارین، باید توکن های پرسود رو در ترید پیدا کنین. برای این کار می تونین از استراتژی های مختلفی استفاده کنین. از جمله از این روش ها میشه به توجه به نوسانات قیمتی، زیر نظر گرفتن پوزیشن های معاملاتی، فعال کردن هشدارها طبق اندیکاتورها و.... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چگونه توکن های پرسود را در ترید کوتاه مدت شناسایی کنیم؟

در مورد چگونه توکن های پرسود را در ترید کوتاه مدت شناسایی کنیم؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+76 = ?