پلتفرم وام دهی بلاک فای(BlockFi) چیست؟

  • 02:02 1403-02-23
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

پلتفرم وام دهی بلاک فای(BlockFi)؛ آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در بخش آموزش ارز دیجیتال در مورد این پلتفرم به دست بیارین؟ آیا می دونین پلتفرم بلاک فای چیست؟ پلتفرم BlockFi چجوری کار می کنه؟ مزایا و معایب استفاده از پلتفرم بلاک فای چیست؟ آیا بلاک فای مورد اعتماد هست؟ کارمزد معاملات در بلاک فای چقدر هست؟ امنیت پلتفرم بلاک فای چجوریه؟ آیا استفاده از بلاک فای آسونه؟

کاربران فعال در بازار رمز ارزها که به دنبال گزینه های مختلف در سرمایه گذاری های خودشون می گردن، ممکنه تا الان اسم پلتفرم بلاک فای رو شنیدن. این پلتفرم علاوه بر ارائه امکانات و قابلیت های صرافی ارز دیجیتال، طبق میزان سرمایه کاربران خودش به اون ها سود پرداخت می کنه و یه کارت اعتباری ارائه می کنه که به ازای هر تراکنش با اون بیت کوین پاداش میده. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم وام دهی بلاک فای یا BlockFi بهتون ارائه بدیم، به بررسی مزایا و معایب بلاک فای بپردازیم و عملکرد پلتفرم بلاک فای رو مورد بررسی قرار بدیم تا با این پروتکل آشنا بشین.

پلتفرم بلاک فای چیست؟

پلتفرم بلاک فای چیست؟

آیا می دونین پلتفرم بلاک فای چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که پلتفرم بلاک فای یا BlockFi یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی در بازار رمز ارزهاست که بعضی از امکانات و قابلیت هایی که یه بانک داره رو به کاربران خودش فراهم می کنه. از جمله از امکانات میشه به ارائه سود انباشه طبق سرمایه شما، امکان دریافت وام و کسب پاداش در صورت خرید با کارت اعتباری اشاره کرد. بنیانگذاران این پلتفرم افرادی به اسم های زک پرینس و فلوی مارکز هستن که این پلتفرم رو در سال 2017 ایجاد کردن.

بلاک فای(BlockFi) نوعی پلتفرم در بازار ارزهای دیجیتال هست که حساب های با بهره بالا و توانایی گرفتن وام در برابر ارزش کوین های شما رو ارائه میده. همچنین پلتفرم بلاک فای که به دلیل APYهای بالا و کارمزدهای پایین شناخته میشه، نوعی پلتفرم کریپتویی محبوب هست. پلتفرم بلاک فای به کاربران خودش کمک می کنه تا با استفاده از ارزهای دیجیتال خودشون به عنوان وثیقه وام بگیرن و با کمک کارت اعتباری بلاک فای بیت کوین خرج کنند و رمز ارزهای مختلفی رو خرید و فروش کنند.

مزایا و معایب استفاده از بلاک فای

مزایا و معایب استفاده از بلاک فای

همونطور که گفتیم، بلاک فای(BlockFi) نوعی پلتفرم مبادلاتی ارز دیجیتال هست که علاوه بر ارائه امکانات صرافی، با توجه به میزان سرمایه مشتریان خود به اون ها سود پرداخت می کنه و نوعی کارت اعتباری ارائه میده که بابت هر تراکنش با اون بیت کوین پاداش میده. استفاده از پلتفرم بلاک فای، مزایا و معایب زیادی به همراه داره. در ادامه برخی از مزایا و معایب بلاک فای رو بررسی می کنیم:

در دوره آموزش صرافی های غیرمتمرکز ما بهترین پلتفرم های کاربردی در این بازار را آموزش داده ایم. توصیه میکنیم برای تسلط بر بازار حتما با آنها آشنا شوید

مزایای بلاک فای

•    یکی از مزایای استفاده از پلتفرم بلاک فای(BlockFi) این هست که شما می تونین معاملات خودتون رو خیلی سریع و با هزینه های پایینی انجام بدین.
•    شما می تونین با کمک پلتفرم بلاک فای، از موجودی رمز ارزهای خودتون سود قابل توجهی به دست بیارین.
•    یکی دیگه از مزایای استفاده از بلاک فای این هست که شما می تونین تا 50 درصد از دارایی ها و رمز ارزهای خودتون رو وام بگیرین.
•    بلاک فای به شما این امکان رو میده تا دوست ها خودتون رو به این پلتفرم معرفی کنین و هم شما و دوستاتون بیت کوین به دست بیارن.
•    یکی دیگه از مزیت های بلاک فای این هست که این پلتفرم به شما کارت اعتباری ارائه میده که با کمک اون می تونین پاداش های رمزارزی به دست بیارین.

معایب بلاک فای

•    یکی از معایب استفاده از بلاک فای این هست که این پلتفرم همه رمز ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی ها رو پشتیبانی نمی کنه.
•    یکی دیگه از معایب بلاک فای این هست که موجودی های بالاتر، نرخ بهره پایین تری رو دریافت می کنند.
•    پلتفرم وام دهی بلاک فای(BlockFi) در ایالت نیویورک آمریکا در دسترس نیست و کاربران این کشور نمی تونن از امکانات و قابلیت های این پلتفرم استفاده کنند.
•    یکی دیگه از مزایای پلتفرم بلاک فای این هست که احتمال وقوع مارجین کال در وام ها به صورت ارز دیجیتال وجود داره.

مقاله پیشنهادی: آموزش پلتفرم وام دهی فوجی دائو

عملکرد پلتفرم بلاک فای چگونه است؟

عملکرد پلتفرم بلاک فای چگونه است؟

توجه داشته باشین که برخلاف سایر پلتفرم های معاملاتی در بازار رمز ارزها، پلتفرم بلاک فای(BlockFi) فقط یه صرافی ارز دیجیتال نیست. با اینکه اون ها رمز ارزهای مختلفی رو واسه معامله به کاربران ارائه میدن. بلاک فای بیشتر از هر چیز دیگه ای، نوعی پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال هست که شما می تونین با استفاده از این پلتفرم، رمز ارزهای خودتون رو به عنوان وثیقه قرار داده و وام هایی رو با نرخ بهره متفاوت بگیرین.

نکته قابل توجه این هست که دو قابلیت اصلی حساب های بهره پلتفرم بلاک فای و وام های دارای پشتوانه رمز ارزی، شامل وام دادن ارز دیجیتال شما با نرخ بهره بالا به وام گیرنده های سازمانی و شرکتی هست. همچنین پرداخت های بهره ای که این وام گیرنده های بزرگ انجام میدن، همون چیزی هست که پلتفرم بلاک فای رو اجرا می کنه. پلتفرم وام دهی بلاک فای(BlockFi) درصدی از سود پرداختی رو نگه می داره و قسمتی از این کارمزدها رو با افرادی که تامین نقدینگی کردن، به اشتراک می ذاره.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش پلتفرم وام دهی آوه

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم وام دهی بلاک فای یا BlockFi بهتون ارائه بدیم، به بررسی مزایا و معایب استفاده از بلاک فای بپردازیم و نحوه عملکرد پلتفرم بلاک فای رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، بلاک فای یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین با استفاده از این پلتفرم، رمز ارزهای خودتون رو به عنوان وثیقه قرار داده و وام بگیرین..
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد پلتفرم وام دهی بلاک فای(BlockFi) چیست؟

در مورد پلتفرم وام دهی بلاک فای(BlockFi) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+63 = ?