معرفی بهترین لپ تاپ ها برای ترید ارزهای دیجیتال

  • 22:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی بهترین لپ تاپ برای ترید و معامله گری ارزهای دیجیتال؛ آیا دوست دارین تا با این لپ تاپ ها آشنا بشین؟ منظور از لپ تاپ مناسب ترید چیست؟ بهترین لپ تاپ ها برای ترید کدامند؟ چرا باید این لپ تاپ ها رو شناسایی کنیم؟ در زمان انتخاب لپ تاپ برای ترید رمز ارزها چه نکاتی رو باید رعایت کنیم؟ ویژگی های بهترین لپ تاپ مناسب ترید چیست؟ قیمت لپ تاپ مخصوص ترید چقدر هست؟

داشتن یه لپ تام مناسب ترید در بازار ارزهای دیجیتال یکی از مسئله هایی هست که یه معامله گر موفق باید زیر نظر داشته باشه. معاملات رمز ارزها لحظه ای انجام میشه و یه معامله گر موفق واسه داشتن یه سبد سرمایه گذاری خوب باید دانش کافی و درک درستی از شرایط و وضعیت بازار رو داشته باشه. در این موقع داشتن یه لپ تام قوی و قدرتمند واسه ترید ارزهای دیجیتال از اهمیت زیادی برخودار هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این بخش از آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد لپ تاپ مناسب ترید بهتون ارائه بدیم، به معرفی بهترین لپ تاپ های ترید ارزهای دیجیتال بپردازیم و قیمت لپ تاپ مخصوص ترید رو مورد بررسی قرار بدیم.

لپ تاپ مناسب ترید چیست؟

لپ تاپ مناسب ترید چیست؟

آیا می دونین منظور از لپ تاپ مناسب ترید چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که لپ های ترید ارز دیجیتال، ابزارهایی هستن که به معامله گران و تریدرها این امکان رو میدن تا خیلی آسون معاملات یا خرید و فروش رمز ارزها رو انجام بدن. به این ترتیب، داشتن صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت از مزایای این لپ تاپ هاست که باید به این نکته در زمان خرید لپ تاپ توجه کنین. چون تریدرها ممکنه ساعت های طولانی مجبور به استفاده و نگاه کردن به صفحه نمایش لپ تاپ ها باشن.

جالبه بدونین، در زمانی که به دنبال خرید لپ تاپ برای ترید یا معامله ارزهای دیجیتال هستین، باید اندازه و وزن لپ تاپ مورد نظر خودتون رو زیر نظر بگیرین. چون مطمئنا هر معامله گری به جابجایی و حمل دستگاه خودش نیاز داره و قطعا داشتن لپ تاپی سبک، امتیاز ویژه ای هست. علاوه بر این، شما در زمان خرید لپ تاپ، مشخصات سخت افزاری لپ تاپ های مناسب ترید رو هم زیر نظر بگیرین. جدای از اون، وجود صفحه کلید ارگونومیک واسه یه معامله گر از اهمیت زیادی برخوردار هست.

مقاله پیشنهادی: 4 روش سفارش گذاری در ارزهای دیجیتال

لپ تاپ مناسب معامله رمز ارزها چه ویژگی هایی دارد؟

لپ تاپ مناسب معامله رمز ارزها چه ویژگی هایی دارد؟

توجه داشته باشین که مرکز پردازش لپ تاپ، CPU این دستگاه هست، ولی مهم تر از انتخاب بهترین قطعه ها مثل CPU، هماهنگی و مچ شدن این قطعه ها با هم از اهمیت زیادی برخوردار هست. واسه انجام معاملات در بازار ارزهای دیجیتال به سیستم ها یا لپ تاپ هایی نیاز داریم که سرعت و سطح امنیت بالایی رو واسه ما فراهم کنند و این قابلیت فقط با انتخاب بهترین CPU فراهم نمیشه و مهم از این بخش، رم و نوع حافظه به طور اختصاصی SSD، سیستم خنک کننده، کارت گرافیک و البته باتری و هماهنگی این قطعه ها با همدیگه هست.

قیمت لپ تاپ مخصوص ترید چقدر است؟

مشخص کردن قیمت واسه لپ تاپ های مخصوص ترید یا معامله ارزهای دیجیتال کار خیلی سختی هست، چون عوامل زیادی در قیمت قطعه های الکترونیکی تاثیرگذار هستن و در آخر هم انتخاب شخص و سلیقه هم در تعیین قیمت این لپ تاپ ها دخالت می کنه. محدوده قیمت لپ تاپ مناسب ترید ارزهای دیجیتال می تونه از 400 دلار در نظر گرفته بشه و تا سقف 900 دلار هم نوسان داشته باشه. یکی از عوامل مشخص کننده در این بخش، میزان پول و بودجه شما برای خرید لپ تاپ هاست.

معرفی بهترین لپ تاپ های ترید ارزهای دیجیتال

معرفی بهترین لپ تاپ های ترید ارزهای دیجیتال

همونطور که گفتیم، ترید ارزهای دیجیتال، شغلی رویایی مخصوص افراد کم حوصله هست که در ازای زمانی کم نتیجه خیلی سودآوری رو به دنبال داره و در نقطه مقابل با کوچیک ترین اشتباه کاربر، ضرر زیادی رو محتمل میشه. شما واسه اینکه بتونین اقدام به خرید و فروش رمز ارزها کنین، باید دستگاه ها یا سیستم هایی رو واسه این کار تهیه کنین. یکی از این دستگاه ها، لپ های تریدینگ هست. در ادامه بهترین لپ تاپ های ترید ارزهای دیجیتال رو معرفی می کنیم:

مقاله پیشنهادی: جفت ارز دیجیتال چیست و چگونه معامله می شوند؟

•    لپ تاپ Acer Aspire 5 Slim

یکی از بهترین لپ تاپ های ترید ارزهای دیجیتال، لپ تاپ Acer Aspire 5 Slim هست. بهتره بدونین طراحی نازک، سبک وزن، صفه نمایش 1080 پیکسل و کیفیت بالا، همشون از ویژگی های فوق العاده این لپ تاپ هستن. این لپ تاپ از نظر ظاهری نوعی لپ تاپ مقرون به صرفه با ظاهری زیبا هست. همچنین وزن 1.7 کیلوگرمی و ضخامت 17 میلی متری اون از ویژگی های خوب از لپ تاپ واسه حمل و نقل هست.

•    لپ تاپ LG Gram 15Z995

یکی دیگه از بهترین لپ تاپ های مخصوص ترید رمز ارزها، لپ تاپ LG Gram 15Z995 هست از پردازنده نسل اینتل i5-10210U استفاده می کنه و گرافیک اینتل UHD اون گزینه خوبی واسه کارهای نه چندان سنگین گرافیکی هست. همچنین این لپ تاپ باتری قابل توجهی داره و حدودا تا 17 ساعت می تونین باهاش کار کنین. همچنین لپ تاپ LG Gram 15Z995 هم وزن سبک و صفحه نمایش بزرگ و با کیفیتی داره.

•    لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 15

یکی دیگه از لپ تاپ های مناسب ترید ارزهای دیجیتال، لپ تاپ Lenovo IdeaPad 3 15 هست. این لپ تاپ صفحه نمایش 15.6 اینچی داره که معامله گران با استفاده از این لپ تاپ لذت می برن. همچنین لپ تاپ لنوو دارای 4 پیپابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD هست که در انجام کارهای روزانه عملکرد خوبی رو انجام میده. عمل باتری این لپ تاپ هم قابل قبول هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد لپ تاپ مناسب ترید بهتون ارائه بدیم، به معرفی بهترین لپ تاپ های ترید ارزهای دیجیتال بپردازیم و قیمت لپ تاپ مخصوص ترید رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، شما واسه اینکه بتونین در بازار رمز ارزها، معاملاتی انجام بدین، به سیستم هایی مثل لپ تاپ نیاز دارین. امروزه لپ تاپ های مختلفی در بازار وجود دارن که هر کدوم از این سیستم ها ویژگی ها و مشخصاتی دارن. در این میان انتخاب بهترین لپ تاپ واسه ترید ارزهای دیجیتال کار آسونی نیست.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین لپ تاپ ها برای ترید ارزهای دیجیتال

در مورد معرفی بهترین لپ تاپ ها برای ترید ارزهای دیجیتال نظر دهید
سوال امنیتی :4+72 = ?