بررسی اشتباهات کاربران در صرافی بایننس

  • 21:02 1403-02-21
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

اشتباهات کاربران در صرافی بایننس؛ آیا می خواهین تا با این موارد آشنا بشین؟ اصلا می دونین صرافی بایننس چیست؟ چرا صرای بایننس به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی کنه؟ اگه حسابمون در صرافی بایننس غیرفعال شد چیکار کنیم؟ در صورت فراموشی رمز عبور چه اقدامی کنیم؟ چجوری ممکنه رمز ارزهای خودمون رو در صرافی بایننس از دست بدیم؟ چجوری با صرافی Binance کار کنیم؟

احتمالا واسه شما هم اتفاق افتاده که در زمان کار با پلتفرم های معاملاتی یا صرافی های ارز دیجیتال با مشکلات و چالش ها زیادی روبرو بشین و رمز ارزهای خودتون رو از دست بدین. از اونجایی که بیشتر کاربران و معامله گران بازار رمز ارزها از صرافی بایننس واسه معامله هاشون استفاده می کنند، بخش زیادی از گزارش های کاربران مشکلات کار با این صرافی اختصاص پیدا کرده. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از مباحث آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد صرافی ارز دیجیتال بایننس یا Binance بهتون ارائه بدیم و به بررسی اشتباهات کاربران در صرافی بایننس بپردازیم.

آشنایی با صرافی بایننس(Binance)

آشنایی با صرافی بایننس(Binance)

بایننس یا Binance به عنوان یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا شناخته میشه که شما می تونین معاملات خودتون رو با استفاده از این صرافی انجام بدین. به عبارت دیگه، بایننس بستری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال که امکانات و خدمات زیادی رو به کاربران خودش ارائه می کنه. مبادلات بین کاربران ابتدا فقط با کمک رمز ارزها انجام میشد و ارزهای رایج مثل دلار و یورو قبول نمیشدن، ولی در حال حاضر وضعیت فرق کرده. صرافی بایننس در سال 2017 در کشور چین راه اندازی شد، ولی خیلی زود توسعه پیدا کرد و تونست لقب بزرگ ترین و معتبرترین صرافی ارز دیجیتال دنیا رو از آن خودش کنه.

صرافی بایننس(Binance Exchange) توسط شخصی به اسم چانگ پنگ زائو ساخته شده. از اونجایی که کشور ایران تحت تاثیر تحریم های بین المللی قرار گرفته، صرافی اینانس به کاربران ایرانی خدمات ارائه نمی کنه. این صرافی احراز هویت رو واسه کاربران اجباری کرده و در صورت مشاهده کاربر ایرانی، حساب اون رو مسدود می کنه و اون شخص دیگه نمی تونه به حساب و رمز ارزهای خودش دسترسی پیدا کنه. صرافی بایننس مزیت های قابل توجهی به همراه داره که از جمله از اون ها میشه به پشتیبانی از بیشتر رمز ارزها، کارمزد پایین تراکنش ها، امنیت بالای صرافی بایننس، حجم بالای مبادلات رمز ارزها و.... اشاره کرد.

مقاله پیشنهادی: چرا صرافی های خارجی حساب های کاربران ایرانی را مسدود می کنند؟

اشتباهات رایج کاربران در صرافی بایننس

اشتباهات رایج کاربران در صرافی بایننس

همونطور که گفتیم، صرافی بایننس(Binance) یکی از بزرگ ترین صرافی های ارز دیجیتال در دنیا هست که افراد زیادی از این صرافی استفاده می کنند. به این نکته توجه داشته باشین که اشتباهات کاربران در صرافی بایننس باعث میشه تا از نظر مالی و زمانی محتمل ضررهای بزرگ و جبران ناپذیری بشن. در ادامه برخی از اشتباهات رایج کاربران در صرافی بایننس رو بررسی می کنیم تا مرتکب این اشتباهات نشین:

•    غیرفعال شدن اکانت بایننس

یکی از اشتباهاتی که ممکنه کاربران در صرافی بایننس باهاش روبرو بشن، غیرفعال شدن حساب بایننس هست. افراد زیادی اعلام کردن که بعد از مدتی فعالیت در صرافی Binance، حساب کاربری اون ها غیرفعال شده. این اتفاقات واسه افرادی رخ میده که محل سکونت اون ها به وسیله صرافی بایننس تحریم شده. مثلا ایران یکی از کشورهایی هست که توسط صرافی ارز دیجیتال بایننس تحریم شده و کاربران واسه اینکه بتونن در این صرافی به خرید و فروش رمز ارزها بپردازن، از VPN استفاده می کنند که استفاده از اون باعث میشه تا آی پی اینترنت شما هی تغییر کنه و صرافی بایننس با تشخیص این تغییر، حساب کاربران رو غیرفعال می کنه.

•    فراموش کردن رمز عبور

یکی از اشتباهاتی که کاربران در صرافی بایننس مرتکب میشن، فراموش کردن رمز عبور یا گذرواژه هست. در صورتی که رمز عبور خودتون رو فراموش کردین، به راحتی می تونین با تعیین کردن رمز عبور دوباره این اشتباه رو برطرف کنین. بنابراین، وقتی که با این اشتباه روبرو شدین، هیچ وقت نگران نباشین، چون این مشکل می تونه به راحتی حل بشه و بتونین به حساب خودتون دسترسی داشته باشین.

•    از دست رفتن رمز ارزها

خیلی از کاربران در صرافی بایننس در زمان واریز ارزهای دیجیتال به بایننس، دچار مشکلات و اشتباهاتی میشن که این اشتباه می تونه وارد نکردن یا اشتباه وارد کردن تگ یا ممو باشه که یکی از رایج ترین اشتباهات کاربران در صرافی ارز دیجیتال بایننس هست. نکته قابل توجه این هست که شما واسه برگردوندن ارزهای دیجیتال خیلی ساده می تونین فرم مخصوص رو واسه بازیابی رمز ارزها پر کنین.

•    خطای احراز هویت دو مرحله ای

یکی دیگه از اشتباهات رایج کاربران در صرافی بایننس، خطای کد احراز هویت هست. بهتره بدونین افراد کمی در صرافی بایننس وجود دارن که می تونن این مشکل رو برطرف کنند و بتونن به راحتی احراز هویت دو مرحله ای خودشون رو در صرافی بایننس فعال کنند. توجه داشته باشین، وقتی که خطای کد احراز هویت دو مرحله ای واستون رخ داد، باید همگام سازی برنامه Google Authenticator رو دوباره انجام بدین که این کار خیلی راحته.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی ارز دیجیتال بایننس یا Binance بهتون ارائه بدیم و به بررسی اشتباهات کاربران در صرافی بایننس بپردازیم. همونطور که گفتیم، بایننس یکی از بزرگ ترین و معروف ترین صرافی ها برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین از امکانات و قابلیت های این صرافی استفاده کنین. کاربران ممکنه در زمان کار با صرافی بایننس، مرتکب اشتباهاتی بشن که باعث بشه تا ضرر کنند و همه رمز ارزهای خودشون رو از دست بدن. از جمله از این اشتباهات میشه به خطای کد احراز هویت، فراموش کردن رمز عبور، از دست دادن رمز ارزها، غیرفعال شدن حساب بایننس و.... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بررسی اشتباهات کاربران در صرافی بایننس

در مورد بررسی اشتباهات کاربران در صرافی بایننس نظر دهید
سوال امنیتی :5+50 = ?