معرفی بازی روبلاکس و کسب درآمد از این بازی

  • 02:02 1403-02-23
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی بازی روبلاکس(Roblox)؛ کسب ارز دیجیتال رایگان با این بازی! آیا می خواهین اطلاعاتی در مورد این بازی در زمینه آموزش ارز دیجیتال به دست بیارین؟ آیا می دونین بازی روبلاکس چیست؟ چرا روبلاکس اینقدر محبوب شده؟ چه کسی می تونه در روبلاکس بازی کنه؟ بازی روبلاکس چه ویژگی هایی داره؟ نحوه کسب درآمد از بازی روبلاکس چجوریه؟ بازی روبلاکس چه مزیت هایی به همراه داره؟

در حال حاضر کسب درآمد از ارزهای دیجیتال یا دارایی های دیجیتال به یکی از چالش ها و دغدغه های کاربران و افراد فعال در بازارهای مالی تبدیل شده. با توجه به ریسک بالا در سرمایه گذاری در رمز ارزها خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران به دنبال راه و روشی واسه کسب درآمد با ریسک پایین هستن. کسب درآمد از بازی کردن یکی از روش های بروز و کم ریسک در بازار رمز ارزهاست که روزانه به تعداد کاربران فعال در این حوزه اضافی میشه. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی روبلاکس یا Roblox بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های بازی روبلاکس بپردازیم و نحوه کسب درآمد از بازی روبلاکس رو مورد بررسی قرار بدیم.

بازی روبلاکس چیست؟

بازی روبلاکس چیست؟

آیا می دونین بازی روبلاکس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که بازی روبلاکس یا Roblox نوعی پلتفرم آنلاین و فروشگاه و یه بستر بازی مناسب واسه کاربران هست که شما هم می تونین با شرکت در این بازی درآمد زیادی کسب کنین. همچنین روبلاکس نوعی بازی ویدیویی در سبک بازی سازی هست که در سال 2006 به وسیله شرکت Roblox Corporation ایجاد شده. کاربران می تونن با استفاده از پلتفرم روبلاکس با برنامه نویسی به ساخت بازی های ویدیویی بپردازن و یا از بازی هایی که سایر کاربران در این پلتفرم به وجود اوردن، استفاده کنند و رمز ارزهایی رو به عنوان پاداش به دست بیارن.

جالب اینجاست که بدونین بازی کریپتویی روبلاکس(Roblox) توسط افرادی به اسم های دیوید باسوکی و اریک کسل در سال 2004 طراحی و راه اندازی شده و بعد از گذشت 2 سال در سال 2006 در اختیار عموم مردم قرار گرفت. بعدا با ورود فناوری بلاک چین و پیدایش ارزهای دیجیتال، با این تکنولوژی ها ادغام شده و رمز ارزها رو به عنوان پاداش به گیمرها و بازیکن ها ارائه میده. این پلتفرم به وجود اومده تا از تعداد زیادی بازی های جذاب و فوق العاده خوب به کاربران کمک کنه تا هم بازی کنند هم درآمد به دست بیارن.

مقاله پیشنهادی: چگونه با ورزش درآمدزایی کنیم؟

بازی روبلاکس چه ویژگی هایی دارد؟

بازی روبلاکس چه ویژگی هایی دارد؟

همونطور که گفتیم، روبلاکس(Roblox) یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های ویدیویی در حوزه ارزهای دیجیتال هست. اینبازی متاورسی که الان به عنوان یه پلتفرم متاورسی کار می کنه، تونسته کاربران و بازیکن های زیادی رو به سمت خودش جذب کنه. دنیای روبلاکس اونقدر بزرگه که حتی کاربران حرفه ای هم در اون گم میشن. بازی روبلاکس ویژگی های زیادی داره. در ادامه برخی از ویژگی های بازی روبلاکس رو بررسی می کنیم:

•    بیشتر بازی های روبلاکس، ماجراجویی هستن و همونطور که می دونین، سبک ماجراجویی یکی از دوست داشتنی ترین مدل بازی ها محسوب میشه.
•    یکی دیگه از ویژگی های بازی روبلاکس این هست که از یه محیط گرافیکی سه بعدی(3D) استفاده می کنه.
•    در بازی روبلاکس امکان ساخت بازی های مختلفی وجود داره و شما می تونین بازی های مورد نظر خودتون رو در این پلتفرم بسازین.
•    قابلیت خرید و فروش آیتم های داخل بازی هم یکی دیگه از ویژگی های منحصر به فرد بازی روبلاکس هست.
•    یکی دیگه از قابلیت های بازی روبلاکس(Roblox)، امکان اجرای صدها بازی متنوع هست.
•    امکان ساخت کاراکترهای منحصر به فرد و خاص.
•    داشتن یه محیط جذاب و تفریحی.

مقاله پیشنهادی: آموزش بازی کریپتوکیتیز(کسب درامد از بازی Cryptokitties)

کسب درآمد از بازی روبلاکس چگونه است؟

کسب درآمد از بازی روبلاکس چگونه است؟

توجه داشته باشین که شما می تونین با استفاده از بازی روبلاکس(Roblox) درآمد کسب کنین. یکی از روش های رایج کسب درآمد از بازی روبلاکس، خرید و فروش آیتم های داخل بازی هست. به این ترتیب، اگه بتونین برنامه نویسی Lua رو یاد بگیرین، می تونین سود چشمگیری رو به دست بیارین. هم اکنون طراحان آیتم ها و کاراکترهای داخل بازی ویدیویی روبلاکس هر سال بیشتر از 100 هزار دلار با شرکت در این بازی درآمد کسب می کنند.

عملکرد روبلاکس چگونه است؟

بعد از اینکه در بازی روبلاکس(Roblox) ثبت نام کردین، به دنیایی وارد میشین که تقریبا هر کاری رو می تونین توش انجام بدین. همچنین این بازی از کاربران خودش درخواست می کنه تا از نیک نیم یا اسم مستعار به جای اسم واقعی خودشون استفاده کنند. در مرحله اول می تونین آواتار خودتون رو به وجود بیارین. آواتار شخصیتی هست که کنترل اون رو بر عهده خودتون می گیرین می تونین با استفاده از اون در بازی روبلاکس گشت و ذار کنین.

در دنیاهای متاورسی، آواتار معرف کاربران در دنیای واقعی هست و می تونین این آواتارها رو مشابه چهره خودتون طراحی و ایجاد کنین. روبلاکس واسه شخصی سازی بیشتر این آواتارها، امکان پوشیدن لباس ها و اکسسوری های مختلف رو هم واسه کاربران فراهم کرده. واسه این کار می تونین از فروشگاه های رسمی و آنلاین داخل بازی روبلاکس استفاده کنین. در این فروشگاه ها می تونین لباس، کفش، عینک و.... بخرین.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی روبلاکس یا Roblox بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های بازی روبلاکس بپردازیم و نحوه کسب درآمد از این بازی رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، بازی روبلاکس یا Roblox نوعی پلتفرم آنلاین و فروشگاه و یه بستر بازی مناسب واسه کاربران هست که شما هم می تونین با شرکت در این بازی درآمد زیادی کسب کنین. همچنین روبلاکس نوعی بازی ویدیویی در سبک بازی سازی هست.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی بازی روبلاکس و کسب درآمد از این بازی

در مورد معرفی بازی روبلاکس و کسب درآمد از این بازی نظر دهید
سوال امنیتی :2+35 = ?