معرفی 5 کیف پول برتر ارز دیجیتال گالا(Gala)

  • 03:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی کیف پول های برتر ارز گالا(GALA)؛ آیا دوست دارین با این ولت ها آشنا بشین؟ آیا می دونین رمز ارز گالا چیست؟ چجوری میشه ارز گالا رو نگهداری کرد؟ بهترین کیف پول های گالا کدامند؟ چجوری کیف پول مناسبی رو واسه این رمز ارز انتخاب کنیم؟ کدوم کیف پول ها از ارز Gala پشتیبانی می کنند؟ در انتخاب کیف پول ارز دیجیتال گالا به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ به طور کلی کیف پول ارز دیجیتال چیست؟
در حال حاضر استفاده از کیف پول های رمزنگاری شده واسه ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال خیلی رایج شده و افراد زیادی از این ولت ها استفاده می کنند. همچنین کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی به وجود اومدن که می تونین با استفاده از اون ها امنیت دارایی ها و رمز ارزهای خودتون رو تامین کنین. رمز ارز گالا یکی از ارزهایی هست که باید کیف پول های مناسبی رو واسه اون انتخاب کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال گالا(Gala) واستون ارائه بدیم، به معرفی بهترین کیف پول های گالا بپردازیم و نکات مهم در انتخاب کیف پول رمز ارز گالا رو مورد بررسی قرار بدیم.

آشنایی با ارز دیجیتال گالا(Gala)

کیف پول گالا

شاید واستون جالب باشه که بدونین گالا(Gala) یکی از رمز ارزهای جدید در بازار ارزهای دیجیتال هست که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و اوپن سورس هست. ارز دیجیتال گالا با این هدف راه اندازی شده تا بتونه به عنوان یه رمز ارز محبوب در صنعت بازی های کریپتویی مورد استفاده قرار بگیره. ارز دیجیتال گالا با استاندارد شبکه ERC-20 ارسال و دریافت میشه. ارز گالا به عنوان توکن بومی بازار گالا گیمز شناخته میشه که بازیکن ها می تونن در صورت پیروزی در بازی، توکن های GALA رو به عنوان پاداش دریافت کنند. از اونجایی که ارز دیجیتال گالا(Gala) مبتنی بر شبکه ERC-20 هست، میشه این رمز ارز رو در هر کیف پولی که از اتریوم پشتیبانی می کنه نگهداری کرد. 

نحوه انتخاب کیف پول مناسب GALA چگونه است؟

واسه اینکه ارز دیجیتال گالا رو ذخیره و نگهداری کنیم، کیف پول های زیادی وجود دارن که همین مسئله باعث شده تا انتخاب کیف پول مناسب از بین ولت های زیاد کار آسونی نباشه. شما واسه اینکه بتونین کیف پول مناسب ارز دیجیتال Gala رو انتخاب کنین، باید معیارهای مهمی رو در نظر بگیرین. در ادامه برخی از فاکتورهای انتخاب کیف پول مناسب ارز دیجیتال گالا رو بررسی می کنیم و نکات مهم ساخت کیف پول ارز دیجیتال را بیان میکنیم:
•    در زمان انتخاب کیف پول مناسب GALA شما باید ببینین که آیا سرمایه گذاری بلند مدت هستین یا کوتاه مدت. اگه قصد دارین رمز ارز گالا رو واسه مدت زمان طولانی نگه دارین، پیشنهاد می کنیم از ولت های سخت افزاری استفاده کنین. ولی اگه می خواهین ارز دیجیتال گالا رو واسه مدت زمان کوتاه نگه دارین، استفاده از کیف پول های نرم افزاری هم می تونه واستون مناسب باشه.
•    امنیت هم یکی دیگه از فاکتورهای انتخاب کیف پول مناسب Gala هست. اگه می خواهین از امنیت کیف پول مورد نظر خودتون مطمئن بشین، باید کمی در گوگل بچرخین و تحقیقاتی رو انجام بدین. توصیه میشه از ولت های مشهوری مثل تراست ولت و.... استفاده کنین.

معرفی بهترین کیف پول های گالا

کیف پول گالا

همونطور که گفتیم، شما واسه ارسال، دریافت، ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال گالا(GALA) به کیف پول های رمزنگاری شده نیاز دارین. امروزه ولت های زیادی در بازار وجود دارن که می تونین ازشون استفاده کنین. در ادامه بهترین کیف پول های گالا رو واستون معرفی می کنیم:

•    کیف پول ترزور(Trezor)

کیف پول ترزور یکی دیگه از بهترین کیف پول های گالا هست که می تونین ازش استفاده کنین. کیف پول ترزور نوعی ولت سخت افزاری هست که به صورت آفلاین فعالیت می کنه و در دو نسخه ترزور مدل وان و ترزور مدل تی در بازار وجود داره. کیف پول ترزور بدون اتصال به اینترنت فعالیت می کنه و همین مسئله باعث میشه تا هکرها و افراد سودجو نتونن به این ولت نفوذ کنند.

•    کیف پول لجر(Ledger)

یکی دیگه از ولت هایی که می تونین با استفاده از اون ارز دیجیتال گالا رو ذخیره و نگهداری کنین، کیف پول سخت افزاری لجر یا Ledger هست. کیف پول لجر هم در دو نسخه لجر نانو ایکس و لجر نانو اس در بازار عرضه شده که هر کدوم مزیت های خاص خودش رو داره. از اونجایی که کیف پول لجر به صورت آفلاین کار می کنه، سطح امنیت دارایی های شما رو بالا می بره.

•    اتمیک ولت(Atomic Wallet)

کیف پول اتمیک ولت هم می تونه گزینه خوبی واسه ذخیره رمز ارز گالا محسوب بشه. این ولت از بیش از 3 هزار ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه و می تونین علاوه بر ارز گالا، سایر رمز ارزهای خودتون رو هم در این ولت نگه دارین. این ولت دارای قابلیت اتمیک سواپ هم هست.

•    تراست ولت(Trust Wallet)

شما می تونین با استفاده از کیف پول تراست ولت هم ارز دیجیتال گالا رو ذخیره و نگهداری کنین. تراست ولت به عنوان کیف پول رسمی بایننس شناخته میشه که سطح امنیت بالایی داره. وقتی شما این کیف پول رو نصب می کنین، بهتون کلمات کلیدی داده میشه که می تونین با این کلمات ولت و دارایی های خودتون رو بازیابی کنین. بنابراین در نگهداری این کلمات حساس باشین.

•    کیف پول کوینومی

یکی دیگه از کیف پول های برتر ارز دیجیتال گالا، کیف پول کوینومی یا Coinomi هست. این کیف پول در سال 2014 راه اندازی و عرضه بازار رمز ارزها شد. کیف پول کوینومی دارای ویژگی هایی هست که همین ویژگی ها باعث میشن تا این ولت محبوبیت زیادی به دست بیاره.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال گالا(Gala) واستون ارائه بدیم، به معرفی بهترین کیف پول های گالا بپردازیم و نکات مهم در انتخاب کیف پول رمز ارز گالا رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، گالا(Gala) یکی از رمز ارزهای جدید در بازار ارزهای دیجیتال هست که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده و اوپن سورس هست. شما برای ارسال، دریافت و ذخیره این رمز ارز به کیف پول هایی نیاز دارین. از جمله از این کیف پول ها میشه به تراست ولت، کوینومی، کیف پول ترزور، اتمیک ولت، لجر و.... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی 5 کیف پول برتر ارز دیجیتال گالا(Gala)

در مورد معرفی 5 کیف پول برتر ارز دیجیتال گالا(Gala) نظر دهید
سوال امنیتی :7+79 = ?