آیا بیت کوین تا قبل از هاوینگ می تواند به 70 هزار دلار برسد؟

  • 12:02 1403-02-07
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

با توجه به تحلیل های انجام شده، انتظار نمی رود که بیت کوین(BTC) تا قبل از هاوینگ به بالاترین حد خود برسد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ بیت کوین چه پتانسیل های صعودی دارد؟ آیا بیت کوین می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند؟ عامل اصلی رشد اخیر بیت کوین چیست؟
بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در دنیای کریپتوکارنسی است که قیمت بیت کوین به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید تا از تغییرات قیمت این ارز سود زیادی به دست آورید. یکی از عوامل موثر بر قیمت بیت کوین، رویداد هاوینگ یا نصف شدن پاداش بیت کوین است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد رویداد هاوینگ بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود تا قبل از هاوینگ بپردازیم.

رویداد هاوینگ یا نصف شدن پاداش بیت کوین(BTC)

هاوینگ یا نصف شدن پاداش بیت کوین(BTC) رویدادی است که در آن میزان بیت کوین های جدید درست شده، نصف می شود. همچنین این رویداد هر چهار سال یکبار رخ می دهد. همانطور که بسیاری از افراد می دانند، عرضه بیت کوین محدود است. بعد از تولید 21 میلیون کوین، شبکه متوقف می شود. این یکی از مهم ترین دلایلی است که معمولا از بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال یاد می شود. دقیقا مانند طلا که مقدار کمی از آن در دنیا وجود دارد و روزی همه آن استخراج خواهد شد دیگر طلایی برای استخراج باقی نخواهد ماند.
جالب است بدانید، هاوینگ بیت کوین رویدادی است که بعد از ماین 21000 بلاک روی بلاک چین و تقریبا هر 4 سال یکبار اتفاق می افتد و پاداش استخراج را 50 رصد کم می کند. این رویداد می تواند قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار دهد. اگر به تاریخچه بیت کوین نگاه کنید، متوجه می شوید که قیمت بیت کوین در نزدیکی رویداد هاوینگ، همیشه افزایش می یابد و بعد از هاوینگ رشد چشمگیری را تجربه می کند. تحلیلگران پیش بینی کردند که قیمت بیت کوین می تواند بعد از هاوینگ، سقف قیمت جدیدی را ثبت کند.

بعید است بیت کوین تا قبل از هاوینگ به بالاترین حد خود برسد!

بعید است که قیمت بیت کوین(BTC) قبل از نصف شدن به بالاترین حد خود برسد. دلیل آن این است که قیمت بیت کوین ممکن است قبل از هاوینگ در آوریل 2024 به 70 هزار دلار برسد، ولی پیش بینی بلند مدت مثبت به نظر می رسد. برای سرمایه گذاران، افزایش قیمت بیت کوین وسوسه برانگیز است، به خصوص بعد از افزایش 91 درصد به 52 هزار دلار در تنها چهار ماه منتهی به 15 فوریه. ارزش فعلی بیت کوین به ارزش 1 تریلیون دلار، آن را در میان 10 دارایی برتر قابل معامله در دنیا قرار می دهد.
نکته قابل توجه این است که سود اضافی 34.5 درصدی لازم برای رسیدن قیمت بیت کوین(BTC) به سطح 70 هزار دلار از سطح 52000 دلار فعلی به معنی افزایش 350 میلیارد دلاری در سرمایه بیت کوین است. این حرکت ارز دیجیتال بیت کوین را بالاتر از نقره و پوند بریتانیا قرار می دهد. می توان استدلال کرد که بیت کوین قبلا در نوامبر 2021 با رسیدن به بالاترین قیمت 69 هزار دلاری خود، این موانع را برطرف کرده است. با توجه به تایید ETFهای بیت کوین در ایالات متحده و رفع برخی از خطرات، تکرار این رشد قیمتی محتمل تر به نظر می رسد. افزایش قابل توجه دارایی های صندوق بیت کوین یکی از اتفاقات مهم اخیر در حوزه ارزهای دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد رویداد هاوینگ بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن قیمت بیت کوین به بالاترین حد خود تا قبل از هاوینگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، بعید است بیت کوین تا قبل از هاوینگ به بالاترین سطح خود برسد، با این حال، پیش بینی های بلند مدت بیت کوین، صعودی است و تحلیلگران انتظار دارند که بیت کوین می تواند یک رشد چشمگیری را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا بیت کوین تا قبل از هاوینگ می تواند به 70 هزار دلار برسد؟

در مورد آیا بیت کوین تا قبل از هاوینگ می تواند به 70 هزار دلار برسد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+38 = ?