استراتژی معاملاتی با استفاده از ابر کومو(Kumo Cloud)

  • 02:02 1403-02-28
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

استفاده از ابر کومو(Kumo Cloud)؛ یکی از بهترین استراتژی های معاملاتی در بازارهای مالی! آیا می خواهین تا اطلاعاتی در مورد این استراتژی به دست بیارین؟ آیا می دونین ابر کومو چیست؟ عملکرد ابر کومو در معاملات روزانه چجوریه؟ روش های استفاده از استراتژی ابر کومو کدامند؟ چجوری میشه با استفاده از ابر کومو سیگنال های خرید و فروش دریافت کرد؟ قدرت سیگنال های ابر کومو چقدر هست؟

یکی از بهترین و سودآورترین روش های معاملاتی در بازار رمز ارزها که افراد زیادی ازش استفاده می کنند، استفاده از ابر کومو هست. عملکرد ابر کومو اینجوری هست که به کاربران خودش سیگنال هایی با کیفیتی ارائه میده که با استفاده از استراتژی ابر کومو می تونین ریسک ها و خطرات احتمالی رو کاهش بدین. همچنین این نوع مکانیزم واسه تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال مورد استفاده قرار می گیره. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب توضیحاتی در مورد ابر کومو یا Kumo Cloud بهتون ارائه بدیم، به بررسی روش های استفاده از استراتژی ابر کومو بپردازیم و عملکرد ابر کومو در ترید روزانه رو مورد بررسی قرار بدیم. تا بتوانید با این بخش از مباحث آموزش ارز دیجیتال به کسب سود بپردازید.

ابر کومو چیست؟

ابر کومو چیست؟

آیا می دونین ابر کومو چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که ابر کومو یا Kumo Cluod یکی از مهم ترین بخش در ساختار ایچیموکو هست که به فضای بین 2 خط سنکو گفته میشه. ابر کومو می تونه به تریدرها و معامله گران سطح دقیقی از حمایت ها و مقاومت رو نشون بده. شناسایی مسیر درست به معامله گران، مهم ترین هدف طراحی سیستم ابر ایچیموکو هست. این اندیکاتور شامل 5 شاخص اصلی هست که می تونن علامت های تجاری قابل اعتماد رو به نمایش بذارن. شما می تونین با استفاده از ابر کومو، واسه خودتون استراتژی معاملاتی بسازین که به کمک اون میشه قیمت رمز ارزها رو مشاهده کرد.

جالب اینجاست که بدونین استراتژی ابر کومو(Kumo Cloud) در تحلیل تکنیکال هم کاربرد داره و با استفاده از اندیکاتورهای حرکتی عمل می کنه. از سایر قابلیت های این روش معاملاتی، تشخیص روند صعودی یا نزولی در بازار رمز ارزهاست که به معامله گر این امکن رو میده تا زمان خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو بهتر تشخیص بده. استراتژی ابر کومو توسط شخصی به اسم Goichi Hosada که یه روزنامه نویس ژاپنی در اواخر دهه 30 میلادی بود، راه اندازی و معرفی بازار رمز ارزها شد. در حال حاضر شما می تونین با استفاده از استراتژی ابر کومو، از نوسانات قیمتی ارزهای دیجیتال سود زیادی به دست بیارین.

ویدیوی پیشنهادی: استراتژی معاملاتی با شایعه بخر با خبر بفروش چیست؟

روش های استفاده از استراتژی ابر کومو

روش های استفاده از استراتژی ابر کومو

همونطور که گفتیم، در اندیکاتور ایچیموکو، ابر کومو(Kumo Cluod) یکی از عناصر اصلی هست که پیش بینی 26 دوره آینده رو به تریدرها ارائه میده و اون ها می تونن واسه سیگنال های معاملاتی چرخش قیمت در کومو ازش استفاده کنند. شما واسه اینکه بتونین از استراتژی ابر کومو استفاده کنین، می تونین از روش های مختلفی کمک بگیرین. در ادامه برخی از روش های استفاده از استراتژی ابر کومو رو بررسی می کنیم:

•    مرحله اول: وقتی از استراتژی ابر کومو استفاده می کنین، باید منتظر باشین تا قیمت بالای ابر بسته بشه که به عنوان شروع کننده روند صعودی و همچنین یه سیگنال خرید قوی محسوب میشه. ابرها با این هدف ایجاد میشن که سطوح حمایتی و مقاومتی برجسته بشن.
•    مرحله دوم: کراس اوور بعد از قطع کردن ابر کومو، به همراه قیمت و بالاتر از ابر به وجود میاد و همچنین خط تبدیل باید خط بیس رو از پایین بشکنه. واسه اینکه بتونین وارد معامله بشین، بهتره صبر کنین تا این دو همزمان با هم رخ بدن.
•    مرحله سوم: بعد از کراس اوور باید خرید کندل بعدی باشه. هر وقتی که قیمت بالاتر از ابر واسه معامله قرار گرفت، کاربران می تونن به کمک ایچیموکو واسه خرید و فروش ارزهای دیجیتال خودشون اقدام کنند و کاربران بتونن خرید رو در شروع کندل بعدی انجام بدن.
•    مرحله چهارم: تعیین استاپ لاس در پایین کندل شکست ابر هست که تریدرها واسه جلوگیری از ضرر در معاملات خودشون باید حد ضرر رو در زیر کندل شکست ابر قرار بدن و به سمت معامله در جهت اصلی حضور پیدا کنند.
•    مرحله آخر: این مرحله اینجوری هست که باید حد سود رو در جای کراس دوباره خطوط بیس و تبدیل قرار بگیره و واسه به دست آوردن سود از معامله باید از اون خارج بشه. زمانی باید از معامله خارج شد که خط تبدیل از زیر خط پایه عبور کنه.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش استراتژی اسکالپ

عملکرد ابر کومو در ترید روزانه چگونه است؟

عملکرد ابر کومو در ترید روزانه چگونه است؟

توجه داشته باشین، یکی از بهترین روش هایی که میشه واسه معاملات روزانه در بازار ارزهای دیجیتال ازش استفاده کرد، استراتژی ابر کومو هست که در این روش قیمت قصد داره از طرف دیگه ابر کومو بازدید کنه، وقتی که کندل داخل ابر کومو بسته بشه و همچنین در اون سیگنال های فروش سعی می کنند تا با فراگیری از تجربه های خود، وضعیت خودشون رو بهبود بدن. وقتی کندلی شکسته و در بالای دهانه Lead A بسته بشه، سیگنال های خرید رو می تونین مشاهده کنین. معامله گرانی که به صورت روزانه در بازار رمز ارزها خرید و فروش می کنند، علاوه بر ابر کومو می تونن از سبک اسمارت مانی هم استفاده کنند تا درآمد زیادی به دست بیارن.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ابر کومو یا Kumo Cluod بهتون ارائه بدیم، به بررسی روش های استفاده از استراتژی ابر کومو بپردازیم و عملکرد ابر کومو در معاملات روزانه رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، ابر کومو می تونه به تریدرها و معامله گران سطح دقیقی از حمایت ها و مقاومت رو نشون بده. شناسایی مسیر درست به معامله گران، مهم ترین هدف طراحی سیستم ابر ایچیموکو هست. این استراتژی معاملاتی مزیت های زیادی به همراه داره که همین مسئله باعث میشه تا تریدرهای زیادی از این روش استفاده کنند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد استراتژی معاملاتی با استفاده از ابر کومو(Kumo Cloud)

در مورد استراتژی معاملاتی با استفاده از ابر کومو(Kumo Cloud) نظر دهید
سوال امنیتی :7+48 = ?