معرفی شرکت های خودروسازی فعال در متاورس

  • 23:07 1403-07-26
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی شرکت های خودروسازی فعال در متاورس؛ آیا دوست دارین تا با این شرکت ها آشنا بشین؟ اصلا می دونین متاورس چیست؟ چرا خودروسازها وارد دنیای متاورس شدن؟ بهترین شرکت های خودروساز در متاورس کدامند؟ رانندگی در متاورس چجوریه؟ چجوری در متاورس رفت و آمد کنیم؟
متاورس محیطی جذاب با ویژگی ها و قابلیت های دنیای واقعی هست که می تونه توسط کاربران مختلف صرف نظر از موقعیت مکانی اون ها به اشتراک گذاشته میشه. رانندگی درم تاورس هم از سرگرمی هایی هست که شرکت های معروف خودروسازی واسه اجرای اون دست به کار شدن. در حال حاضر شما می تونین با خرید یا اجاره ماشین ها در دنیای متاورس رانندگی رو تجربه کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این بخش از مباحث آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد متاورس یا Metaverse واستون ارائه بدیم، به معرفی شرکت های خودروسازی در متاورس بپردازیم و رانندگی در دنیای متاورس رو مورد بررسی قرار میدیم تا با این شرکت ها آشنا بشین.

آشنایی با دنیای متاورس(Metaverse)

شاید واستون جالب باشه که بدونین متاورس یا Metaverse محیط مجازی دنیای سه بعدی دنیای واقعی رو به ما نشون میده. این دنیا به کاربران خودش این امکان رو میده تا همه کارها رو به صورت مجازی انجام بدن. با گسترش علاقه مردم به دنیای متاورس و رانندگی در اونجا، خیلی از شرکت های خودساخته شروع به فعالیت کردن و تجربه های جدیدی رو واسه کاربران خودش فراهم کردن.

توجه داشته باشین که متاورس نوعی محیط سه بعدی از دنیای واقعی هست. این دنیا توسط نسل سوم اینترنت یا Web3 به وجود اومده. این فناوری بر اساس بلاک چین راه اندازی شده و نوعی فضای غیرمتمرکز با اقتصاد مبتنی بر توکن های تنظیم شده در اینترنت رو داره. متاورس به شما امکان سفر به فضا و سفر به دنیا رو میده. همچنین یه روش واسه کسب درآمد هم هست.

مقاله پیشنهادی: رانندگی در متاورس؛ ورود فناوری بلاک چین در صنعت خودروسازی

رانندگی در دنیای متاورس چگونه است؟

رانندگی در دنیای متاورس چگونه است؟

توجه داشته باشین که بر اساس گفته مارک زاکربرگ دنیای متاورس به کاربران این اجازه رو میده تا محیط های واقعی و مجازی رو به شکلی ملموس از اتاق خودشون کاوش کنند. به همین دلیل در حال حاضر افراد علاقه زیادی به متاورس پیدا کردن تا در دنیای متاورس به فعالیت هایی مثل رانندگی مشغول بشن. زانده های متاورس همواره سعی می کنند تا با توسعه و گسترش این فضا، اون رو به دنیای واقعی نزدیک تر کنند. در اصل ما در دنیای واقعی از سیستم حمل و نقل برخوردار هستیم که الان این سیستم شامل اتومبیل شخصی، اتوبوس ها، مترو و تاکسی های شهری هست.
روزانه ما از سیستم حمل و نقل در دنیای واقعی استفاده می کنیم تا به مقصد های مختلفی سفر کنیم. در دنیای متاورس کاربران با تجربه نمایی 360 درجه می تونن از طریق وسیله نقلیه شخصی یا عمومی به مکان هایی که دوست دارن سفر کنند.

حضور خودروسازها در دنیای Metaverse

نکته قابل توجه این هست که شرکت های خودروسازی فعال در دنیای Metaverse یکی از پروژه های متاورس هستن که بیشتر واسه جنبه درآمدزایی ازش استفاده می کنند. اون ها متاورس رو یه فضای مناسب واسه تبلیغ و بازاریابی اسم تجاری شرکت خودشون می دونن و این نقطه ارتباط متاورس و صنعت خودروسازی هست. واسه اولین بار مدیر شرکت Germain Toyota در فلوریدا یه وسیله نقلیه در سرزمین سندباکس متاورس در Roblox رو فروخت و تونست از این طریق درآمد قابل توجهی کسب کنه.

مقاله پیشنهادی: معرفی 5 مورد از بهترین کاربردهای متاورس

معرفی شرکت های خودروسازی در متاورس

معرفی شرکت های خودروسازی در متاورس

همونطور که گفتیم، متاورس(Metaverse) نوعی نسخه مجازی از دنیای واقعی هست که ما توش زندگی می کنیم. بنابراین، شنیدن اسم خیلی از شرکت های خودروسازی در دنیای سه بعدی متاورس جای تعجب نداره. خیلی از این شرکت ها علاقه زیادی به فعالیت در متاورس داشتن و به یکی از شرکت های خودروسزای فعال در دنیای متاورس تبدیل شدن. در ادامه برخی از شرکت های خودروسازی در متاورس رو واستون معرفی می کنیم:

  • هیوندای(Hyundai)

یکی از شرکت های خودروسازی در متاورس، شرکت هیوندای یا Hyundai با مفهوم MetaMobility هست که هدفش سرمایه گذاری روی فناوری هوش مصنوعی هست که امکان حرکت های فیزیکی رو توسط رباتیک ممکن می کنه. در سال 2020 شرکت هیوندای این مجموعه رو خریداری کرد و اون رو واسه 43.2 کاربر در پلتفرم Roblox راه اندازی و ایجاد کرد. کاربرانی که در این فضا فعالیت می کنند، می تونن از برنامه آینده شرکت هیوندای و حتی ماشین های آزمایشی اون باخبر بشن.

  • مرسدس بنز(Mercedes Benz)

یکی دیگه از شرکت های خودروسازی در متاورس، شرکت مرسدس بنز یا Mercedes Benz هست. توجه داشته باشین که این شرکت تونسته ماشین های مختلفی رو در دنیای مجازی متاورس ایجاد کنه. همچنین این شرکت واسه توسعه فناوری بلاک چین و رواج تجمل در دنیای سه بعدی متاورس با خیلی از برندهای Aura Blockchain Consortium، لویی ویتون، Prada و کارتیه شریک شده.

  • نیسان(Nissan)

شرکت نیسان هم یکی دیگه از شرکت های خودروسازی در متاورس هست. جالب اینجاست که بدونین شرکت خودروسازی Nissan از بازاریابی قبل از عرضه استفاده کرد. این شرکت امکان آزمایش نیسان ساکورا که هنوز درست نشده، در جزیره رانندگی نیسان ساکورا رو ایجاد کرد. خیلی از شرکت های خودروسازی دیگه در متاورس هم می تونن از این تکنولوژی واسه ماشین های تولید نشده خودشون در مرحله آزمایش استفاده کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد متاورس یا Metaverse واستون ارائه بدیم، به معرفی شرکت های خودروسازی در متاورس بپردازیم و رانندگی در دنیای متاورس رو مورد بررسی قرار میدیم تا با این شرکت ها آشنا بشین. همونطور که گفتیم، متاورس محیط مجازی دنیای سه بعدی دنیای واقعی رو به ما نشون میده. این دنیا به کاربران خودش این امکان رو میده تا همه کارها رو به صورت مجازی انجام بدن. از جمله از شرکت های خودروسازی فعال در متاورس میشه به شرکت نیسان، هیوندای، تویاتا و.... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی شرکت های خودروسازی فعال در متاورس

در مورد معرفی شرکت های خودروسازی فعال در متاورس نظر دهید
سوال امنیتی :9 + 58 = ?