سیگنال فروش برای کدام 2 ارز دیجیتال صادر شد؟

  • 14:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

برای دو ارز دیجیتال در بازار سیگنال فروش صادر شد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما چرا قیمت این 2 ارز دیجیتال ممکن است ریزش کند؟ کدام رمز ارزها برای سرمایه گذاری مناسب هستند؟ آیا از این سیگنال فروش مطمئن هستید؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیا است که شما می توانید با انجام معاملات متعدد، از نوسانات قیمت رمز ارزها سود به دست آورید. برای این کار باید وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و یا از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید. سیگنال ها به شما کمک می کنند تا رمز ارزهای مستعد رشد را پیدا کرده و معاملات پرسودی انجام دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی سیگنال فروش برای 2 ارز دیجیتال بپردازیم.

وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال

وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال به ارز بیت کوین(BTC) بستگی دارد. اگر بیت کوین در وضعیت ایده آلی قرار داشته باشد، بازار کریپتو نیز می تواند وضعیت خوبی داشته باشد. ارز بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 49500 دلار معامله می شود که تریدرها و تحلیلگران برتر انتظار دارند که بیت کوین می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند و به سطوح بالاتری برسد. بیت کوین اکنون با یک مقاومت مهمی روبرو است که اگر بتواند از این مقاومت عبور کند، می تواند به سطوح بالاتری دست یابد.
جالب است بدانید، داده های وبسایت Alternative.me نشان می دهد که شاخص ترس و طمع ارزهای دیجیتال تا امتیاز 79 افزایش یافته و به بالاتری سطح خود از زمان رسیدن قیمت بیت کوین به 69 هزار دلار در اواسط نوامبر 2021 رسیده است. آخرین اوج این شاخص کمی بعد از عبور بیت کوین از 50 هزار دلار در شب گذشته ثبت شده بود. رسیدن به امتیاز 79 برای اولین بار در بیش از دو سال گذشته به این معنی است که شاخص ترس و طمع دیگر وارد منطقه طمع شدید شده است. به عبارت دیگر، سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال و تریدرها تمایلی برای فروش ارزهای دیجیتال خود ندارند.

سیگنال فروش برای 2 ارز دیجیتال

توجه داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال به سمت اصلاح سقوط کرده است، به طوری که بیشتر دارایی های دیجیتال با قیمت های پایین تر از اوایل این هفته معامله می شوند. با این حال، برخی از رمز ارزها که احتمالا بیش از حد خرید شده اند، عقب مانده اند و هنوز به دنبال آن نیستند که می تواند نشان دهنده سیگنال فروش باشد. علی رغم سناریوی نزولی کوتاه مدت، برخی از پروژه ها حرکت قوی خودشان را حفظ کرده اند که منجر به وضعیت خرید بیش از حد شده است. این می تواند فرصتی برای فروش برای تریدرها ایجاد کند که انتظار دارند این پروژه ها روند کلان را در این هفته دنبال کنند.
نکته قابل توجه این است که شاخص کلی ارزش بازار ارزهای دیجیتال نشان دهنده اصلاح اخیر است. این شاخص از 23 ژانویه تا 13 فوریه 367.677 میلیارد دلار افزایش یافته و به 1.839 تریلیون دلار رسیده است. سپس 55.872 میلیارد دلار را در کمتر از 24 ساعت از دست داد که در حال حاضر به ارزش 1.784 تریلیون دلار است. توکن CHR در حال حاضر دارای بالاترین RSI هفتگی در بازار است که سیگنال فروش مرتبط با این قیمت ها را به وجود می آورد. Chromia در حال حاضر با قیمت 0.358 دلار معامله می شود.
یکی دیگر از رمز ارزها با احتمال زیاد خرید، ارز دیجیتال Stacks است. این توکن دارای RSI هفتگی 87.34 است که با قیمت 2.11 دلار معامله می شود و تا زمان انتشار 3.48 درصد افزایش می یابد. جالب است که STX دارای همان شاخص قدرت نسبی 77.38 در بازه های زمانی روزانه و 4 ساعته است. نمودار ساعتی همچنین خرید بیش از حد Stacks را در RSI 70.64 نشان می دهد. یکی از سوالات متداول برای افراد تازه وارد در بازار ارز دیجیتال این است که حداقل سرمایه لازم برای ارزهای دیجیتال چقدر است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی سیگنال فروش برای 2 ارز دیجیتال بپردازیم. همانطور که گفته شد، بازار کریپتو در وضعیت ایده آلی قرار دارد. با این حال دو ارز دیجیتال با سیگنال فروش مواجه شدند. شما باید این رمز ارزها را پیدا کرده و در مورد خرید و فروش آنها سعی کنید تصمیم درستی بگیرید.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد سیگنال فروش برای کدام 2 ارز دیجیتال صادر شد؟

در مورد سیگنال فروش برای کدام 2 ارز دیجیتال صادر شد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+97 = ?