چرا تریدرهای حرفه ای منتظر پامپ آلت کوین ها هستند؟

  • 08:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

معامله گران حرفه ای منتظر پامپ قیمت آلت کوین ها هستند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما آلت سیزن چه زمانی رخ می دهد؟ چرا تریدرها نسبت به آلت کوین ها خوش بین هستند؟ آیا آلت کوین ها می توانند رشد چشمگیری را نسبت به بیت کوین تجربه کنند؟
بازار کریپتو نوعی بازار نوپا و نوظهور است که قیمت رمز ارزها نوسانات زیادی دارند و شما می توانید از این نوسانات قیمتی سود زیادی به دست آورید. برای این کار هم می توانید از سیگنال ارز دیجیتال کمک بگیرید و هم خودتان وضعیت رمز ارزها را تجزیه و تحلیل کرده و قیمت آنها را پیش بینی کنید. تریدرهای حرفه ای منتظر پامپ قیمت آلت کوین ها هستند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت آلت کوین ها در بازار برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتظار تریدرهای حرفه ای برای پامپ آلت کوین ها بپردازیم.

چگونه آلت سیزن رخ می دهد؟

شاید این سوال برای شما نیز پیش آمده باشد که آلت سیزن چگونه رخ می دهد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که آلت سیزن زمانی شروع می شود که دامیننس بیت کوین نسبت به سایر ارزهای دیجیتال کاهش می یابد. بازار کریپتو به نوعی تحت سلطه بیت کوین قرار دارد و از این رو عملکرد قیمت بیت کوین تاثیر قابل توجهی بر عملکرد قیمت سایر رمز ارزها دارد. آلت سیزن به دوره ای از بازار اشاره دارد که سرمایه افراد به جای بیت کوین، بیشتر و سریع تر به آلت کوین ها وارد می شود. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، باید زمان آلت سیزن را پیش بینی کنید.
به طور کلی، آلت سیزن زمانی است که سرمایه گذاران و تریدرها به جای خرید بیت کوین، بیشتر به خرید آلت کوین ها علاقه نشان می دهند. مهم ترین دلیل ایجاد آلت سیزن، کاهش تسلط بیت کوین بر بازار کریپتو است، ولی برخی از موارد باعث می شوند تا بیت کوین در برخی از زمان ها تسلط کمتری نسبت به بازار داشته باشد. زمانی که آلت سیزن رخ می دهد، آلت کوین ها افزایش چشمگیری را تجربه می کنند و تریدرها سود زیادی به دست می آورند. همچنین در آلت سیزن سرمایه از بیت کوین به آلت کوین ها انتقال می یابد.

تریدرهای حرفه ای منتظر پامپ آلت کوین ها هستند!

توجه داشته باشید که بیت کوین بعد از رشد قابل توجه بالای 50 هزار دلار در اوایل این هفته، کمی کاهش یافته است. با این حال، بیت کوین همچنان سعی می کند تا حمایت ها و مقاومت های فعلی خودش را شناسایی کند. پیش بینی می شود آلت کوین ها ممکن است نسبت ریسک به ریوارد خوبی را برای تریدرها ارائه دهند. در این میان، تریدرهای حرفه ای انتظارات خود را در بازار آلت کوین ها مورد بحث قرار می دهند.
آلت کوین ها معمولا نوسانات بیشتری نسبت به ارز بیت کوین(BTC) دارند. در اصل، تریدرها و معامله گران انتظار دارند که آلت کوین ها در بازارهای صعودی بهتر از بیت کوین عمل کنند و در بازارهای نزولی عملکرد کمتری از رهبران داشته باشند. زمانی که آلت کوین ها پامپ می کنند و از BTC بهتر عمل می کنند، بهترین زمان برای نوسان گیری از ارزهای دیجیتال است. بیت کوین در حال حاضر حدود 53.62 درصد از کل سرمایه بازار را در اختیار دارد که انتظار می رود در طی افزایش آلت کوین کاهش می یابد.
در همین حال، یکی از تریدرهای خبره مشتاقانه منتظر نوسانات بیشتر در مرحله توسعه آلت کوین است. با این حال، او همچنین هشدار داده است که قیمت آلت کوین ها ممکن است پامپ شدیدی را تجربه کنند. بنابراین، شما باید منتظر افزایش قیمت آلت کوین ها باشید. شناخت راه های جلوگیری از لیکوئید شدن یکی از روش های جلوگیری از ضرر در بازارهای ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت آلت کوین ها در بازار برای شما ارائه کنیم و به بررسی انتظار تریدرهای حرفه ای برای پامپ آلت کوین ها بپردازیم. همانطور که گفته شد، تریدرهای خبره حدس می زنند که آلت کوین ها می توانند عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین داشته باشند و منتظر پامپ شدید قیمت آلت کوین ها هستند. به نظر می رسد آلت سیزن احتمال دارد رخ دهد و تریدرها سود زیادی به دست آورند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا تریدرهای حرفه ای منتظر پامپ آلت کوین ها هستند؟

در مورد چرا تریدرهای حرفه ای منتظر پامپ آلت کوین ها هستند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+34 = ?