سیگنال فروش برای کدام ارزهای دیجیتال در ماه آوریل منتشر شد؟

  • 02:02 1403-02-08
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

سیگنال فروش برای 2 ارز دیجیتال در ماه آوریل منتشر شد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ کدام رمز ارزها ممکن است یک ریزش بزرگی را تجربه کنند؟ چرا معامله گران نسبت به برخی از ارزها بدبین هستند؟ چرا باید این دو ارز مشخص شده را بفروشید؟
بازار ارز دیجیتال نوعی بازار سرمایه گذاری است که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود به دست آورید. بازار کریپتو شامل ارزهای مختلفی است که هر کدام از این ارزها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. برخی از این ارزها در یک روند صعودی قرار دارند و قیمت برخی از آنها ریزش می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی سیگنال فروش برای 2 ارز در ماه آوریل بپردازیم.

وضعیت فعلی بازار رمز ارزها

بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که در حال حاضر در وضعیت خوبی به سر می برد و ارزش بازار تقریبا 2.658 تریلیون دلار است. بیت کوین که به عنوان پادشاه رمز ارزها شناخته می شود، اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 70300 دلار خرید و فروش می شود و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز از قیمت بیت کوین پیروی می کنند. زمانی که قیمت بیت کوین بالا می رود، قیمت سایر رمز ارزها نیز افزایش پیدا می کنند. بنابراین، اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، باید همواره قیمت بیت کوین را زیر نظر بگیرید.
سرمایه گذاران بزرگ نسبت به آینده ارزهای دیجیتال امیدوار هستند و تعداد زیادی از آنها روند بازار را همچنان صعودی پیش بینی می کنند. سرمایه گذاران منتظر رویداد هاوینگ بیت کوین هستند تا روند بازار کریپتو مشخص شود. بسیاری از آنها انتظار دارند که قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بعد از هاوینگ رشد چشمگیری را تجربه کنند. اگر روند بازار صعودی شود، دارندگان و هولدرها سود زیادی به دست می آورند.

سیگنال فروش برای 2 ارز در ماه آوریل

بعد از هفته ها نوسانات شدید در بازار ارز دیجیتال، برخی از دارایی های کریپتو با عدم تعادل چشمگیری روبرو می شوند که می تواند باعث تغییرات شدیدتری شود. به طور خاص، فینبولد دو ارز دیجیتال احتمالا بیش از حد خرید را در چیزی که ممکن است سیگنال فروش ماه آوریل باشد، مشاهده کرد. سیگنال بیش از حد خرید معمولا از طریق یک نشانگر فنی به اسم شاخص قدرت نسبی شناسایی می شود. در واقع، حرکت یک دارایی اساسی را طبق عملکرد قیمت گذشته، با در نظر گرفتن عوامل مختلف اندازه گیری می کند. در ادامه سعی می کنیم به بررسی 2 ارز دیجیتال اعلام شده بپردازیم:

•    ارز دیجیتال RSR

اولین ارز دیجیتالی که سیگنال فروش برای آن منتشر شده، ارز RSR است که نوعی توکن ERC-20 محسوب می شود که در حال حاضر بیش از 500 میلیون دلار سرمایه دارد. این توکن در 24 ساعت گذشته 12.88 درصد افزایش داشته است و در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.01 دلار معامله می شود. نکته قابل توجه این است که RSR در بازه های زمانی روزانه و هفتگی به ترتیب با 73.48 و 88.78 امتیاز RSI بیش از حد خرید شده است. این وضعیت تهدیدی برای اصلاح گسترده برای توکن ERC-20 که بیش از حد خرید شده است که یکی از بالاترین شاخص های قدرت نسبی هفتگی را تا امروز دارد، تهدید می کند.

•    ارز دیجیتال Dusk

دومین ارز دیجیتالی که سیگنال فروش آن صادر شده است، ارز Dusk است. این ارز دارای RSI هفتگی و روزانه مشابه با توکن Reserve Rights است. با وضعیت بیش خرید 76.35 و 88.16 معامله گران و تریدرها باید از سیگنال فروش برای ارز DUSK مطلع باشند. این توکن متعلق به یک بلاک چین لایه 1 است که در سال 2018 راه اندازی و عرضه بازار کریپتوکارنسی شد. یکی از سوالات در مورد ترید ارز دیجیتال این است که کدام ارزها را می توان ترید کرد؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی سیگنال فروش برای 2 ارز در ماه آوریل بپردازیم. همانطور که گفته شد، بازار کریپتو اکنون در یک روند صعودی به سر می برد. با این حال تحلیلگران در ماه آوریل 2024 برای دو ارز دیجیتال سیگنال فروش صادر کردند که این ارزها عبارت هستند از ارز دیجیتال RSR و ارز دیجیتال Dusk.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد سیگنال فروش برای کدام ارزهای دیجیتال در ماه آوریل منتشر شد؟

در مورد سیگنال فروش برای کدام ارزهای دیجیتال در ماه آوریل منتشر شد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :5+89 = ?