چرا در سقوط اخیر بازار کریپتو 800 میلیون دلار از دست رفت؟

  • 06:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

سقوط اخیرا بازار رمز ارزها باعث شد تا تریدرها 800 میلیون دلار را از دست بدهند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا بازار کریپتو اخیرا ریزش کرده است؟ این مسئله چه تاثیری روی قیمت بیت کوین می گذارد؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده بازار کریپتو خوش بین هستند؟
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که نوسانات زیادی دارند. قیمت این دارایی ها تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد که شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید. همچنین شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از افزایش و کاهش قیمت رمز ارزها سود زیادی به دست آورید و ارزهای دیجیتال مستعد رشد را تشخیص دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی سقوط اخیر بازار کریپتو از دست رفتن 800 میلیون دلار دارایی بپردازیم.

وضعیت فعلی بازار رمز ارزها

بازار کریپتو یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید با انجام معاملات متعدد در این بازار سود زیادی به دست آورید. بازار کریپتو اخیرا وارد یک روند صعودی شده که این مسئله باعث شده تا سرمایه گذاران و تریدرها دوباره به سمت خرید ارزهای دیجیتال روی بیاورند. بیت کوین(BTC) به عنوان سردسته ارزهای دیجیتال شناخته می شود که توانست افزایش چشمگیری را تجربه کند و از سقف قیمتی خود عبور کرده و رکورد جدیدی را در نمودار قیمتی خودش به ثبت برساند. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، باید وضعیت فعلی بازار کریپتو را آنالیز کنید.
جالب است بدانید، بازار ارزهای دیجیتال تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد که شما باید این عوامل را زیر نظر بگیرید. از جمله از این عوامل می تواند به اخبار و رسانه ها، عرضه و تقاضا، رویدادهای مهم و..... اشاره کرد. هاوینگ یکی از رویدادهای خیلی خیلی مهمی است که چند روز دیگر رخ می دهد و انتظار می رود بیت کوین بعد از هاوینگ رشد چشمگیری را تجربه کند و به سطح بالاتری برسد. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 66300 دلار معامله می شود که پیش بینی شده این ارز می تواند خیلی زود به سمت بالا برگردد. هرچقدر تقاضا برای بیت کوین افزایش یابد، قیمت بیت کوین نیز به همان اندازه بالا می رود.

سقوط اخیر بازار کریپتو از دست رفتن 800 میلیون دلار دارایی

توجه داشته باشید که رکود اخیر بازار رمز ارزها موجی از شوک به بازار کریپتو وارد کرده است که در نتیجه صدها میلیون دلار در عرض چند ساعت از بین می رود. قیمت بیت کوین بعد از چند روز پیشرفت چشمگیر و ثبت رکوردهای جدید، به شدت به پایین ترین حد هفتگی 67500 دلار سقوط کرد. آلت کوین ها نیز کاهش قابل توجهی را تجربه کرده اند و در نتیجه نزدیک به 200 هزار معامله گر در 24 ساعت گذشته نقدینگی کردند. آخر هفته با یک اصلاح ناگهانی قیمت که باعث وحشت کوتاه مدت و صدها میلیون موقعیت نقدینگی شد، لرزشی به بازار رمز ارزها وارد کرد.
با این حال، علیرغم این نوسان، تحلیلپران در مورد اینکه آیا به معنای تغییر بازار گسترده تر است یا صرفا ضربه ای به رادار صعودی اختلاف نظر دارند. در یک دوره 24 ساعته منتهی به جمعه، 15 مارس ارزش بازار جهانی رمز ارزها 6 درصد کاهش یافت. این امر موجی از نقدینگی های خودکار را به وجود آورد، به ویژه برای سرمایه گذارانی که دارای موقعیت های خرید اهرمی هستند. به گفته Coinglass یک پلتفرم تجزیه و تحلیل داده های ارز دیجیتال بیش از 800 میلیون دلار موقعیت های خرید در سراسر بازار نقد شده است. یکی از رمزهای موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال این است که بدانیم انواع ترید در بازار ارزهای دیجیتال کدامند؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بازار رمز ارزها برای شما ارائه کنیم و به بررسی سقوط اخیر بازار کریپتو از دست رفتن 800 میلیون دلار دارایی بپردازیم. همانطور که گفته شد، بازار کریپتو اخیرا سقوط کرده و 800 میلیون دلار از دست رفته است. پیش بینی می شود بازار کریپتو خیلی زود به روند صعودی خود برمی گردد و قیمت دارایی ها دوباره افزایش می یابند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا در سقوط اخیر بازار کریپتو 800 میلیون دلار از دست رفت؟

در مورد چرا در سقوط اخیر بازار کریپتو 800 میلیون دلار از دست رفت؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+46 = ?