چرا نهنگ های بیت کوین 2.3 میلیارد دلار از صرافی ها خارج کردند؟

  • 18:02 1403-02-08
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

نهنگ های بیت کوین اخیرا 2.3 میلیارد دلار از صرافی ها خارج کردند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا سرمایه گذاران بزرگ نسبت به آینده بیت کوین امیدوار هستند؟ آیا بیت کوین می تواند رکورد جدیدی را ثبت کند؟ بیت کوین با چه مقاومت هایی روبرو است؟
در حال حاضر افراد زیادی در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند که این مسئله باعث شده تا عرضه و تقاضا قیمت رمز ارزها را تحت تاثیر قرار دهد. ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی دارند که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال سود زیادی کسب کنید. شما باید تحرکات نهنگ های بازار را زیر نظر بگیرید. ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی خارج کردن 2.3 میلیارد دلار از صرافی ها توسط نهنگ های بیت کوین بپردازیم.

چرا باید تحرکات نهنگ های بیت کوین را زیر نظر بگیریم؟

در بازار ارزهای دیجیتال، نهنگ به افراد یا سرمایه گذارانی گفته می شود که بیشتر رمز ارز را در اختیار دارند. با ورود نهنگ ها به بازار ارز دیجیتال ممکن است روند قیمت ارزها تغییر کند. نهنگ های بیت کوین سرمایه کافی برای افزایش قیمت ارز دیجیتال را دارند. این امکان پذیر است، چون هیچ محدودیتی برای مبادله رمز ارزها وجود ندارد. به خصوص در ارزهای کوچک تر که ارزش کل بازار در نهایت 1 میلیارد دلار بوده و آینده درخشانی دارد.
جالب است بدانید، اگر مقدار زیادی ارز دیجیتال یهویی نقد شوند، ارزش آنها به طور چشمگیری کاهش می یابد. بنابراین، نهنگ ها پتانسیل کافی برای دستکاری موثر بازار کریپتو به نفع خود را دارند و در نتیجه برای موفقیت باید تحرکات نهنگ ها در بازار ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید. به طور کلی، اگر رفتار نهنگ های بازار ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید، می توانید از نوسانات احتمالی ارزهای دیجیتال سود زیادی به دست آورید. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، باید از تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین مطلع باشید.

خارج کردن 2.3 میلیارد دلار از صرافی ها توسط نهنگ های بیت کوین

توجه داشته باشید که نهنگ های بیت کوین(BTC) در چند روز گذشته بسیار فعال بوده اند، چون بیت کوین همچنان به زیر 68 هزار دلار معامله می شود. نکته قابل توجه این است که داد های آنچین روند انباشتگی را در میان نهنگ های بیت کوین نشان می دهد، با حملات بزرگ این ارز دیجیتال، صرافی های کریپتو را به کیف پول های خصوصی رها می کند. به نظر می رسد این نقل و انتقال های بزرگ، توجه تعداد زیادی از سرمایه گذاران را برانگیخته است که مراقب هستند، چون این الگوی انباشت به افزایش قیمت در آینده اشاره می کند.
با توجه به گست های مختلف توسط ردیاب تراکنش های نهنگ، Whale Alerts نهنگ های بیت کوین اخیرا 2.3 میلیارد دلار بیت کوین در مدت 24 ساعت انتقال داده اند که نشان دهنده احساسات صعودی آنهاست. به طور مشابه، علی مارتینز تحلیلگر ارز دیجیتال اخیرا فاش کرد که بیش از 25 هزار بیت کوین به ارزش تقریبا 1.60 میلیارد دلار به آدرس های انباشته منتقل شده است. ارز بیت کوین از 15 مارس تا حد زیادی زیر 69 هزار دلار معامله شده است و سعی می کند تا شتابی را که در اوایل ماه گذشته از 70 هزار دلار عبور کرده بود، به دست آورد. یکی از مسائل مهم در معاملات ارز دیجیتال این است که بدانیم مزایای ترید ارزهای دیجیتال چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی خارج کردن 2.3 میلیارد دلار از صرافی ها توسط نهنگ های بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، نهنگ های بیت کوین اخیرا 2.3 میلیارد دلار از صرافی ها خارج کردند که این مسئله نشان می دهد که بیت کوین می تواند دوباره وارد روند صعودی شود و قیمت آن بالا رود.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ های بیت کوین 2.3 میلیارد دلار از صرافی ها خارج کردند؟

در مورد چرا نهنگ های بیت کوین 2.3 میلیارد دلار از صرافی ها خارج کردند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+58 = ?