آیا سولانا(SOL) می تواند به سطح 250 دلار برسد؟

  • 16:02 1403-02-06
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز سولانا(SOL) از مقاومت مهم خود عبور کرد و هدف قیمت 250 دلاری را در پیش گرفته است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ آیا سولانا می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟ سولانا با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده سولانا امیدوار هستند؟
بازار کریپتو یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که سولانا نیز یکی ارزهای دیجیتال موجود در بازار است که نوسانات زیادی دارد. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود به دست آورید. اخیرا سولانا افزایش چشمگیری را تجربه کرده و مقاومت خود را به سمت بالا شکسته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی سولانا(SOL) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن سولانا به سطح 250 دلار بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز سولانا(SOL)

سولانا(SOL) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 195 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 5.14 درصد افزایش یافته است. بعد از یک رالی صعودی در هفته گذشته به طور کلی سولانا را به قیمت تقریبا 210 دلار و سقف جدیدی برای ارزش کل بازار آن در حدود 92 میلیارد دلار رساند، این ارز با کاهش 15.9 درصدی در یک روز به پایین ترین حد قیمتی پنج روز گذشته خود یعی 166 دلار ریزش کرد و معامله گران با ضرر روبرو شدند.
جالب است بدانید، سولانا توانست دوباره افزایش یابد و ریزش سنگین خودش را جبران کند. اگر ارز دیجیتال سولانا(SOL) بتواند از مقاومت های کلیدی خود عبور کند، می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه داده و به سطح بالاتری برسد. در غیر این صورت، دوباره ریزش می کند. به نظر می رسد قدرت خریداران سولانا در حال افزایش است و این مسئله باعث می شود تا سولانا قدرت بیشتری برای شکست مقاومت های خود داشته باشد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، سولانا می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

احتمال رسیدن سولانا به سطح 250 دلار

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال سولانا(SOL) با جهش بیش از 9 درصدی در 24 ساعت گذشته احیای قابل توجهی را در شتاب صعودی خود تجربه کرده است. این عملکرد قابل توجه از نظر ارزش بازار از 10 ارز دیجیتال برتر پیشی گرفته است. آخرین افزایش قیمت سولانا به آن اجازه داده است تا از سطح مقاومت خود در نمودار روزانه در 184 دلار فراتر رود. مانع باقی مانده 201 دلار اکنون به عنوان آخرین مانع برای جلوگیری از سود بیشتر برای ارز دیجیتال است. با این حال، کارشناسان صنعت و تحلیلگران ارزهای دیجیتال پیشنهاد می کنند که اقدام قیمت سولانا نشان دهنده ادامه قابل توجه به سمت بالاترین رکورد قبلی آن یعنی 259 دلار است که در جریان صعودی بازار در نوامبر 2021 به دست آمده است.
داده های CoinGecko با حمایت از حرک صعودی مجدد سولانا، افزایش چشمگیری در حجم معاملات را نشان می دهد، به طوری که در 24 ساعت گذشته مقدار زیادی معامله شد. این نشان دهنده افزایش 74.20 درصدی نسبت به روز گذشته است که نشان دهنده افزایش چشمگیر فعالیت بازار است. بر اساس داده های Token Terminal معیارهای کلیدی سولانا استفاده و پذیرش بلاک چین آن را در بین سرمایه گاران برجسته تر می کند. یکی از سوالات مهم در مورد بازار ارز دیجیتال این است که سرمایه گذاری کوتاه مدت چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی سولانا(SOL) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رسیدن سولانا به سطح 250 دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، سولانا یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که این ارز اخیرا افزایش چشمگیری را تجربه کرده و از مقاومت خود عبور کرده است. به نظر می رسد سولانا می تواند تا سطح 250 دلار رشد کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا سولانا(SOL) می تواند به سطح 250 دلار برسد؟

در مورد آیا سولانا(SOL) می تواند به سطح 250 دلار برسد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+65 = ?