چرا حجم معاملات ریپل 80 درصد افزایش یافته است؟

  • 15:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

حجم معاملات ارز ریپل(XRP) بیش از 80 درصد افزایش یافته است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا ریپل اخیرا مورد توجه نهنگ های بازار قرار گرفته است؟ آیا ارز ریپل همچنان می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده ریپل خوش بین هستند؟
امروزه افراد زیادی در بازار ارز دیجیتال مشغول فعالیت هستند و سعی می کنند تا در این بازار معاملات متعددی انجام داده و سود زیادی از تغییرات قیمت رمز ارزها به دست آورند. ارزهای دیجیتال نوسانات زیادی دارند که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت ارزها سود به دست آورید. حجم معاملات ریپل افزایش یافته است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز ریپل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 80 درصدی حجم معاملات ریپل بپردازیم.

آینده ارز دیجیتال ریپل(XRP)

ارز ریپل(XRP) یکی از ارزهای رمزنگاری شده است که از محبوبیت زیادی در میان علاقه مندان رمز ارزها برخوردار است. سال های 2017 و 2018 با اوج شکوفایی ریپل همراه بود، به طوری که در مدت زمان کوتاهی جایگاه اتریوم را از آن خود کرد و بعد از بیت کوین در رتبه دوم بازار قرار گرفت. ولی بعد از مدتی خبرهای منفی درباره ریپل منتشر شد که این خبرها باعث شدند که قیمت ریپل سقوط کند. با این حال، بازار صعودی سال 2021 به کمک ریپل آمد و قیمت ریپل را به سطوح اولیه نزدیک کرد.
ارز دیجیتال ریپل اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.62 دلار معامله می شود که اگر به چارت قیمت ریپل نگاه کنید، می بینید که ریپل با مقاوت ها و حمایت های مهمی روبرو است. اگر ریپل بتواند از مقاومت های فعلی خود عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کرده و به اعداد بالاتری برسد. همچنین اگر ریپل نتواند حمایت های خودش را حفظ کند، ریزش می کند و دارندگان آن محتمل ضرر می شوند. از آنجایی که ریپل ممکن است به یک استاندارد جدید در بسیاری از صنایع تبدیل شود، از میان دارایی های دیجیتال، ریپل دارای پتانسیل بالاترین قیمت دراز مدت را دارد. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، ریپل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

افزایش 80 درصدی حجم معاملات ریپل

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال ریپل(XRP) علیرغم عملکرد ضعیف خود در بازار صعودی مداوم، همچنان به قدرت خود ادامه می دهد. جالب اینجاست که کریپتو هفته گذشته شاهد افزایش فعالیت بود و حجم معاملات پشت سر هم افزایش یافت. به ویژه حجم معاملات اخیرا بیش از 80 درصد افزایش یافته است. با این حال، افزایش فعالیت و حجم معاملات لزوما به رشد مداوم قیمت تبدیل نشده است، چون ریپل در حال حاضر 13 درصد از سطح قیمت 0.74 دلار در روز دوشنبه اصلاح شده است.
نکته قابل توجه این است که در این دوره، ارز دیجیتال شاهد افزایش حجم معاملات به ویژه نهنگ ها بود، به طوری که حملات بزرگ ریپل(XRP) صرافی های کریپتو را ترک کرد. این احساسات صعودی به ریپل اجازه داد تا برای اولین بار در هشت ماه گذشته، البته برای مدت کوتاهی، از 0.74 دلار عبور کند. این افزایش قیمت کوتاه مدت بود، چون ریپل در روزهای بعد تا 0.6 دلار کاهش یافت. با این حال، افزایش 80 درصدی اخیر در فعالیت های زنجیره ای و حجم معاملات منجر به افزایش 4.45 درصدی قیمت ریپل در 24 ساعت گذشته شده است. یکی از سوالات اساسی در مورد بازار ارز دیجیتال این است که تفاوت سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال با فارکس چیست؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز ریپل(XRP) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 80 درصدی حجم معاملات ریپل بپردازیم. همانطور که گفته شد، ریپل یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار است که اخیرا مورد توجه نهنگ های بازار قرار گرفته و حجم معاملات آن بیش از 80 درصد افزایش یافته است. به نظر می رسد ریپل می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا حجم معاملات ریپل 80 درصد افزایش یافته است؟

در مورد چرا حجم معاملات ریپل 80 درصد افزایش یافته است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+48 = ?