چرا اتریوم افزایش چشمگیری در فعالیت های روزانه دارد؟

  • 22:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز اتریوم افزایش چشمگیری در فعالیت های روزانه دارد! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ چرا معامله گران نسبت به خرید اتریوم ادامه می دهند؟ اتریوم تا چه سطحی می تواند رشد کند؟ اتریوم با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ افزایش تراکنش های روزانه اتریوم نشان دهنده چیست؟
بازار رمز ارزها یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید از این نوسانات قیمتی سود زیادی به دست آورید. برای این کار باید آموزش ارز دیجیتال را فرا گرفته باشید. اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که اخیرا شاهد افزایش فعالیت های روزانه این ارز بوده ایم. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش چشمگیر فعالیت های روزانه اتریوم بپردازیم.

وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH)

اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 3300 دلار معامله می شود. این ارز نسبت به 24 ساعت گذشته 0.12 درصد کاهش یافته است. تحلیلگران پیش بینی کرده که اتریوم همچنان می تواند به روند صعودی خود ادامه دهد و به سطوح بالاتری برسد. برای اینکه اتریوم بتواند رشد چشمگیری را تجربه کند، باید از مقاومت فعلی خود عبور کند.
جالب است بدانید، قیمت ارز اتریوم(ETH) بیش از 20 درصد افزایش یافت و در حال حاضر سعی می کند تا از محدوده مقاومتی 3550 دلاری عبور کند. به نظر می رسد، اتریوم قدرت کافی برای شکستن مقاومت خود را دارد. ولی اگر نتواند مقاومت خودش را بشکند، یک اصلاح جزئی را تجربه می کند و به حمایت های خود نزدیک می شود. توجه داشته باشید که اگر اتریوم نتواند حمایت های خودش را حفظ کند، ریزش چشمگیری را تجربه می کند و بسیاری از معامله گران و تریدرها ضرر می کنند.
ارز اتریوم یک موج بازیابی قابل قبول را از ناحیه 3050 دلار شروع کرد. فعلا این ارز دیجیتال بالاتر از 3350 دلار و میانگین متحرک ساده 100 ساعته معامله می شود. در صورت تثبیت قیمت در بالای ناحیه مقاومتی 3550 دلار، احتمال ادامه روند صعودی اتریوم وجود دارد. شما باید منتظر بمانید تا قیمت اتریوم تثبیت شود و ببینید که آیا اتریوم بالای سطح مقاومت معامله می شود یا پایین آن.

افزایش چشمگیر تراکنش های روزانه اتریوم

توجه داشته باشید که شبکه اتریوم به تازگی رشد چشمگیری را در کاربران فعال روزانه و حجم تراکنش های روزانه داشته است، با این حال قیمت اتریوم(ETH) در چند روز گذشته دستخوش اصلاحاتی شده است. نکته قابل توجه این است که اتریوم در هفت روز گذشته بیش از 10 درصد کاهش یافته است و عملکرد کمتری نسبت به بیت کوین و S&P 500 داشته است. افزایش فعالیت شبکه معمولا یک علامت صعودی برای قیمت رمز ارزهاست، چون فعالیت بیشتر به معنی تقاضای بیشتر است.
تعداد آدرس های فعال روزانه اتریوم از 3 ژانویه تاکنون بیش از 46 درصد افزایش یافته است. این افزایش در آدرس های فعال معمولا با افزایش قیمت در چند ماه گذشته همراه بود. اتریوم از 2900 دلار در 24 فوریه افزایش یافت و در 12 مارس به بیش از 4 هزار دلار رسید که نشان دهنده افزایش بیش از 39 درصدی است. بر اساس داده های YCharts تعداد آدرس های فعال روزانه به طور همزمان از 432647 به 515145 در بازه زمانی مشابه افزایش یافته است. با این حال، اتریوم از زمان عبور کوتاه خوداز 4 هزار دلار در حال کاهش قیمت بوده است و در حال حاضر در 10 روز گذشته 17 درصد کاهش یافته است. یکی از رمزهای موفقیت در بازار ارز دیجیتال شناخت اصطلاحات کاربردی در ارز های دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی ارز اتریوم(ETH) برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش چشمگیر فعالیت های روزانه اتریوم بپردازیم. همانطور که گفته شد، اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که اخیرا شاهد افزایش قابل توجه فعالیت های روزانه در شبکه اتریوم هستیم. با این حال قیمت اتریوم همچنان کاهش می یابد، ولی تحلیلگران نسبت به آینده ارز اتریوم خوش بین هستند و پیش بینی کرده اند که قیمت اتریوم می تواند در آینده ای نزدیک رشد چشمگیری را تجربه کند.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا اتریوم افزایش چشمگیری در فعالیت های روزانه دارد؟

در مورد چرا اتریوم افزایش چشمگیری در فعالیت های روزانه دارد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6+47 = ?