چرا نهنگ های دوج کوین به خرید خود ادامه می دهند؟

  • 12:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

به نظر می رسد دوج کوین(DOGE) می تواند همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد. به همین دلیل نهنگ های دوج کوین همچنان به خرید خود ادامه می دهند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ دوج کوین تا چه سطحی می تواند رشد کند؟ مقاومت ها و حمایت های مهم دوج کوین کدام نواحی هستند؟
بازار کریپتو شامل ارزهای دیجیتال زیادی است که دوج کوین نیز یکی از این رمز ارزهاست. دوج کوین نوسانات قیمت زیادی دارد. به این ترتیب، شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت دوج کوین سود زیادی به دست آورید. نهنگ های دوج کوین نسبت به آینده این ارز امیدوار هستند و به خرید خود ادامه می دهند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت DOGE برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید دوج کوین توسط نهنگ های کریپتو بپردازیم.

تاثیر نهنگ ها بر قیمت DOGE

به بزرگ ترین موجودات در اقیانوس ها، نهنگ گفته می شود. در بازار ارزهای دیجیتال نیز نهنگ به سرمایه گذاران و معامله گران بزرگی اشاره می کند که تعداد زیادی ارز دیجیتال در اختیار دارند. نهنگ ها سرمایه گذارانی هستند که سرمایه زیادی را به ارزهای دیجیتال مستعد رشد اختصاص می دهند. دوج کوین(DOGE) یکی از رمز ارزهای پرنوسانی است که توانسته توجه بسیاری از نهنگ های بازار را به سمت خود جلب کند. در حال حاضر نهنگ ها مقدار زیادی دوج کوین در اختیار دارند که با خرید و فروش دوج کوین، قیمت این ارز را تحت تاثیر قرار می دهند. اگر قصد سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال را دارید، دوج کوین گزینه خوبی محسوب می شود.
جالب است بدانید، دوج کوین نوسانات زیادی دارد که شما می توانید از تغییرات قیمت دوج کوین سود زیادی به دست آورید. برای این کار بهتر است تحرکات و فعالیت های نهنگ های دوج کوین را زیر نظر بگیرید. با این کار می فهمید که نهنگ ها چه مقدار دوج کوین می خرند و یا نسبت به فروش آنها اقدام می کنند. اگر طبق حرکات نهنگ های کریپتو معامله انجام دهید، می توانید سود زیادی به دست آورید. زمانی که نهنگ ها مقدار زیادی دوج کوین می خرند، قیمت این ارز به طور چشمگیری بالا می رود.

نهنگ ها به خرید دوج کوین ادامه می دهند!

توجه داشته باشید که دوج کوین(DOGE) در دو روز گذشته افزایش مداومی در فعالیت داشته است تا دوره رکود ثبت شده در اوایل هفته را معکوس کند. در زمان نوشتن این مطلب، دوج کوین در 24 ساعت گذشته 7 درصد افزایش یافته است و برخی از اصلاحاتی را که در هفته گذشته تجربه کرده است، معکوس کرده است. به نظر می رسد برخی از نهنگ های دوج کوین در خرید گسترده ای به سر می برند، همانطور که داده های زنجیره ای نشان می دهد. علی مارتینز، تحلیلگر محبوب ارز دیجیتال این روند انباشتگی را با توییتی که نهنگ های دوج کوین در سه روز گذشته بیش از 25 میلیون دوج کوین به ارزش حدود 3.75 میلیون دلار خریداری کرده اند، برجسته کرد.
نکته قابل توجه این است که تحلیلگر ارز دیجیتال انباشت نهنگ های دوج کوین را فاش کرد. طبق نمودار Santiment که توسط علی مارتینز در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است، کیف پول هایی که بین 10 تا 100 میلیون توکن DOGE را در خود جای داده اند، بعد از اضافی کردن 25 میلیون دوج در 24 ساعت گذشته، اکنون موجودی کل خود را به 15.63 میلیارد دوج کوین رسانده اند. پویایی نمودار نشان می دهد که این یک تغییر عمده در احساسات این گروه از معامله گران است، چون تعادل جمعی آنها از 14 مارس در حال سقوط بوده است. یکی از سوالات مهمی که در مورد سرمایه گذاری بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که سرمایه گذاری صبورانه چیست؟ 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تاثیر نهنگ ها بر قیمت DOGE برای شما ارائه کنیم و به بررسی خرید دوج کوین توسط نهنگ های کریپتو بپردازیم. همانطور که گفته شد، دوج کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار است که توانسته توجه نهنگ های کریپتو را به سمت خود جلب کند. نهنگ ها همچنان مشغول خرید دوج کوین هستند و به نظر می رسد افزایش قیمت دوج کوین نزدیک است.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا نهنگ های دوج کوین به خرید خود ادامه می دهند؟

در مورد چرا نهنگ های دوج کوین به خرید خود ادامه می دهند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+85 = ?