بهترین توکن های سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024 کدامند؟

  • 12:02 1403-02-20
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

بهترین توکن های سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024؛ آیا می خواهید با این توکن ها آشنا شوید؟ چرا تحلیلگران نسبت به آینده شبکه سولانا امیدوار هستند؟ آیا سرمایه گذاری روی توکن های سولانا سودآور است؟ کدام توکن های سولانا برای سرمایه گذاری مناسب هستند؟
بازار ارزهای دیجیتال یکی از نوظهورترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از افزایش و کاهش قیمت رمز ارزها سود به دست آورید. سولانا یکی از شبکه های محبوب در بازار است که توکن های این شبکه مستعد رشد هستند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده بلاک چین سولانا(Solana) برای شما ارائه کنیم و به بررسی بهترین توکن های سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024 بپردازیم.

آینده بلاک چین سولانا(Solana)

قبل از اینکه به معرفی توکن های برتر سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024 بپردازیم، بهتر است آینده بلاک چین سولانا را مورد بررسی قرار دهیم. سولانا نوعی بلاک چین نسل سوم است که برای حل مشکلاتی مانند مقیاس پذیری در سال 2020 ارائه شد. سولانا به شکلی ایجاد شده که توسعه دهندگان بتوانند برنامه های غیرمتمرکز خود را روی آن طراحی کنند. در اوایل ورود سولانا به بازار، این ارز با قیمت بین 0.5 تا 0.8 دلار معامله می شد. روند صعودی سولانا بعد از رسیدن قیمت آن به 1 دلار قدرت گرفت تا جایی که در سپتامبر 2020 توانست به قیمت 4.7 دلار برسد. اگر قصد ترید ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است تا رمز ارزهای آینده دار را شناسایی کنید.
هیچ کسی نمی تواند آینده توکن یا شبکه سولانا(Solana) را به شکل دقیق پیش بینی کند. با این حال، شاخص های تکنیکالی و فاندامنتالی وجود دارند که با توجه به آنها می توان تا حدودی روندهای پیش روی ارز سولانا را تا حدود زیادی درک کرد. قیمت سولانا در نزدیکی محدوده سقف تاریخی خود قرار دارد. بنابراین، این احتمال وجود دارد که سولانا از سقف قیمتی خود عبور کرده و رکورد جدیدی را ثبت کند. اگر به چارت قیمتی سولانا نگاه کنید، متوجه می شوید که سولانا با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است که به نظر می رسد می تواند از مقاومت های مهم خود عبور کند. در غیر این صورت ریزش می کند تا قدرت بیشتری برای شکستن مقاومت های خود به دست آورد. امروزه قدرت خریداران سولانا بیشتر از قدرت فروشندگان است که این مسئله باعث می شود تا آینده سولانا را درخشان پیش بینی کرد.

3 توکن سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024

توجه داشته باشید که اکوسیستم سولانا در سال 2024 مورد توجه قرار گرفت، چون سرمایه گذاران توجه خود را به توکن های جدیدی که در آنجا راه اندازی شده بودند، معطوف کردند. بخشی از آن بعد از رونق چشمگیر سکه میم با استفاده از سولانا به عنوان زیرساخت لایه 1 برای معاملات میلیونر اتفاق افتاد. داده های مالی دیفای از DefiLlama این رشد در اکوسیستم را نشان می دهد. مجموع ارزش قفل شده در توکن های سولانا به 4.17 میلیارد دلار رسید که تقریبا سه برابر بیشتر از 1.53 میلیارد دلار TVL سال تا به امروز است.
به طور کلی، حجم روزانه ثبت شده توسط صرافی های غیرمتمرکز از 777 میلیون دلار به 900 میلیون دلار در مدت مشابه افزایش یافت. این نتیجه مستقیم افزایش فعالیت تجارت و سرمایه گذاری در میان بهترین سکه ها و پروتکل های اکوسیسم سولانا است. توکن های برتر سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024 عبارت هستند از:
•    ماریناد(MNDE): ماریناد یک پلتفرم بهینه سازی سهام است که به سرمایه گذاران کمک می کند تا بیشترین بهره را از سهام SOL خود به دست آورند. از آنجایی که سولانا یک شبکه اثبات سهام است، امنیت آن توسط اعتبارسنجی هایی که توکن های بومی خود را در معرض خطر قرار می دهند، تضمین می شود.
•    رایدیم(RAY): رایدیم نیز یکی از محبوب ترین مبادلات غیرمتمرکز در اکوسیستم سولانا است. بیشتر توکن های سولانا در Raydium معامله می شوند.
•    جوپیتر(JUP): Jupiter یکی از توکن های جدید سولانا است که به لیست در حال رشد پروژه های نوآورانه آن اضافی می شود.

توجه داشته باشید که یکی از مسائل مهم در مورد بازار ارز دیجیتال اهمیت روانشناسی ترید در بازار ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده بلاک چین سولانا(Solana) برای شما ارائه کنیم و به بررسی بهترین توکن های سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024 بپردازیم. همانطور که گفته شد، سولانا یکی از بلاک چین های محبوب در بازار کریپتو است که شامل توکن های مختلفی است. از جمله توکن های برتر سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024 می توان به توکن رایدیم(RAY)، توکن جوپیتر(JUP) و ماریناد(MNDE) اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بهترین توکن های سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024 کدامند؟

در مورد بهترین توکن های سولانا برای سرمایه گذاری در سال 2024 کدامند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :7+68 = ?