آیا واقعا از نظر پیتر برانت بیت کوین 100 اونس طلا ارزش دارد؟

  • 14:06 1403-06-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

پیتر برانت یکی از تاجران حرفه ای می گوید، بیت کوین 100 اونس طلا ارزش دارد! پیتر برانت یکی از معامله گران مشهوری است که نظرات متعددی درباره بیت کوین ارائه می کند. شما می توانید با دنبال کردن نظرات و پیش بینی های پیتر برانت، معاملات پرسودی در بازار کریپتو انجام دهید. سیگنال ارز دیجیتال نوعی ابزار معاملاتی است که به تریدرها کمک می کند تا از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود به دست آورند.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای مالی در دنیاست که شما می توانید معاملات متعددی در این بازار انجام دهید. افراد زیادی در این بازار مشغول فعالیت هستند. پیتر برانت نیز اخیرا ارز بیت کوین و طلا را با یکدیگر مقایسه کرده و گفته است بیت کوین 100 اونس طلا ارزش دارد. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تفاوت طلا و بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی اعتقاد پیتر برانت درباره قیمت بیت کوین  بپردازیم.

مقایسه طلا و بیت کوین

طلا نوعی فلز با ارزش است که برای طولانی مدت، ارزش ثابت و استواری در بازار سرمایه دارد. همچنین ارز بیت کوین با استفاده از فناوری بلاک چین به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده محسوب می شود. از میان طلا و بیت کوین باید ببینیم که کدام یک با ارزش تر هستند. وقتی که قیمت طلا و بیت کوین را از زمان ایجاد بیت کوین بررسی می کنیم، مشخص می شود اگرچه طلا، دارایی مناسبی برای حفظ ثورت بوده است، ولی ارز بیت کوین علاوه بر ذخیره ارزش در رشد ثروت قوی تر عمل کرده است.
ایجاد بیت کوین(BTC) اثربخشی خرید طلا را به چالش کشیده است. مدت زیادی است که طلا به عنوان یک دارایی امن به شمار می آید. در حالی که ارز دیجیتال بیت کوین نزدیک به یک دهه است که به وجود آمده. با اینکه بیت کوین در همین زمان کوتاه توانست سروصدای زیادی ایجاد کند و نظر سرمایه گذاران را به خود جلب کند. بیت کوین قانونی است و هک بیت کوین به لطف سیسیتم رمزنگاری، کار سخت و دشواری است. شما باید با اصول نوسانگیری در ارزهای دیجیتال آشنا شوید.

آیا بیت کوین 100 اونس طلا ارزش دارد؟

توجه داشته باشید که پیتر برانت، تاجر باتجربه اخیرا قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده است. این شخص ادعا می کند که دارایی دیجیتال غیرمتمرکز در برابر طلا 230 درصد افزایش می یابد. برانت ادعا کرد که نسبت طلا به بیت کوین برای 12 تا 18 ماه آینده در نوسان خواهد بود و سرانجام به بالاترین سطح جدید 100 اونس طلا در هر بیت کوین صعود خواهد کرد. در حالی که باید دید آیا پیش بینی برانت صحت دارد یا خیر، مقایسه تاریخچه قیمت بیت کوین و طلا نشان می دهد که نظرات او بی اساس یا غیرواقعی نیستند.
از زمان پیدایش، ارز بیت کوین در برابر طلا در حال افزایش بوده است، ولی در نهایت در سال 2017 از نظر قیمت از فلز گرانبها پیشی گرفت. در آن سال بیت کوین در 17 دسامبر به 196.49 دلار رسید. زمانی که طلا در 18 دسامبر 2017 معاملات خودش را از سر گرفت، این کالا به قیمت 1264 دلار در هر اونس رسید. با استفاده از این اعداد تقریبا 15.5 اونس طلا برای خرید یک بیت کوین لازم بود. از آن زمان، قیمت بیت کوین توانسته است بسیار بالاتر از قیمت طلا باقی بماند. حتی در پایین ترین نقطه های بازار نزولی 2018 تا 2019 که بیت کوین سقوط کرد. یکی از سوالات مهم در مورد بیت کوین این است که هزینه های انتقال بیت کوین چقدر است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد تفاوت طلا و بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی اعتقاد پیتر برانت درباره قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوبی است که نوسانات شدیدی دارد. پیتر برانت یکی از معامله گران و تاجران مشهور بازار معقتد است که بیت کوین 100 اونس طلا ارزش دارد و ممکن است ارزش آن روز به روز افزایش یابد.

لینک مقاله: goldbroker

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا واقعا از نظر پیتر برانت بیت کوین 100 اونس طلا ارزش دارد؟

در مورد آیا واقعا از نظر پیتر برانت بیت کوین 100 اونس طلا ارزش دارد؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9 + 53 = ?