چرا معاملات آتی بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است؟

  • 11:06 1403-06-25
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

معاملات آتی بیت کوین به بالاترین حد 7 هفته اخیر خود رسیده است! بیت کوین یکی از ارزهای دیجیتال مشهور در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد و شما می توانید از افزایش و کاهش قیمت این ارز سود زیادی به دست آورید. سیگنال ارز دیجیتال به شما این امکان را می دهد تا بهترین موقعیت های ورود و خروج معاملات را پیدا کنید.
معاملات آتی در بازار ارزهای دیجیتال به افراد این امکان را می دهد تا بدون خرید و فروش در سود و زیان ارزها شریک باشند. مفهوم قراردادهای آتی مدت زیادی است که در بازارهای مالی وجود داشته، ولی با ظهور بیت کوین و سایر ارزها پای این نوع معاملات نیز به بازار کریپتو باز شده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره معاملات آتی بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش میزان معاملات آتی بیت کوین در هفته اخیر بپردازیم.

آشنایی با معاملات آتی بیت کوین

معاملات آتی بیت کوین نوعی قرارداد زمان دار بین دو شخص است که در زمینه یک ارز دیجیتال و با توافق طرفین منعقد می شود. با فرا رسیدن سررسید قرارداد طرفین موظف هستند تا ارز دیجیتال خودشان را در قیمتی که در گذشته با آن به توافق رسیدن، بفروشند. معاملات آتی بیت کوین، صرافی های ارز دیجیتال را به جان تمام تریدرها و معامله گران مبتدی و تازه کار می اندازد. شما باید با اصول نوسانگیری در ارزهای دیجیتال آشنا باشید.
در معاملات آتی بیت کوین شما بدون نیاز به خرید و پرداخت کارمزد بیت کوین(BTC) و تنها بر اساس پیش بینی که بر روند قیمتی این ارز دارید، می توانید برای عقد قراردادهای آتی اقدام کنید. به طور کلی، معاملات آتی بیت کوین به دو شکل توافق بر افزایش قیمت یا توافق بر کاهش قیمت شکل می گیرد. قرارداد لانگ برای زمان هایی است که دیدگاه شما مبنی بر این است که قیمت روند بیت کوین به صورت افزایشی خواهد بود و برعکس آن قرارداد شورت برای زمانی است که دیدگاه تحلیل شما مبنی بر نزولی بودن روند قیمت بیت کوین است.

معاملات آتی بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است!

توجه داشته باشید که ارز بیت کوین در 3 ژوئن با 70200 دلار معاشقه کرد، ولی معامله گران و تریدرها نگران هستند که اهرم بیش از حد ممکن است یک شمشیر دو لبه باشد. بیت کوین در 3 ژوئن 2.5 درصد افزایش یافت و به 69400 دلار رسید و این امید را ایجاد کرد که ممکن است سطح حمایت 69 هزار دلاری را برای اولین بار در 11 روز پس بگیرد. این حرکت مثبت قیمت همزمان با افزایش قیمت آتی بیت کوین به بالاترین سطح خود در 7 هفته گذشته بود. ولی این برای پایداری صعود بیت کوین به سمت 70 هزار دلار معنای خاصی دارد.
برخی از تحلیلگران بر این باور هستند که جهش اخیر قیمت بیت کوین تا حدی تحت تاثیر افزایش قابل توجه 36 درصدی GameStop بوده است. این افزایش سهام GameStop خاطرات احساسات ضد مالی سنتی 2021 را زنده کرد، زمانی که سرمایه گذاران خرد با هم متحد شدند تا وضعیت موجود را به چالش بکشند. به نظر می رسد که این احساسات به بخش میم کوین ها نیز سرایت کرده است. علاوه بر این، نظرات بانک فدرال رزرو نیل کشکای از مینیاپولیس بر عدم قطعیت افزوده است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره معاملات آتی بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش میزان معاملات آتی بیت کوین در هفته اخیر بپردازیم. همانطور که گفته شد، معاملات آتی بیت کوین توانست تا رکورد جدیدی را ثبت کند و به بالاترین حد خود در 7 هفته گذشته برسد. این مسئله باعث شد تا تحلیلگران دید بهتری نسبت به وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین داشته باشند.

لینک مقاله: https://decrypt.co/resources/what-are-bitcoin-futures-how-do-they-work

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا معاملات آتی بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است؟

در مورد چرا معاملات آتی بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3 + 91 = ?