چرا ارز بیت کوین(BTC) راکد مانده است؟

  • 14:06 1403-06-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

ارز بیت کوین با وجود 2 میلیارد دلار ورودی ETF همچنان راکد مانده است! بیت کوین یکی از ارزهای محبوبی است که نوسانات شدیدی دارد. ETF بیت کوین یک صندوق قابل معامله در بورس است که تریدرها و سرمایه گذاران می توانند نسبت به خرید سهام ETF بیت کوین اقدام کنند.
پیگیری اخبار، تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین به عنوان محبوب ترین ارز رمزنگاری شده می تواند به شما در خرید و فروش ارز بیت کوین و حتی سایر رمز ارزها کمک زیادی کند. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال معاملات پرسودی انجام دهید. بیت کوین با وجود 2 میلیارد دلار ورودی ETF راکد مانده است و هیچ حرکتی بزرگی انجام نداده است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی راکد ماندن بیت کوین با وجود 2 میلیارد دلار ورودی ETF بپردازیم.

پیش بینی آینده ارز بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین با نماد BTC به معرفی نیازی ندارد. چون تمامی کاربران ارزهای دیجیتال با این کوین آشنا هستند و روند آن را به عنوان محرک جهت مارکت ارز دیجیتال پیگیری می کنند. روند بازار رمز ارزها از نظر صعودی یا نزولی نیز توسط بیت کوین مشخص می شود. چون بیت کوین برترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار است و حجم زیادی از سرمایه وارد شده به بازار رمز ارزها در بیت کوین ذخیره شده است. اگر می خواهید از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کنید، باید عوامل تاثیرگذار بر سیگنال های ارز دیجیتال را بررسی کنید.
آخرین داده های بازار رمز ارزها نشان می دهد که نهنگ های بیت کوین عجله ای برای فروشدر روند صعودی فعلی ندارند که این مسئه باعث افزایش قیمت بیت کوین به بالای سطح 70 هزار دلار می شود. همراه با افزایش قیمت بیت کوین، حجم معاملات این ارز نیز افزایش یافته که نشان می دهد معامله گران و تریدرهای خرد به بازار برگشته اند. اگر بیت کوین به همین روال ادامه دهد، می تواند به سطوح بالاتری برسد.

راکد ماندن بیت کوین با وجود 2 میلیارد دلار ورودی ETF

بیت کوین با وجود 2 میلیارد دلار ورودی ETF راکد مانده است. بیت کوین بعد از تقریبا رسیدن به 72 هزار دلار در 21 می، تقریبا 6.7 درصد ریزش را تجربه کرد و به 67100 دلار رسید. این کاهش لزوما نشان دهنده یک روند نزولی نیست، چون بیت کوین هنوز تنها 8.7 درصد کمتر از بالاترین رکورد خود است. با این حال، سرمایه گذاران و تریدرها متحیر هستند که چرا جریان های اخیر به صندوق های نقدی قابل معامله بیت کوین احساسات صعودی بیشتری را برانگیخته است.
داده های Farside Investors نشان می دهد 1.96 میلیارد دلار ورودی خالص به ETF بیت کوین آمریکا از 15 می معادل 64 روز صدور بیت کوین از سوی ماینرها قابل ذکر است که بازار ETF بیت کوین آمریکا در حال حاضر از 50 میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت فراتر رفته است. در مقایسه، طبق گزارش شورای جهانی طلا، ETFهای طلای ایالات متحده حدود 118.5 میلیارد دلار دارند. علاوه بر این، جریان های ورودی به ETFهای بیت کوین معمولا باعث خروج بیت کوین ها از صرافی ها می شود که طبق داده های گلس نود به پایین ترین سطح خود از مارس 2018 یعنی 2.3 میلیون بیت کوین کاهش یافته است. سوالس که در اینجا مطرح است این است که آیا رشد قیمت بیت کوین با مانعی روبرو است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی راکد ماندن بیت کوین با وجود 2 میلیارد دلار ورودی ETF بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. ارز بیت کوین با وجود 2 میلیارد دلار ورودی ETF راکد مانده است. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال از بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین سود به دست آورید.

لینک مقاله: coindesk

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا ارز بیت کوین(BTC) راکد مانده است؟

در مورد چرا ارز بیت کوین(BTC) راکد مانده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2 + 47 = ?