سیگنال های مارکت فیوچرز چیست؟

  • 02:02 1403-02-23
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

سیگنال های مارکت فیوچرز؛ آیا می خواهین اطلاعاتی درباره این زمینه به دست بیارین؟ آیا می دونین سیگنال ارز دیجیتال معاملات فیوچرز چیست؟  معاملات فیوچرز چجوری انجام میشن؟ سیگنال اسپات چه تفاوتی با سیگنال فیوچرز داره؟ اسپات بهتر هست یا فیوچرز؟ چجوری میشه از سیگنال های بازار فیوچرز استفاده کرد؟ چقدر میشه به سیگنال فیوچرز اعتماد کرد؟ از کجا میشه سیگنال فیوچرز دریافت کرد؟

همونطور که می دونین، سیگنال معاملاتی یکی از بهترین ابزارها در بازار رمز ارزهاست که باعث سودآوری از ارزهای دیجیتال در زمان خرید و فروش میشه. افرادی که در حوزه رمز ارزها فعالیت می کنند، باور دارن که حرکت قیمت رمز ارزها تصادفی نیست و با کمک سیگنال های معاملاتی میشه این قیمت رو پیش بینی کرد. با استفاده از این پیش بینی، تریدرها و سرمایه گذاران می تونن رمز ارزها رو در بهترین زمان خرید و فروش کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سیگنال های مارکت فیوچرز بهتون ارائه بدیم، به بررسی کسب سود با سیگنال فیوچرز بپردازیم و اعتماد به سیگنال های فیوچرز رو مورد بررسی قرار بدیم.

آشنایی با معاملات فیوچرز ارز دیجیتال

آشنایی با معاملات فیوچرز ارز دیجیتال

استراتژی ها و تکنیک های مختلفی واسه کسب سود در بازار رمز ارزها وجو داره، ولی معاملات فیوچرز یکی از بهترین روش ها محسوب میشه. معاملات فیوچرز ممکنه از روش های معاملات Scalping واسه انجام اون استفاده بشه، یکی از معاملات محبوب در بازار ارزهای دیجیتال به شمار بره. در حقیقت، معاملات فیوچرز در بازار رمز ارزها که با عنوان معاملات آتی هم شناخته میشه، کمی با معاملات فیوچرز بازارهای سنتی تفاوت داره. تریدر در زمان استفاده از معاملات فیوچرز، از اهرم ها یا لوریج های مختلفی واسه افزایش میزان سود استفاده می کنه.

جالب اینجاست که بدونین فیوچرز یکی از انواع معاملات در بازار کریپتو هست که تریدر در این نوع معامله با توجه به استراتژی و تحلیل های خودش وارد میشه و از نوسانات یا تغییرات جزئی قیمت ارزهای دیجیتال، سود زیادی به دست میاره. معاملات فیوچرز به صورت قرارداد انجام میشن، یعنی شما مالکیت خرید ندارین، ولی می تونین با سرمایه کم، حجم زیادی رو وارد معاملات خودتون کنین.

مقاله پیشنهادی: انواع سیگنال های ارزهای دیجیتال

چرا استفاده از سیگنال مهم است؟

چرا استفاده از سیگنال مهم است؟

سیگنال معاملاتی به شما این امکان رو میده تا بدون صرف زمان زیاد واسه تجزیه و تحلیل رمز ارزها، بهترین نقاط خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو پیدا کنین. در واقع یه سیگنال فیوچرز درباره سودآوری و جلوگیری از ضرر در معاملات به ما کمک می کنه. علاوه بر این، سیگنال معاملات با در نظر گرفتن حد ضرر، اهدافی رو واسه خرید و فروش مشخص می کنه. تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای در بازار سیگنال هایی رو صادر می کنند که می تونین واسه معاملات خودتون به اون ها مراجعه کنین. واسه استفاده از سیگنال فیوچرز باید با مدل های مختلف اون آشنا باشین.

از کجا می توان سیگنال فیوچرز دریافت کرد؟

گروه ها و کانال های تلگرامی زیادی وجود دارن که سیگنال بازار فیوچرز یا اسپات صادر می کنند و شما می تونین با تهیه اشتراک این گروه ها، سیگنال های خرید و فروش دریافت کنین. همچنین بعضی ازتحلیلگران و معامله گران حرفه ای هم سیگنال های خودشون رو در کانال یا صفحه مجازی خودشون به اشتراک می ذارن. توصیه میشه بعد از درک اصطلاحات استفاده از اون، اقدام به دریافت سیگنال بازار فیوچرز کنین. شما می تونین با استفاده از ربات سیگنال دهی ارزسنج هم، سیگنال های مارکت فیوچرز رو دریافت کنین.

مقاله پیشنهادی: آموزش خرید بهترین ارز ها با سیگنال معتبر

برای استفاده از سیگنال فیوچرز چقدر سرمایه لازم است؟

برای استفاده از سیگنال فیوچرز چقدر سرمایه لازم است؟

توجه داشته باشین که معامله گران و تریدرهای حرفه ای معمولا بخشی از سرمایه و دارایی های خودشون رو وارد معاملات فیوچرز ارزهای دیجیتال می کنند تا در صورت ضررر، بخش زیادی از رمز ارزها و سرمایه خودشون رو از دست ندن. این میزان سرمایه ممکنه واسه هر معامله گر با توجه به میزان سرمایه اون ها متفاوت باشه. به عنوان یه قاعده، پیشنهاد میشه که 20 درصد سرمایه رو در یه پوزیشن معاملات وارد کنین. سیگنال ها نقش مهمی در سودآوری کم ریسک در بازار فیوچرز واسه تریدرها دارن. سیگنال بازار فیوچرز فقط در صورتی می تونه سودآور باشه که سیگنال معاملاتی خودتون رو از منابع معتبر دریافت کرده باشین.

تفاوت سیگنال فیوچرز و اسپات چیست؟

نکته قابل توجه این هست که در سیگنال فیوچرز معمولا اطلاعات و داده های مهم به صورت دو نوع منتشر میشه. یکی نوع سیگنال هست که نشون میده معامله گر باید پوزیشن خرید یا فروش باز کنه و نوع دوم مربوط به سطح قیمت هست. در حالی که در سیگنال اسپات ارز دیجیتال مشخص میشه، یه رمز ارز که از ارزش ذاتی بالایی برخوردار هست، نسبت به یه تایم فریم خاص، مثلا یه ماهه، سه ماهه یا یه ساله، در پایین ترین قیمت ممکن قرار داره و زمان مناسبی واسه خرید این رمز ارز هست. شما با دونستن این موضوع نسبت به خرید این ارز دیجیتال اقدام می کنین. در اصل همه سایت های سیگنال، فقط سیگنال معاملات فیوچرز منتشر می کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد سیگنال های مارکت فیوچرز بهتون ارائه بدیم، به بررسی کسب سود با سیگنال فیوچرز بپردازیم و اعتماد به سیگنال های فیوچرز رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، سیگنال معاملاتی به شما این امکان رو میده تا بدون صرف زمان زیاد واسه تجزیه و تحلیل رمز ارزها، بهترین نقاط خرید و فروش ارزهای دیجیتال رو پیدا کنین. در واقع یه سیگنال فیوچرز درباره سودآوری و جلوگیری از ضرر در معاملات به ما کمک می کنه. شما می تونین با استفاده از سیگنال های فیوچرز، معاملات پرسودی انجام بدین.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد سیگنال های مارکت فیوچرز چیست؟

در مورد سیگنال های مارکت فیوچرز چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :4+92 = ?