معرفی بهترین کیف پول های شیبا اینو(SHIB)

  • 20:02 1403-02-17
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی بهترین کیف پول های شیبا اینو(SHIB)؛ آیا دوست دارین با این ولت ها آشنا بشین؟ چرا باید از کیف پول های شیبا استفاده کنیم؟ مهم ترین ویژگی های انتخاب کیف پول شیبا چیست؟ بهترین کیف پول های SHIB کدامند؟ کدام ولت واسه ذخیره و نگهداری رمز ارز شیبا مناسب هست؟ به نظر شما امن ترین راه واسه نگهداری شیبا اینو چی می تونه باشه؟ SHIB روی چه استانداردهایی معامله میشه؟ قبل از بررسی قیمت شیبا و خرید آن این مقاله رو حتما مطالعه کنید.

ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) یکی از معروف ترین و پر سروصدا ترین رمز ارزهای موجود در بازار هست که به عنوان رقیب جدی واسه رمز ارز دوج کوین شناخته میشه. همچنین شیبا محبوبیت زیادی بین سرمایه گذاران و معامله گران بازار رمز ارزها به دست آورده. بنابراین، خیلی از افراد سعی می کنند تا بهترین کیف پول های رمزنگاری شده رو واسه ذخیره و نگهداری شیبا اینو پیدا کنند. در ادامه همراه ما باشین تا اطلاعاتی در مورد رمز ارز شیبا اینو در زمینه آموزش ارز دیجیتال به دست بیارین، با بهترین کیف پول های این رمز ارز آشنا بشین و بدونین که در زمان انتخاب بهترین کیف پول برای ذخیره و نگهداری شیبا اینو به چه معیارهایی توجه داشته باشین.

آشنایی با رمز ارز شیبا اینو

شیبا اینو با نماد اختصاری SHIB یکی از محبوب ترین رمز ارزهای موجود در بین سرمایه گذاران بازار ارزهای دیجیتال هست که تونسته رشد قیمتی قابل توجهی رو تجربه کنه. شیبا اینو روی شبکه اتریوم ایجاد شده و همیشه قیمتی کمتر از 1 سنت داره. شیبا اینو با این هدف به وجود اومده که یه میم کوین کم نوسان و با قابلیت مقیاس پذیری باشه و به کاربران کمک کنه تا از این رمز ارز به عنوان یه توکن معتبر واسه انجام تراکنش ها و نگهداری ارزش استفاده کنند. این رمز ارز در تاریخ آگوست 2020 به وسیله شخص یا گروه ناشناسی به اسم ریوشی به وجود اومد.

ویژگی های کیف پول برتر شیبا(SHIB)

ویژگی های کیف پول برتر شیبا(SHIB)

شما برای اینکه بتونین اقدام به ارسال، دریافت یا خرید و فروش شیبا اینو(SHIB) اقدام کنین، باید کیف پولی رو واسه خودتون تهیه کنین که از رمز ارز شیبا اینو پشتیبانی می کنه. برای انتخاب بهترین کیف پول ارز دیجیتال شیبا اینو رایگان باید معیارها و ویژگی های زیر رو با دقت بررسی کنین و بهترین مورد رو پیدا کنین:

•    کیف پولی رو واسه ذخیره و نگهداری شیبا اینو انتخاب کنین که از خطر هک شدن و در دسترس قرار گرفتن افراد غریبه و هکرها جلوگیری کنه.
•    باید سعی کنین کیف پولی رو برای ذخیره ارز شیبا انتخاب کنین که کارمزد اضافی بر کارمزد انتقال در شبکه از شما کم نکنه.
•    حتما توجه داشته باشین که ارزهای دیجیتالی که نیاز دارین رو پشتیبانی کنه، وگرنه باید چند کیف پول مختلف رو در موبایلتون نصب کنین.
•    کیف پول انتخاب شما برای نگهداری توکن شیبا باید با توجه به نیازهای خودتون باید روی سیستم عامل اندروید و ios قابل نصب باشه.

معرفی بهترین کیف پول های SHIB

معرفی بهترین کیف پول های SHIB

همونطور که گفتیم، این روزها استفاده از کیف پول های رمزنگاری شده به منظور نگهداری و ذخیره ارزهای دیجیتال خیلی رایج شده. انواع و شکل های مختلف کیف پول های سخت افزاری، نرم افزاری، آنلاین، کاغذی و دیجیتالی وجود دارن که شما می تونین از امکانات اون ها استفاده کنین. شما واسه ذخیره و نگهداری شیبا اینو هم باید ولتی تهیه کنین. در ادامه برخیه از بهترین کیف پول های SHIB رو واستون معرفی می کنیم:

•    تراست ولت(Trust Wallet)

یکی از بهترین کیف پول ها برای ذخیره و نگهداری شیبا اینو(SHIB)، کیف پول تراست ولت هست. تراست ولت نوعی ولت چند ارزی و متن باز وابسته به بزرگ ترین صرافی دنیا یعنی بایننس هست. تراست ولت فقط واسه سیستم عامل های اندروید و ios عرضه شده و واسه کاربران گوشی های هوشمند امکان دریافت، ارسال و نگهداری رمز ارزها رو فراهم می کنه. همچنین تراست ولت واسه مراقبت از دارایی ها و اطلاعات کاربران خودش از هک و سرقت جلوگیری می کنه.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

•    کیف پول متامسک(MetaMask)

یکی دیگه از بهترین کیف پول های شیبا اینو، کیف پول متامسک یا MetaMask هست. این کیف پول واسه سیستم عامل های اندروید و ios گوشی های هوشمند راه اندازی و عرضه بازار رمز ارزها شده. علاوه بر این، افزونه مرورگر متامسک واسه مرورگرهای کروم و فایرفاکس قابل دسترسی هست. متامسک از اتریوم و توکن هایی که روی این شبکه ایجاد شدن پشتیبانی می کنه.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش کیف پول متامسک

•    کیف پول سیف پل(SafePal)

کیف پول سیف پل یا SafePal هم یکی دیگه از کیف پول های برتر ارز دیجیتال شیبا اینو هست. سیف پل در بین رمز ارزهای مختلف از شبکه ها و صرافی های زیادی پشتیبانی می کنه. علاوه بر این، سیف پل به کاربران خودش کمک می کنه تا خیلی آسون همه توکن های اتریوم رو ذخیره و نگهداری کنند. این ولت متن باز هست و واسه توسعه دهنده و سازنده ها این اجازه رو میده تا از مشکلات و ایرادها مطلع بشن و اون ها رو برطرف کنند.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول سیف پل

•    لجر نانو اکس(Ledger Nano X)

کیف پول سخت افزاری لجر نانو ایکس یا Ledger Nano x هم یکی دیگه از بهترین کیف پول های ارز دیجیتال شیبا اینو(SHIB) هست. این کیف پول از بیشتر از 50 رمز ارز و توکن مختلف پشتیبانی می کنه و می تونین شیبا های خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. با استفاده از کیف پول لجر نانو ایکس، رمز ارزها و دارایی های شما به صورت آفلاین نگهداری میشن و از حمله هکرها در امان می مونن.

جمع بندی و نتیجه:

اگه این مقاله رو به صورت کامل مطالعه کنین، قطعا اطلاعاتی در مورد رمز ارز شیبا اینو به دست آوردین، با بهترین کیف پول های این رمز ارز آشنا شدین و می دونین که در زمان انتخاب بهترین کیف پول برای ذخیره و نگهداری شیبا اینو به چه معیارهایی توجه داشته باشین. همونطور که گفتیم، شیبا اینو یکی از محبوب ترین میم کوین های موجود در بازار ارزهای دیجیتال هست که شما واسه ذخیره، نگهداری، ارسال و دریافت این رمز ارز به کیف پول هایی نیاز دارین که از این ارز پشتیبانی می کنند. از جمله از کیف پول های شیبا اینو میشه به تراست ولت، متامسک، سیف پل و لجر نانو ایکس اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین کیف پول های شیبا اینو(SHIB)

در مورد معرفی بهترین کیف پول های شیبا اینو(SHIB) نظر دهید
سوال امنیتی :8+76 = ?