مایکل سیلور(Michael Saylor) کیست؟

  • 13:02 1403-02-27
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

مایکل سیلور(Michael Saylor)؛ بنیانگذار شرکت مایکرواستراتژی! آیا دوست دارین با این شخص آشنا بشین؟ آیا می دونین مایکل سیلور کیست؟ میزان سرمایه گذاری مایکرواستراتژی در بیت کوین چقدر هست؟ مایکل سیلور چه نقشی در مایکرواستراتژی داره؟ چرا مایکل سیلور در بیت کوین سرمایه گذاری می کنه؟ آیا بیت کوین اینده  مدیریت سرمایه گذاری هست؟ بزرگ ترین دارنده بیت کوین کیست؟ و قیمت بیت کوین چه تغییراتی میتواند تجربه کند؟

در حال حاضر بعضی از اسامی افراد مشهور در بازار ارزهای دیجیتال و کریپتو به صورت مداوم در اخبار و رسانه های اجتماعی ذکر شده و توجه کاربران و معامله گران رو به خودشون جلب می کنند. مایکل سیلور یکی از افرادی هست که اسم و فعالیت های این شخص بیشتر در بازار رمز ارزها مطرح هست و بحث هایی زیادی در مورد این شخص وجود داره. مایل سیلور روی بیت کوین سرمایه گذاری های بزرگی انجام داده. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مایل سیلور یا Michael Saylor بهتون ارائه بدیم، به بررسی سرمایه گذاری مایکل سیلور روی بیت کوین بپردازیم و نقش مایل سیلور در مایکرواستراتژی رو مورد بررسی قرار بدیم.

مایل سیلور کیست؟

مایل سیلور کیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که مایکل سیلور کیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که مایل سیلور یا Michael Saylor یکی از کارآفرینان، تاجران مشهور آمریکایی در حوزه ارزهای دیجیتال هست که سرمایه گذاری های زیادی روی بیت کوین انجام داده. شرکت مایکرواستراتژی که اون در سال 1989 راه اندازی کرد، هم اکنون هش تجاری، راهکارهای نرم افزاری و هدمات کامپیوتری ابری رو واسه افراد فراهم می کنه. یکی از کارهایی که مایل سیلور رو به شهرت جهانی در بازار رمز ارزها رسوند، خرید بی سابقه بیت کوین به ارزش 450 میلیون دلار در سال 2020 واسه شرکت خود، یعنی مایکرواستراتژی بود.

جالب اینجاست که بدونین مایکل سیلور در سال 1965 در یه خانواده نظامی در لینکلن نبراسکا به دنیا اومد و دورانی کودکی خودش رو در پایگاه های مختلف نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا در سراسر دنیا گذروند. در نوجوانی هم خانواده اون در پایگاه نیروی هوایی رایت پترسون در نزدیکی شهر دیتون مستقر شده بودم که زادگاه هوانوردی و هانه برادران رایت هم هست. توجه داشته باشین که مایکل سیلور بعد از فارغ التحصیلی از دبیرستان، بورسیه کامل آموزش و پرورش افسری نیروی هوایی رو در موسسه فناوری ماساچوست شد. این شخص در MIT عضو انجمن برادری Theta Delta Chi بود و مدرک دوگانه در زمینه هوانوردی و عضو گروه های علم، فناوری و جامعه بود.

مقاله پیشنهادی: معرفی بزرگان ارز دیجیتال

نقش مایکل سیلور در مایکرواستراتژی چیست؟

نقش مایکل سیلور در مایکرواستراتژی چیست؟

از وقتی که وارد سال 2020 شدیم، موسسه سرمایه گذاری مایکرواستراتژی واسه اینکه مشکلات و محدودیت های بازارهای مالی رو برطرف کنه، ارزهای دیجیتال رو تجزیه و تحلیل کرد و خواست تا اون ها رو به عنوان جایگزین ارزهای فیات به کار ببره. بنابراین، مایکرواستراتژی اقدام به خرید مقدار زیادی بیت کوین کرد و به طور دقیق، این شرکت بیشتر از 21 هزار واحد بیت کوین خریداری کرده. از اون موقع تا الان سرمایه گذاری های بزرگی در ارز دیجیتال بیت کوین انجام داده. یکی از این اقدامات، دریافت وام واسه خرید بیت کوین(BTC) های بیشتر هست.

توجه داشته باشین که مایل سیلور مدیر عامل و بنیانگذار شرکت مایکرواستراتژی هست. شرکت MicroStrategy بزرگ ترین موسسه سرمایه گذار در رمز ارز بیت کوین هست که بر اساس اطلاعات و داده های منتشر شده در سپتامبر 2022 بیشتر از 130 هزار بیت کوین رو در اختیار داره. در همین تاریخ، ارز دیجیتال بیت کوین مایکل سیلور تقریبا 17 هزار واحد اعلام شد. مایل سیلور نقش مهمی در خرید از صرافی و انباشت بیت کوین شرکت مایکرواستراتژی داره و یکی از پیشگامان سرمایه گذاری در بازار رمز ارزهاست. در حقیقت، بعضی از کارشناسان، خرید گسترده بیت کوین توسط مایکل سیلور رو به عنوان عامل مهمی در روند صعودی بیت کوین محسوب می کنند.

انواع پروژه های مایکل سیلور کدامند؟

مایکل سیلور علاوه بر جایگاه و مقام خودش در شرکت سرمایه گذاری مایکرواستراتژی، مخترع هست و تا الان بیشتر از 40 اختراع رو ثبت کرده. در سال 2008، این شخص آکادمی سیلور رو ایجاد کرد که در اون دوره های آنلاین رایگان در سطح کالج رو به کاربران ارائه می داد. همچنین در ژوئن سال 2012، مایکل سیلور کتابی با عنوانThe Mobile Wave: How Mobile Intelligence Will Change Everything منتشر کرد که در اون به تاثیرات فناوری در مراقبت های بهداشتی، آموزش و پرورش در کشورهای در حال توسعه می پردازه.

مقاله پیشنهادی: سرمایه گذاران سازمانی و خرید ارز دیجیتال

نقش مایکل سیلور در استخراج بیت کوین

انواع پروژه های مایکل سیلور کدامند؟

توجه داشته باشین که مایکل سیلور خودش به عنوان یه استخراج کننده بیت کوین فعال نیست و به صورت مستقیم در فرایند استخراج بیت کوین نقش نداره. ماینینگ بیت کوین به فرایند تایید تراکنش ها و اضافی کردن اون ها به زنجیره بلوک بیت کوین گفته میشه و به وسیله شبکه بیت کوین و ماینرها انجام میشه. مایکل سیلور بیشتر به عنوان یه سرمایه گذار و ترویج دهنده ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) شناخته میشه تا یه استخراج کننده بیت کوین!

مایل سیلور توسط شرکت مایکرواستراتژی به طور چشمگیری در بیت کوین سرمایه گذاری کرده و این رمز ارز رو به عنوان ابزاری واسه حفظ ارزش از تروم و نقدهایپولی ترویج داده. این شخص با توجه به این سرمایه گذاری ها به یکی از شخصیت های برجسته و موثر در جامعه بیت کوین تبدیل شده. در واقع، مایکل سیلور به عنوان یه ترویج کننده و سرمایه گذار در زمینه بیت کوین شناخته میشه و نقش مهم اون در ترویج و تبلیغ این رمز ارز و نقش اون در اقتصاد هست، نه به صورت مستقیم در فرایند استخراج بیت کوین.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد مایل سیلور یا Michael Saylor بهتون ارائه بدیم، به بررسی سرمایه گذاری مایکل سیلور روی بیت کوین بپردازیم و نقش مایل سیلور در مایکرواستراتژی رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، مایل سیلور یا Michael Saylor یکی از کارآفرینان، تاجران مشهور آمریکایی در حوزه ارزهای دیجیتال هست که سرمایه گذاری های زیادی روی بیت کوین انجام داده.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد مایکل سیلور(Michael Saylor) کیست؟

در مورد مایکل سیلور(Michael Saylor) کیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :2+97 = ?