معرفی کیف پول های برتر ارز سوشی(SUSHI)

  • 16:02 1403-02-25
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی بهترین کیف پول های سوشی(SUSHI)؛ آیا دوست دارین با این ولت ها آشنا بشین؟ اصلا می دونین سوشی سواپ چیست؟ توکن SUSHI چیست؟ چرا باید کیف پول های برتر سوشی رو پیدا کنیم؟ بهترین کیف پول های سوشی کدامند؟ بهترین کیف پول سوشی چه ویژگی هایی داره؟ در زمان انتخاب بهترین کیف پول برای ذخیره و نگهداری سوشی(SUSHI) به چه نکاتی از مباحث آموزش ارز دیجیتال باید توجه کنیم؟

به تازگی یکی از پروژه های پر سروصدا در بازار رمز ارزها، سوشی سواپ هست. این پروژه از جدیدترین پروژه های امور مالی غیرمتمرکز هست و به عدم تمرکز بیشتر در زمینه ارزهای دیجیتال کمک زیادی می کنه. اسم سوشی سواپ از اسم سوشی غذای معروف ژاپنی گرفته شده. شما برای خرید و فروش، ذخیره و نگهداری این رمز ارز به کیف پول هایی نیاز دارین که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال سوشی یا SUSHI بهتون ارائه بدیم، به معرفی بهترین کیف پول های سوشی بپردازیم و اهمیت شناسایی کیف پول های برتر SUSHI رو مورد بررسی قرار بدیم.

آشنایی با ارز دیجیتال سوشی(SUSHI)

ارز دیجیتال سوشی(SUSHI) یکی از نوظهور ترین پروژه های دیفای هست که توسط صرافی سوشی سواپ ایجاد شده. سوشی سواپ هم نوعی صرافی غیرمتمرکز بر بستر اتریوم هست و در واقع یه فورک از یونی سواپ محسوب میشه. توکن SUSHI نوعی توکن مبتنی بر شبکه ERC-20 هست که هم به عنوان پاداش واسه کاربران تامین کننده نقدینگی در صرافی سوشی سواپ مورد استفاده قرار می گیره و هم به عنوان ابزاری واسه رای گیری در شبکه کاربردهای زیادی داره. دارنده های رمز ارز سوشی می تونن با کمک توکن های خودشون در رای گیری صرافی شرکت کنند و نظرات و پیشنهادهای خودشون رو ارائه بدن. علاوه بر این، دارنده های توکن SUSHI می تونن در صرافی هایی مثل بایننس، FTX و OKEx معاملات خودشون رو انجام بدن.

اهمیت آشنایی با کیف پول های سوشی

اهمیت آشنایی با کیف پول های سوشی

رمز ارز سوشی(SUSHI) توکن اختصاصی صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ هست که امروزه خیلی از تریدرها و معامله گران اقدام به خرید و فروش سوشی می کنند. توکن سوشی بر پایه شبکه ERC-20 ایجاد شده. تامین کننده های نقدینگی می تونن توکن سوشی رو به عنوان پاداش به دست بیارن. شما برای اینکه بتونین ارز دیجیتال سوشی(SUSHI) رو خرید و فروش کنین، باید با کیف پول های سازگار با این رمز ارز آشنا بشین. کیف پول های رمز ارز SUSHI از نمونه های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی عرضه بازار شدن که هر کدوم از این ولت ها ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون رو دارن.

با کمک کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری، شما می تونین توکن های سوشی خودتون رو به صورت امن نگهداری و ذخیره کنین و مبادلات مالی رو انجام بدین. سوشی سواپ با کمک شبکه اتریوم و اسمارت کانترکت ها به کاربران امکان تبادل رمز ارزها رو بدون واسطه و با صرفه جویی در هزینه ها رو فراهم می کنه. از اونجایی که این پلتفرم ویژگی های خاص و امنیت بالایی داره، به یکی از محبوب ترین رمز ارزهای موجود در دنیا تبدیل شده. با استفاده از ولت های معتبر و انتخاب صرافی مناسب شما می تونین سوشی سواپ رو بخرین و به سبد خودتون اضافی کنین.

معرفی بهترین کیف پول های سوشی(SUSHI)

معرفی بهترین کیف پول های سوشی(SUSHI)

همونطور که گفتیم، شما واسه ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال سوشی(SUSHI) یا سایر رمز ارزها به کیف پول های رمزنگاری شده ای نیاز دارین. این کیف پول ها در مدل های سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارن که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و قابلیت های خاصی دارن. در ادامه برخی از بهترین کیف پول سوشی رو واستون معرفی می کنیم تا با استفاده از این ولت ها، سوشی های خودتون رو ذخیره و نگهداری کنین:

•    کیف پول کوینومی(Coinomi)

یکی از بهترین کیف پول های سوشی(SUSHI) کیف پول کوینومی یا Coinomi هست. کوینومی به عنوان قدیمی ترین و محبوب ترین ولت ها در بازار ارزهای دیجیتال شناخته میشه. کوینومی هم نسخه موبایلی و هم نسخه دسکتاپی داره و از بیشتر از 125 ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه. همچنین این ولت در بین کاربران اعتبار زیادی داره، چون تا الان هیچ کیف پول کوینومی هک نشده. به این ترتیب، شما می تونین ارز دیجیتال سوشی رو با خیال راحت در این ولت ذخیره و نگهداری کنین.

ویدیوی مزتبط: آموزش ساخت کیف پول کوینومی در موبایل

•    کیف پول لجر نانو

یکی دیگه از بهترین کیف پول های سوشی، کیف پول سخت افزاری لجر نانو یا Ledger Nano هست. کیف پول های سخت افزاری تجهیزاتی هستن که شما می تونین بدون نیاز به اینترنت، ارزهای دیجیتال خودتون رو در این ولت ها ذخیره کنین. کیف پول های سخت افزاری از اونجایی که به اینترنت وصل نیستن، در مقابل هک شدن مقاوم هستن. اگه مقدار زیادی سوشی در اختیار دارین، به شما توصیه می کنیم تا حتما از کیف پول سخت افزاری لجر نانو استفاده کنین.

•    کیف پول متامسک(MetaMask)

کیف پول متامسک هم یکی دیگه از کیف پول های برتر ارز دیجیتال سوشی سواپ هست که در سال 2016 راه اندازی و عرضه بازار شده. مهم ترین هدف متامسک این هست که استفاده از شبکه اتریوم رو راحت تر کنه. کیف پول MetaMask از اتریوم و همه توکن های ERC-20 پشتیبانی می کنه. سوشی سواپ هم از اونجایی که نوعی توکن مبتنی بر ERC-20 هست، می تونه توسط این ولت پشتیبانی بشه.

ویدیوی مرتبط: آموزش کیف پول متامسک

•    کیف پول تراست ولت

یکی دیگه از بهترین کیف پول های سوشی(SUSHI)، کیف پول نرم افزاری تراست ولت یا Trust Wallet هست. تراست ولت نوعی ولت چند ارزی و اوپن سورس هست که به وسیله صرافی بایننس پشتیبانی میشه. کیف پول نرم افزاری تراست ولت واسه گوشی های هوشمند طراحی شده و همه نسخه اندروید و هم نسخه ios داره. تراست ولت نوعی کیف پول کاربرپسند هست و از بیشتر از 100 توکن پشتیبانی می کنه.

ویدیوی مرتبط: آموزش ساخت کیف پول تراست ولت

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال سوشی یا SUSHI بهتون ارائه بدیم، به معرفی بهترین کیف پول های سوشی بپردازیم و اهمیت شناسایی کیف پول های برتر SUSHI رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال سوشی به عنوان توکن اختصاصی صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ محسوب میشه که واسه ارسال، دریافت و ذخیره این رمز ارز به کیف پول هایی نیاز دارین. از جمله از کیف پول های برتر رمز ارز سوشی میشه به تراست ولت، متامسک، لجر نانو، کوینومی و.... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی کیف پول های برتر ارز سوشی(SUSHI)

در مورد معرفی کیف پول های برتر ارز سوشی(SUSHI) نظر دهید
سوال امنیتی :4+98 = ?