معرفی پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال برای ترید

  • 17:02 1403-02-16
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال؛ آیا دوست دارین با این رمز ارزها آشنا بشین؟ نوسان گیری در بازار ارزهای دیجیتال چجوری انجام میشه؟ ارزهای مناسب برای نوسان گیری چه ویژگی هایی دارن؟ بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری کدامند؟ چرا باید این رمز ارزها رو بشناسین؟ اهمیت شناخت بهترین رمز ارزها برای نوسان گیری چیست؟ استفاده از بهترین ارزها برای نوسان گیری چه مزایایی به همراه داره؟ برای تحلیل بیت کوین لازم است با اصول تحلیل تکنیکال و فاندامنتال آشنا باشید.

کافیه تا از کاربران فعال در بازار رمز ارزها باشین. شاید تا الان با نوسان گیری و انجام معامله های روزانه به عنوان روشی برای کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال آشنا شدین. کسب درآمد در بازار کریپتو راه های مختلفی داره. نوسان گیری یکی از همین روش هاست که از تغییرات قیمت یه ارز دیجیتال در جهت کسب سود استفاده می کنه. باید رمز ارزهای مناسب برای نوسان گیری رو بشناسین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نوسان گیری در بازار کریپتو بهتون ارائه بدیم، به معرفی پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال بپردازیم و اهمیت شناخت بهترین ارزها برای نوسان گیری در بازار رو مورد بررسی قرار بدیم.

نوسان گیری در بازار رمز ارزها چگونه انجام می شود؟

نوسان گیری در بازار رمز ارزها چگونه انجام می شود؟

آیا می دونین نوسان گیری در بازار رمز ارزها چجوری انجام میشه؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که تریدرها به منظور انجام معاملات ارز دیجیتال خودشون می تونن با استراتژی های معاملاتی مختلفی کار کنند. نوسان گیری هم یکی از این روش هاست. تریدرها با استفاده از نوسان گیری در بازار می تونن در مدت زمان کوتاهی به سود مورد نظر خودشون برسن. معامله گرانی که از استراتژی نوسان گیری استفاده می کنند، معمولا به دنبال سودهای کوچیک و سرمایه گذاری های کوتاه مدت هستن. وقتی که تعداد این معاملات زیاد بشه، سود به دست اومده از این معاملات افزایش پیدا می کنه و سرمایه معامله گر بیشتر میشه.

جالب اینجاست که بدونین نوسان گیری در بازار رمز ارز به عنوان فوت کوزه گری در بین تریدرها شناخته میشه که از تغییرات قیمت یه ارز دیجیتال به سود خودشون استفاده می کنند. واسه اینکه بتونین این استراتژی معاملاتی رو به خوبی انجام بدین، باید پرنوسان ترین رمز ارزها رو واسه نوسان گیری انتخاب کنین. این کار فرایند آسونی نداره و واسه انجام اصولی اون باید تجربه و دانش لازم رو داشته باشین. 

مقاله پیشنهادی: آموزش نوسان گیری در ارز دیجیتال

اهمیت شناخت بهترین ارزها برای نوسان گیری

اهمیت شناخت بهترین ارزها برای نوسان گیری

نوسان گیری و کسب سود از تغییرات قیمتی رمز ارزها یکی از بهترین استراتژی ها برای کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتلا هست که مزیت ها و مشکلات خاص خودش رو به همراه داره. استفاده از این روش به تسلط زیادی در دانش تحلیل تکنیکال نیاز داره. برخی از دلایل اهمیت شناخت بهترین ارزها برای نوسان گیری عبارت هستن از:

•    خیلی از تریدرها با وجود استفاده از روش های ایده آل برای نوسان در بازار رمز ارزها با مشکلاتی روبرو هستن. یکی از این مشکلات، نبود ارز مناسب واسه نوسان گیری هست. پیدا کردن بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری به شما امکان سرمایه گذاری بهتر در این بازار رو میده.
•    مهمه که سرمایه  گذاری های شما در رمز ارزها با کیفیت و شناخته شده باشه و کمتر از معرض خطرات و کلاهبرداری های رایج در بازار رمز ارزها باشین.
•    یکی دیگه از دلایل اهمیت شناخت بهترین ارزها برای نوسان گیری اینن هست که امکان کسب سود بیشتر در این استراتژی وجود داره.
•    دور موندن از کلاهبرداری های رایج هم یکی دیگه از مزیت های پیدا کردن بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری و انجام معاملات روزانه هست.

معرفی پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال برای ترید

معرفی پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال برای ترید

واسه اینکه بتونین سود زیادی از معاملات خودتون به دست بیارین، باید بهترین رمز ارزها رو واسه نوسان گیری انتخاب کنین. مثلا کوین های بزرگ تر نسبت به ارزهای کوچیک تر نقدینگی زیادی دارن و از آینده پایدارتری برخوردار هستن. رمز ارزهای مختلفی در بازار وجود دارن. در ادامه برخی از پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال برای ترید رو واستون معرفی می کنیم تا معاملات پرسودی انجام بدین:

•    شیبا اینو(Shiba Inu)

یکی از پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال برای ترید، شیبا اینو با نماد اختصاری SHIB هست که شرایط مطمئن ترین نسبت به هم نوعان خودش داره. این رمز ارز در سال های گذشته رفتار قابل توجهی از خودش نشون داده و شرایط خوبی رو واسه سودآوری معامله گران و تریدرها فراهم کرده. ضمن اینکه حجم معاملات اون هم به طور چشمگیری افزایش پیدا کرده. با وجود همه این موارد باز هم شیبا اینو یکی از شت کوین های بازار ارزهای دیجیتال هست که سرمایه گذاری در این رمز ارز کار خطرناکی هست.

•    دوج کوین(Dogecoin)

دوج کوین هم یکی دیگه از پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال برای ترید هست که در دسته میم کوین ها قرار گرفته. دوج کوین تونسته خودش رو به شرایط ایده آلی برسونه. با اینکه رسانه ها و شبکه های مجازی مختلف هم در جهت افزایش محبوبیت این رمز ارز تلاش های زیادی داشتن، ولی بلاک چین ضعیف و نرم افزارهای کند اون هنوز از مهم ترین چالش های این ارز دیجیتال هستن. با همه این موارد، دوج کوین نوسانات قیمتی زیادی داره و شما می تونین واسه نوسان گیری از این رمز ارز استفاده کنین.

•    اتریوم(Ethereum)

یکی دیگه از پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال، رمز ارز اتریوم هست. البته از اونجایی که کارمزدهای شبکه اتریوم بالا هست، این رمز ارز واسه معاملات روزانه نمی تونه انتخاب خوبی باشه. ولی اگه در ولت خودتون اتریوم دارین، می تونین با خیال ارحت با کمک استراتژی نوسان گیری معامله های خودتون رو انجام بدین. شبکه اتریوم پروتکل قوی هست و پتانسیل زیادی برای رشد قیمت خودش داره.

•    ترون(Tron)

ارز دیجیتال ترون هم یکی دیگه از پرنوسان ترین رمز ارزها واسه نوسان گیری هست. این ارز دیجیتال در ابتدای عرضه خودش در حجم زیادی توزیع شد. به همین دلیل هست که تا الان موفق به رشد قیمتی قابل توجهی نشده. ولی واسه کسایی که به دنبال نوسان گیری و انجام معاملات روزانه در بازار ارزهای دیجیتال هستن، رمز ارز ترون می تونه گزینه خوبی واسه انتخاب باشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد نوسان گیری در بازار کریپتو بهتون ارائه بدیم، به معرفی پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال بپردازیم و اهمیت شناخت بهترین ارزها برای نوسان گیری در بازار رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، تریدرها به منظور انجام معاملات ارز دیجیتال خودشون از تکنیک ها و روش های مختلفی استفاده می کنند. نوسان گیری هم یکی از این روش هاست. از جمله از پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال، می تونیم به رمز ارزهای شیبا اینو، دوج کوین، اتریوم، ترون و.... اشاره کنیم.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال برای ترید

در مورد معرفی پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال برای ترید نظر دهید
سوال امنیتی :7+50 = ?