چرا Galaxy Digital از NFT ویولن استفاده می کند؟

  • 22:06 1403-06-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

آیا شکست تاریخی قیمت بیت کوین رخ داده است؟شرکت Galaxy Digital از توکن NFT ویولن برای تضمین وام خود استفاده می کند! Galaxy Digital یکی از بزرگ ترین شرکت های پیشرو در صنعت ارزهای دیجیتال و توکن های غیرمثلی است. شما می توانید با مراجعه به پلتفرم های مربوطه، نسبت به خرید و فروش NFT اقدام کنید.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از جذاب ترین بازارهای سرمایه گذاری است که شما می توانید به خرید و فروش انواع دارایی ها بپردازید. NFT ها نیز دسته ای از دارایی های منحصر به فردی هستند که در سال های گذشته سروصدای زیادی در بازار به پا کردند. امروزه نیز شرکت های مختلف همچنان NFT خرید و فروش می کنند. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، بهترین فرصت های سرمایه گذاری را تشخیص دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بازار NFT برای شما ارائه کنیم و به بررسی استفاده کردن Galaxy Digital از NFT ویولن بپردازیم.

وضعیت فعلی بازار NFT

زمانی که بازار خرسی یا نزولی می شود، نمی توانید انتظار داشت که کسی جان سالم به در ببرد. توکن های ان اف تی NFT بعد از تجربه بازار خرسی سال گذشته در تنگنا قرار گرفته اند. ولی مارکت پلیس ها توانستند تا رضایت تریدرها و معامله گران را در بازار نزولی جلب کنند. اصلی ترین کلید این موفقیت نیز کاهش کارمزد توکن های NFT بود. توکن های NFT سال 2022 را با قدرت خوبی شروع کردند. نمودار حجم معاملات NFTها نشان دهنده این روند است.
بعد از کاهش شدید نقدینگی در نیمه دوم سال 2022، بازار توکن های NFT فاز تثبیت قابل توجهی را تجربه کرد. قسمتی از این اتفاق ناشی از کاهش قابل توجه مینت NFTها در شبکه اتریوم بود. مینت توکن های بی همتا در شبکه سولانا اگرچه به طور کلی کمتر از اتریوم بود، ولی روند نسبتا پایداری را در آن زمان حفظ کرد. مینت NFTهای شبکه سولانا در ماه سپتامبر به دلیل راه اندازی مجموعه جدیدی از توکن های بی همتا به اسم y00ts به طور موقت افزایش یافت. اگر می خواهید در بازار کریپتو فعالیت کرده و از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزها سود به دست آورید، باید با اصول نوسانگیری در ارزهای دیجیتال آشنا باشید.

چرا Galaxy Digital از NFT ویولن استفاده می کند؟

توجه داشته باشید که Galaxy Digital از NFT ویولن برای تضمین وام خود استفاده می کند. ویولن زمانی متعلق به امپراطور روسیه کارین دوم بود که به کاترین کبیر معروف بود. گلکسی دیجیتال مایکل نووگراتز و یکی از بنیانگذاران برندهای انیموکا، یات سیو، ویولن استرادیواریوس را از سال 1708 توکن کرده اند تا از آن به عنوان وثیقه برای وام چند میلیون دلاری استفاده کنند. در 4 ژوئن گلکسی مبلغ نامعلومی به سیو قرض داد که از ویولن 316 ساله خود به عنوان وثیقه استفاده کرد. شرکت دارایی دیجیتال ویولن را به یک توکن غیرقابل تعویض تبدیل کرده و NFT و نسخه فیزیکی آن را تا زمانی که سیو وام را تسویه نکند، نگه خواهد داشت.
در حالی که گلکسی و سیو مبلغ وام را با هم تقسیم نکردند، ولی گفتند که این مبلغ میلیون ها است. یک متولی مستقر در هنگ کنگ ویولن را تا زمانی که سیو و گلکسی امضای آن را از حبس خود برکنار کنند، نگه می دارد. ویولن 300 ساله استرادیواریوس ویولن زمانی متعلق به امپراطور روسیه کاترین کبیر بود. به گفته Tarisio یک خانه حراج آلات موسیقی، آنها منشا ویولن را مستند کرده اند و آن را به بیش از 300 سال پیش برمی گردانند. توماس کوان معاون توکن سازی گلسی گفت که توانایی توکن سازی دارایی های فیزیکی ممکن است وضعیت وام دهی کریپتو را تغییر دهد. سوالی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال در مورد بیت کوین مطرح است این است که آیا شکست تاریخی قیمت بیت کوین رخ داده است؟ در اینجا لازم به ذکر است که یکی از روش های کسب درآمد از NFTها آشنایی با روش های ساخت رایگان ان اف تی NFT  است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد وضعیت فعلی بازار NFT برای شما ارائه کنیم و به بررسی استفاده کردن Galaxy Digital از NFT ویولن بپردازیم. همانطور که گفته شد، گلکسی دیجیتال یکی از شرکت هایی است که از NFT ویولن برای تضمین وام خود استفاده می کند. این وضعیت می تواند همچنان ادامه داشته باشد و شرکت های دیگری نیز به استفاده از NFT ها روی بیاورند.

لینک مقاله: aws

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا Galaxy Digital از NFT ویولن استفاده می کند؟

در مورد چرا Galaxy Digital از NFT ویولن استفاده می کند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :9 + 63 = ?