آیا شکست تاریخی قیمت بیت کوین رخ داده است؟

  • 05:06 1403-06-29
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

شکست تاریخی قیمت بیت کوین رخ داده است! ارز بیت کوین یکی از ارزهای پرنوسانی است که قیمت آن تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد و مدام بالا و پایین می شود. شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، بهترین موقعیت های خرید و فروش بیت کوین را تشخیص دهید.
می توان ارز بیت کوین را یکی از بزرگترین تحولات دنیای بورس و سرمایه محسوب کرد. تا چند سال پیش به جز فعالان بازار بورس و حوزه های سرمایه گذاری دیجیتال، کسی درباره بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال چیز نمی دانست. ولی امروزه رمز ارزها محبوبیت زیادی به دست آورده اند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTc) برای شما ارائه کنیم و به بررسی شکست تاریخی قیمت بیت کوین بپردازیم.

آینده ارز بیت کوین(BTC)

در حال حاضر بیت کوین(BTC) نه تنها به عنوان یک ارز رمزنگاری شده شناخته می شود، بلکه به نمادی از نقل و انتقال سرمایه تبدیل شده است. این ارز مبتنی بر بلاک چین، با وعده هایی مانند حفظ حریم خصوصی تا کاهش وابستگی به نظام بانکی سنتی به سرعت موفق شده توجه دنیا را به خود جلب کند.
بسیاری از تحلیلگران و تریدرها درباره رشد عجیب بیت کوین(BTC) در سال های آینده پیش بینی هایی کرده اند. طبق اطلاعات، تنها 21 میلیون بیت کوین قابل استخراج است و با توجه به محدود بودن منابع بیت کوین، نظرات مختلف نشان می دهد که این ارز در اینده به کیمیا تبدیل خواهد شد. گمانه زنی تحلیلگران با استفاده از انواع تحلیل بنیادی و تکنیکال قیمت بر تدام این روند رو به رشد است. بیت کوین اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 70900 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 2.74 درصد افزایش یافته است. اگر بیت کوین همچنان به روند رو به رشد خود ادامه دهد، می تواند از مقاومت های خود عبور کرده و به سطوح بالاتری برسد. اگر می خواهید از سیگنال ارز دیجیتال استفاده کرده و معاملات پرسودی انجام دهید، باید با اصول نوسانگیری در ارزهای دیجیتال آشنا باشید و بتوانید به شکل اصولی نوسانگیری کنید.

شکست تاریخی قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید که تحلیلگران بازار بیت کوین به طور چشمگیری مطمئن هستند که اقدام قیمت بیت کوین در حال ایجاد یک شکست است که تاریخ ساز خواهد شد. ارز بیت کوین به شکل جنگی وارد ماه ژوئن می شود، چون یک فشار اولیه مقاومت کلیدی را دوباره به میدان می آورد. با بازگشت بازارهای دیفای به صحنه، شتاب قیمت 69 هزار دلار را هدف قرار داده است. آیا این هفته بالاخره شاهد شکست قیمت خواهیم بود؟
این سوال اصلی برای تریدرهای بازار بیت کوین است و در هفته های گذشته نظرات مختلفی را مطرح کرده است. آنها استدلال می کنند که محدوده حدود سه ماهه، BTC/USD برای ادامه صعودی طولانی مدت به تعویق افتاده است، ولی دارندگان ممکن است به صبر بیشتری نیاز داشته باشند. 
چند روز آینده می تواند سوخت مورد نیاز گاوها برای انجام این کار را فراهم کند. در همین حال، شاخص های زنجیره ای برای بازگشت صعودی به بیت کوین صف می آیند، در حالی که در پشت صحنه، بنیادهای شبکه به سمت بالاترین سطح خود حرکت می کنند. از آنجایی که قیمت و احساسات به آرامی جایگاه از دست رفته را جبران می کنند، کوین تلگراف به بررسی مسائل مهم پیش روی تریدرهای بیت کوین در ماه ژوئن می پردازد. یکی از مسائل مهم در مورد بیت کوین بررسی نقاط بحرانی قیمت بیت کوین است.
 

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTc) برای شما ارائه کنیم و به بررسی شکست تاریخی قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهایی است که نوسانات شدیدی دارد و شما می توانید معاملات پرسودی انجام دهید. یک شکست قیمتی برای بیت کوین در راه است. اگر این شکست قیمت رخ دهد، بیت کوین می تواند به روند صعودی خود ادامه داده و به سطوح بالاتری برسد.

لینک مقاله: coinpedia

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد آیا شکست تاریخی قیمت بیت کوین رخ داده است؟

در مورد آیا شکست تاریخی قیمت بیت کوین رخ داده است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :6 + 59 = ?