چرا ارزش تراکنش های بیت کوین افزایش یافته است؟

  • 15:06 1403-06-25
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

میزان تراکنش های بیت کوین با جابجایی 25 میلیارد دلار افزایش یافته و به بالاترین حد خود رسیده است! بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیای کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. سیگنال ارز دیجیتال نوعی ابزار معاملاتی است که به تریدرها کمک می کند تا معاملات پرسودی انجام دهند.
تحلیل قیمت بیت کوین یکی از عناصر حیاتی در بازار رمز ارزهاست. تغییرات قیمت بیت کوین معمولا تاثیر زیادی روی بازار کریپتو دارد، چون تمام رمز ارزها در بلند مدت روند بیت کوین را دنبال می کنند. شما می توانید با تحلیل بیت کوین معاملات پرسودی انجام دهید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی افزایش ارزش تراکنش های بیت کوین بپردازیم.

تحلیل وضعیت ارز بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین در بازار مشتقات وضعیتی صعودی را نشان می دهد و در بازارهای اسپات، شاهد تبدیل شدن صندوق IBIT کمپانی بلک راک به بزرگ ترین ETF اسپات این ارز در دنیا است. برخی از تحلیلگران دلیل کاهش اخیر قیمت را نگرانی ها در مورد سیاست های فدرال رزرو و آرام شدن جریان ورود سرمایه به ETFها می دانند. طبق داده های سایت کوین مارکت کپ، در زمان نوشتن این مطلب بیت کوین در سطح 67900 دلار در بازارها معامله می شود و نسبت به 24 ساعت گذشته نزدیک به 1 درصد کاهش یافته است. اگر می خواهید از سیگنال خرید و فروش استفاده کنید، باید عوامل تاثیرگذار بر سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید.
ارز بیت کوین بعد از بازگشت دوباره به نواحی بالاتر از مرز 70 هزار دلار، دچار کاهش و اصلاح قیمت شد. ولی ظاهرا حمایت ناحیه 66 هزار دلاری قدرت خوبی داشته و خریداران از این کاهش های قیمت نترسیده اند. نکته مهم امروز در تحلیل بیت کوین، آمار بازار مشتقات ارز برتر و در صدر آنها، شاخص اپن اینترست است که روز گذشته به سقف 16 ماهه خود رسید. ظاهرا بازارهای سنتی و حوزه اقتصاد کلان عملکرد روزهای اخیر بیت کوین را تحت تاثیر قرار داده است.

افزایش ارزش تراکنش های بیت کوین

توجه داشته باشید که ارزش تراکنش بیت کوین با جابجایی 25 میلیارد دلار به بالاترین حد سالانه رسید و دارندگان بیت کوین در 18 می بیش از 367 هزار بیت کوین به ارزش بیش از 25 میلیارد دلار جابجا کردند که بالاترین میزان ارزش تراکنش های بیت کوین را در سال ثبت کرد. در 28 می، تراکنش های بیت کوین به ارزش تخمینی بیش از 25 میلیارد دلار رسید که بالاترین رقم از نظر دلار ایالات متحده در سال گذشته است. ارزش تراکنش روی زنجیره بیت کوین به کل ارزش تخمینی تراکنش ها در بلاک چین اشاره دارد.
این معیار به تریدرها کمک می کند تا ارز بیت کوین را درک کنند. به گفته تحلیلگر بیت کوین، دارندگان حدود 367 هزار بیت کوین در بلاک چین در 28 می جابجا کردند. این بیشترین تعداد بیت کوین جابجا شده از 13 ژوئن 2022 است، زمانی که بیش از 519 هزار بیت کوین جابجا شد. در آن زمان، قیمت بیت کوین در حدود 25600 دلار بود که ارزش دلاری معاملات را نزدیک به 14 میلیارد دلار نشان می داد.
در حالی که تعداد بیت کوین جابجا شده در 18 می به طور چشمگیری کمتر بود، قیمت بیت کوین تقریبا 69300 دلار بود که ارزش کل تراکنش ها را حدود 25.5 میلیارد دلار می کرد. تعداد تراکنش های بیت کوین با وجود اینکه ارزش معاملات به بالاترین حد سالانه رسیده است، تعداد معاملات نسبتا نرمال باقی مانده است. چیزی که اخیرا در بازار ارز دیجیتال مطرح است این است که چرا ارز بیت کوین راکد مانده است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی افزایش ارزش تراکنش های بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوب در دنیای کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. ارزش تراکنش های بیت کوین با جابجایی بیش از 25 میلیارد دلار افزایش یافته و به بالاترین حد خود رسیده است. این مسئله نشان دهنده افزایش تمایل تریدرها نسبت به خرید بیت کوین است.

لینک مقاله: https://coinpedia.org/price-prediction/bitcoin-price-prediction/
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا ارزش تراکنش های بیت کوین افزایش یافته است؟

در مورد چرا ارزش تراکنش های بیت کوین افزایش یافته است؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3 + 38 = ?