بررسی مقاومت 72 هزار دلاری بیت کوین

  • 02:06 1403-06-29
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز بیت کوین با مقاومت 72 هزار دلاری روبرو است و اگر بتواند از این مقاومت عبور کند، می تواند رشد چشمگیری را تجربه کند! سیگنال ارز دیجیتال یکی از بهترین ابزارهای معاملاتی است که به تریدرها کمک می کند تا بهترین موقعیت های خرید و فروش رمز ارزها را تشخیص دهند.
ارزهای دیجیتال دارایی های نوظهوری هستند که قیمت این دارایی ها به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما باید قیمت رمز ارزها را پیش بینی کرده و بر اساس پیش بینی های انجام شده، معاملات پرسودی انجام دهید. بیت کوین با مقاومت ها و حمایت های مهمی روبرو است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رد شدن قیمت بیت کوین از مقاومت 72 هزار دلار بپردازیم.

آینده ارز بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین(BTC) به عنوان اولین ارز رمزنگاری شده شناخته می شود که در سال 2009 توسط شخص یا گروه ناشناسی به اسم ساتوشی ناکاموتو ایجاد شد. آینده بیت کوین یکی از پرحاشیه ترین موضوعات در بازار رمز ارزهاست. بعضی از تحلیلگران باور دارند که پذیرش بیت کوین توسط موسسه ها و شرکت های بزرگ باعث می شود تا آینده بیت کوین بسیار بدرخشد و برخی دیگر نیز به نوسانات بیت کوین اشاره دارند. این افراد معقتد هستند که اگر پادشاه ارزهای دیجیتال بخواهد به عنوان یک پول بین المللی پذیرفته شود، باید نوسانات کمتری داشته باشد.
رشد قیمت بیت کوین باعث شده تا تحلیلگران زیادی درباره آینده و قیمت بیت کوین(BTC) در سال های پیش رو نظرات مختلفی را بیان کنند. آینده ارز بیت کوین می تواند نقشه راه مناسبی برای اینده بازار رمز ارزها و کاربران آن باشد.  اگر می خواهید از سیگنال های خرید و فروش استفاده کنید، باید عوامل تاثیرگذار بر سیگنال های ارز دیجیتال را زیر نظر بگیرید تا معاملات پرسودی داشته انجام دهید.

احتمال رد شدن بیت کوین از مقاومت 72 هزار دلار

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته تقریبا 2 درصد افزایش یافته است و به بالای 70 هزار دلار رسیده است که یک سطح روانی است. در حالی که گاوها برای سودهای بیشتر آماده می شوند، ویلی وو تحلیلگر زنجیره ای معقتد است که سکه می تواند بعد از شکستن از سطح مقاومت بسیار مهم در 72 هزار دلار حتی بالاتر نیز صعود کند. تی بعد از اینکه جهش در 20 می سکه را به بالای 66 هزار دلار بعد از روزها پایین آمدن کاهش داد و بیت کوین را به 56500 دلار رساند، گاوها از این کار پیروی نکردند.
همانطور که اوضاع اکنون پیش می رود، ارز بیت کوین در محدوده وسیع تری قرار دارد، سقف 72 هزار دلار، اولین پشتیبانی محلی و 73800 دلار بالاترین رکورد تاریخ است. با این حال، با توجه به اهمیت 72 هزار دلار، سطحی که فقط مجددا آزمایش شده است، ولی طی چند هفته شکسته نشده است، یک نقض قابل توجه است. یک توضیح برای افزایش بالقوه قیمت این است که یک شکست، در حالت ایده آل با افزایش حجم، ممکن است نشان دهنده شروع مرحله دیگری باشد که تقاضا را به سمت خود بکشاند. سوالی که در اینجا در مورد بیت کوین مطرح است این است که چرا ارز بیت کوین راکد مانده است؟ سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که آیا افزایش قیمت بیت کوین در راه است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز بیت کوین(BTC) برای شما ارائه کنیم و به بررسی احتمال رد شدن بیت کوین از مقاومت 72 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای پرنوسانی است که اگر به نمودار آن نگاه کنید متوجه می شوید که این ارز با مقاومت بسیار مهمی در ناحیه 72 هزار دلار روبرو است. اگر بیت کوین از این مقاومت عبور کند، می توانید رشد چشمگیری را تجربه کند.

لینک مقاله: coindesk

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد بررسی مقاومت 72 هزار دلاری بیت کوین

در مورد بررسی مقاومت 72 هزار دلاری بیت کوین نظر دهید
سوال امنیتی :1 + 51 = ?