چرا سرمایه گذاران بزرگ در حال فروش ارز دیجیتال LINK هستند؟

  • 18:06 1403-06-28
  • زمان مطالعه: 3 دقیقه

طبق بررسی های انجام شده، سرمایه گذاران بزرگ در حال فروش ارز پرطرفدار LINK هستند! چین لینک(Link) یکی از ارزهای دیجیتال محبوبی است که نوسانات شدیدی دارد و شما می توانید با کمک سیگنال ارز دیجیتال، بهترین نقاط خرید و فروش این ارز را تشخیص داده و معاملات پرسودی انجام دهید.
امروزه افراد زیادی در بازار کریپتو فعالیت می کنند. شما نیز می توانید وارد این بازار شده و با خرید و فروش رمز ارزها معاملات پرسودی انجام دهید. شما در وهله اول باید ارزهای پرطرفدار و مستعد رشد بازار را شناسایی کنید. ارز دیجیتال چین لینک یکی از این رمز ارزهاست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب از آموزش ارز دیجیتال، توضیحاتی در مورد آینده ارز چین لینک برای شما ارائه کنیم و به بررسی فروش LINK توسط سرمایه گذاران بزرگ بپردازیم.

آینده ارز چین لینک(LINK)

ارز دیجیتال چین لینک(LINK) به عنوان اولین اوراکل شبکه های بلاک چین و آلت کوین قدیمی در بازار کریپتو است که محبوبیت زیادی به دست آورده است. این مسئله محققان زیادی را به پیش بینی قیمت و آینده ارز چین لینک در میان مدت و بلند مدت وا داشته است. ارزشمندی پروژه چین لینک با ایفای نقش اوراکل های شبکه خود به منظور ارائه و تبادل داده های مختلف در بین شبکه های بلاک چین و حتی ایجاد ارتباط در بین دنیای واقعی و پروژه های ارز دیجیتال است. این ارز می تواند به سقف های قیمت جدیدی دست پیدا کند.
ارز چین لینک(LINK) می تواند انواع مختلفی از داده ها را با بلاک چین های مختلف متصل کرده و این توانایی را دارد که در ادغام فناوری بلاک چین با بسیاری از صنایع و تبادلات تجاری نقش مهمی را ایفا کند. اگر به دنبال سود کوتاه مدت هستید، چین لینک می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این ارز با وجود تمام نوسانات قیمت تا امروز مانند بسیاری از آلت کوین های مستعد دیگر عملکرد قیمت خوبی را ثبت کرده و بعد از رشد 300 درصدی تا زمان نوشتن این مطلب در محدوده 14.27 دلار معامله می شود. اگر با اصول نوسانگیری در ارزهای دیجیتال آشنا باشید، می توانید معاملات پرسودی در بازار کریپتو انجام دهید.

فروش ارز LINK توسط سرمایه گذاران بزرگ

توجه داشته باشید که ارز دیجیتال چین لینک(LINK) سال به سال روند رو به رشدی داشته است که توسط روایت دارایی های دنیای واقعی، جذب سرمایه گذاران خرد و افزایش قیمت تقویت شده است. در همین حال، نهنگ های چین لینک ظاهرا قرار گرفتن در معرض این توکن را کاهش داده اند و احتمالا دارایی های بزرگ خود را در طول زمان می فروشند. فینبولد این سیگنال نهنگ را از طریق داده های سانتی منت بازیابی کرد و ارزش دلار آمریکا را از نهنگ های چین لینک ردیابی کرد.
در واقع، این معیار یک نهنگ را در نظر می گیرد که نشانی بیش از 2 میلیون دلار از نظر ارزش بازار 10 میلیارد دلاری LINK داشته باشد. نکته قابل توجه این است که ارز دیجیتال LINK یک سال پیش با قیمت 6.07 دلار معامله می شد که در حال حاضر قیمت آن بیش از دو برابر شده است. این امر کاهش حتی بیشتر در دارایی نهنگ ها را نشان می دهد که در LINK اندازه گیری می شود و سیگنال مربوطه را به بازار رمز ارزها افزایش می دهد.
ارز دیجیتال چین لینک به دلیل راه حل پیشرو Oracle خود از این روند سود می برد که داده های خارج از زنجیره دنیای واقعی را جمع آوری می کند و آن را در زنجیره پخش می کند. با این حال، توکن LINK تقاضای روشنی برای افرادی که با زنجیره ارتباط دارند، ندارد. معروف ترین ابزار آنها پاداش دادن به اپراتورهای گره اوراکل است که علاوه بر حدس و گمان، فشار عرضه را ایجاد می کند، ولی تقاضای بازار ندارد. سوالی که اکنون در مورد بیت کوین مطرح است این است که آیا شکست تاریخی قیمت بیت کوین رخ داده است؟ یکی از سوالات در مورد این ارز این است که چرا قیمت چین لینک 6 درصد کاهش یافته است؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد آینده ارز چین لینک برای شما ارائه کنیم و به بررسی فروش LINK توسط سرمایه گذاران بزرگ بپردازیم. همانطور که گفته شد، ارز دیجیتال چین لینک یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد. اگر به نمودار چین لینک نگاه کنید، متوجه می شوید که قیمت این ارز نسبت به سال گذشته بیش از دو برابر شده است.

لینک مقاله: axi

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد چرا سرمایه گذاران بزرگ در حال فروش ارز دیجیتال LINK هستند؟

در مورد چرا سرمایه گذاران بزرگ در حال فروش ارز دیجیتال LINK هستند؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8 + 61 = ?