کیف پول سخت افزاری لجر بلو(Ledger Blue) چیست؟

  • 02:02 1403-02-23
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول لجر بلو(Ledger Blue)؛ بهترین کیف پول سخت افزاری ارز دیجیتال! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این ولت به دست بیارین؟ آیا می دونین کیف پول لجر بلو چیست؟ امنیت کیف پول لجر بلو چقدر هست؟ کیف پول لجر بلو چه ویژگی هایی داره؟ Ledger Blue از چه رمز ارزهایی پشتیبانی می کنه؟ مزیت های کیف پول لجر بلو چیست؟ نحوه کار با کیف پول Ledger Blue چجوریه؟

در حال حاضر یکی از راه های پرطرفدار سرمایه گذاری، خرید و فروش رمز ارزهاست. یکی از مباحث آموزش ارز دیجیتال در این بازار، تهیه یه کیف پول مناسب واسه ذخیره و نگهداری ارزهای دیجیتال هست. کیف پول ها در دو دسته سخت افزاری و نرم افزاری وجود دارن که لجر بلو یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار هست که می تونین ازش استفاده کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول لجر بلو یا Ledger Blue بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های کیف پول لجر بلو بپردازیم و امنیت کیف پول لجر بلو رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول لجر بلو چیست؟

کیف پول لجر بلو چیست؟

آیا می دونین کیف پول ارز دیجیتال لجر بلو چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که کیف پول لجر بلو یا Ledger Blue یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری هست که به صورت آفلاین از ارزهای دیجیتال و دارایی های دیجیتالی شما نگهداری می کنه. همچنین کیف پول سخت افزاری لجر بلو نوعی دستگاه فوق امنیتی با امکان اتصال NFC و UBS به دستگاه های دیگه و صفحه نمایش لمسی بزرگ هست. این ولت با کامپیوتر و موبایل های همراه سازگار هست و می تونین با استفاده از این دستگاه رمز ارزهای خودتون رو مدیریت کنین.

جالب اینجاست که بدونین کیف پول سخت افزاری لجر بلو(Ledger Blue) در نوامبر سال 2016 عرضه بازار رمز ارزها شد و جوری طراحی شده که ذخیره سازی ارزهای دیجیتال رو ایمن و راحت انجام بده. همچنین لجر بلو امنیت بالا، صفحه نمایش بزرگ و طراحی خوبی داره. متاسفانه قیمت کیف پول لجر بلو خیلی بالا هست و این مسئله باعث شده تا افراد کمی از این ولت استفاده کنند. البته دلیل این بالا بودن قیمت هم منطقی هست، چون کیف پول لجر بلو نسبت به سایر کیف پول ها از صفحه نمایش بزرگ تری برخوردار هست و کار کردن باهاش زیاد سخت نیست.

مقاله پیشنهادی: مقایسه کیف پول لجر و ترزور

کیف پول لجر بلو چه ویژگی هایی دارد؟

کیف پول لجر بلو چه ویژگی هایی دارد؟

توجه داشته باشین که کیف پول لجر بلو(Ledger Blue) یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری با صفحه نمایش بزرگ در بازار هست که شما می تونین با کمک این ولت، رمز ارزهای خودتون رو به صورت آفلاین و ایمن ذخیره و نگهداری کنین. این کیف پول ویژگی های زیادی داره که باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. در ادامه برخی از ویژگی های کیف پول لجر بلو رو بررسی می کنیم:

•    یکی از ویژگی های کیف پول لجر بلو این هست که Ledger Blue تقریبا در ابعاد یه گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ و رنگی ایجاد شده و جزو اولین ولت های سخت افزاری هست که از صفحه نمایش بزرگ و رنگی در طراحی اون ها استفاده شده.
•    کیف پول لجر بلو(Ledger Blue) مبتنی بر قابلیت های امنیتی قوی واسه ذخیره رمز ارزها و ایمن سازی پرداخت های دیجیتالی هست.
•    یکی دیگه از ویژگی های کیف پول لجر بلو این هست که کلیدهای خصوصی روی خود کیف پول ذخیره میشن و نه روی کامپیوتر که این کار باعث میشه حتی در صورت هک شدن کامپیوتر یا موبایل، کلیدهای خصوصی شما به سرقت برده نشن.
•    کیف پول سخت افزاری Ledger Blue از نوعی تراشه به اسم Secure Element استفاده می کنه که در زمینه تکنولوژی از امن ترین تراشه ها محسوب میشه.
•    یکی دیگه از ویژگی های کیف پول لجر بلو، ذخیره ارزهای دیجیتال بدون نیاز به اتصال اینترنتی و به عبارت دیگه در حالت آفلاین هست.

مزایای استفاده از کیف پول لجر بلو چیست؟

مزایای استفاده از کیف پول لجر بلو چیست؟

توجه داشته باشه که Ledger Blue نوعی دستگاه سبک وزن در اندازه یه موبایل همراه هست. تقریبا هیچ خطی این ولت رو در زمان به سرقت رفتن تهدید نمی کنه، چون بعد از 3 تلاش ناموفق واسه نفوذ کردن، این ولت غیرقابل استفاده میشه. اگه هم دستگاه گم بشه، خیلی راحت با کمک عبارت 24 کلمه ای دستگاه جدید قابل بازیابی هست. این دستگاه صفحه نمایش بزرگی داره و صفحه کلید کامپیوتری رو پشتیبانی می کنه که این مزیت، کار کردن با کیف پول سخت افزاری لجر بلو رو آسون تر کرده.

نکته قابل توجه این هست که در کیف پول های لجری که صفحه نمایشی ندارن، مثل HW.1 یا لجر نانو، شما باید از یه کامپیوتر یا گوشی هوشمند واسه تولید عبارت های بازیابی استفاده کنین. ولی در کیف پول Ledger Blue و لجر نانو اس به کامپیوتر نیازی ندارین. دستگاه های لجری که فاقد صفحه نمایش هستن، به دلیل اینکه به رایانه وصل میشن، ممکنه مورد حمله هکرها قرار بگیرن. به این ترتیب، یه لایه امنیتی دارن که کاربر باید کیف پول رو با گوشی هوشمند خود جفت کنه یا یه کد رو از کارت امنیتی خودش وارد کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول لجر بلو یا Ledger Blue بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های کیف پول لجر بلو بپردازیم و امنیت کیف پول لجر بلو رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول لجر بلو، یکی از بهترین کیف پول های سخت افزاری موجود در بازار رمز ارزهاست که شما می تونین ارزهای دیجیتال خودتون رو به صورت آفلاین و کاملا امن در اون ذخیره و نگهداری کنین. کیف پول لجر بلو ویژگی ها و قابلیت های زیادی داره که باعث میشه محبوبیت زیادی به دست بیاره. 
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول سخت افزاری لجر بلو(Ledger Blue) چیست؟

در مورد کیف پول سخت افزاری لجر بلو(Ledger Blue) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :8+36 = ?