پلتفرم معاملاتی جی ترید(gTrade) چیست؟

  • 17:02 1403-02-15
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

پلتفرم معاملاتی جی ترید(gTrade)؛ یکی از پرطرفدارترین پلتفرم های معاملاتی ارز دیجیتال بصورت اهرمی در بازار رمز ارزها! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این پلتفرم به دست بیارین؟ آیا می دونین پلتفرم جی ترید چیست؟ این پلتفرم چه ویژگی هایی داره؟ توکن GNS چیست و از کجا میشه اون رو خرید؟ عملکرد پلتفرم معاملاتی gTrade چجوریه؟ چرا پلتفرم جی ترید منحصر به فرد هست؟

بازار کریپتو یکی از بهترین بازارهای مالی هست که افراد زیادی در این بازار معامله انجام داده و اقدام به خرید و فروش رمز ارزها یا دریافت سیگنال ارز دیجیتال می کنند. پلتفرم های معاملاتی مختلفی در بازار ارزهای دیجیتال وجود داره که شما می تونین از این پلتفرم ها استفاده کنین. پلتفرم معاملاتی جی ترید هم یکی از این پلتفرم هاست که به کاربران اجازه میده تا معاملات اهرمی انجام بدن. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم معاملاتی جی ترید یا gTrade بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های پلتفرم gTrade بپردازیم و توکن GNS رو مورد بررسی قرار بدیم.

پلتفرم معاملاتی جی ترید چیست؟

پلتفرم معاملاتی جی ترید چیست؟

شاید واستون جالب باشه که بدونین پلتفرم معاملاتی جی ترید یا gTrade یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال هست که امکانات و قابلیت های زیادی رو در اختیار تریدرها و کاربران بازار رمز ارزها ارائه میده. همچنین پلتفرم جی ترید نوعی پروتکل معاملاتی غیرمتمرکز هست که در اون کاربران می تونن درباره قیمت واقعی ارزهای دیجیتال لیست شده، گمانه زنی کنند. این در حالی هست که در سایر پلتفرم های متمرکز از قراردادهای دائمی واسه قیمت گذاری رمز ارزها استفاده میشه. همچنین پلتفرم gTrade از اوراکل های سفارشی سازی شده چین لینک واسه استخراج قیمت ها از 7 سکوی مبادلاتی متمرکز استفاده می کنه.

پلتفرم جی ترید(gTrade) یکی از پرطرفدارترین سکوهای معاملاتی اهرمی در بازار رمز ارزهاست که تونسته کاربران زیادی رو به سمت خودش جذب کنه. تریدرها و کاربران در این پلتفرم می تونن رمز ارزهای خودشون رو با قیمت های حقیقی و نزدیک به میانگین، خرید و فروش کنند. همچنین اون ها می تونن از ضرایب اهرمی بالا واسه افزایش حاشیه سود خودشون بهره ببرن که در سایر سکوهای معاملاتی قدیمی، دسترس پذیر نیستن. پلتفرم gTrade با استخراج و پیش بینی قیمت ها به صورت دقیق، از دستکاری قیمت ها یا معامله رمز ارزها خارج از محدوده قیمت جلوگیری می کنه.

مقاله پیشنهادی: پلتفرم وام دهی بلاک فای(BlockFi) چیست؟

پلتفرم gTrade چه ویژگی هایی دارد؟

پلتفرم gTrade چه ویژگی هایی دارد؟

همونطور که گفتیم، پلتفرم جی ترید(gTrade) یکی از بهترین پلتفرم های معاملات اهرمی مصنوعی هست که برخلاف سایر پلتفرم معای معاملاتی، رمز ارزهایی که در این پلتفرم ارائه میشن، به صورت مصنوعی و بدون نیاز به قرض گرفتن دارایی های واقعی خرید و فروش میشن. پلتفرم جی ترید ویژگی ها و قابلیت های زیادی داره. در ادامه برخی از ویژگی های پلتفرم gTrade رو بررسی می کنیم:

•    غیرمتمرکز بودن

یکی از ویژگی های پلتفرم gTrade، غیرمتمرکز بودن این پلتفرم معاملاتی هست. تریدرها می تونن معاملات خودشون رو به صورت غیرمتمرکز انجام بدن. منظور از غیرمتمرکز بودن این هست که هیچ موسسه یا سازمانی تراکنش های کاربران در این پلتفرم رو بررسی نمی کنه. همچنین شما می تونین بدون نیاز به احراز هویت در این پلتفرم ثبت نام کرده و معاملات خودتون رو شروع کنین.

•    ارائه قیمت واقعی رمز ارزها

یکی دیگه از ویژگی های پلتفرم gTrade، ارائه قیمت حقیقی ارزهای دیجیتال هست. کاربران می تونن در این پلتفرم رمز ارزها رو با قیمت واقعی خرید و فروش کنند و از این نظر مشکلی واسشون پیش نیاد. این در حالی هست که سایر پلتفرم های معاملاتی از قراردادهای دائمی واسه قیمت گذاری رمز ارزها استفاده می کنند.

•    قابلیت استفاده از اهرم های بالاتر

یکی دیگه از ویژگی های پلتفرم جی ترید این هست که قابلیت استفاده از اهرم های بالاتر رو به کاربران ارائه میدن. به عبارت دیگه، کاربران می تونن در پلتفرم gTrade از ضرایب اهرمی بالا واسه افزایش حاشیه سود خودشون استفاده کنند که در سایر سکوهای معاملاتی سنتی در دسترس نیست.

•    جلوگیری از دستکاری معاملات

پلتفرم معاملاتی جی ترید با پیش بینی قیمت ارزهای دیجیتال به صورت دقیق و واضح، از دستکاری قیمت یا معاملات رمز ارزها خارج از محدوده قیمتی واقعی جلوگیری می کنه و کاربران می تونن معاملات خودشون رو به صورت دقیق و بدون هیچ اشتباهی انجام بدن. همچنین افراد سودجو هم نمی تونن از این پلتفرم واسه سفارش گذاری های جعلی و کلاهبرداری های رایج استفاده کنند.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش پلتفرم Galxe و شرکت در ایردراپ ها

آشنایی با توکن GNS و نحوه خرید آن

آشنایی با توکن GNS و نحوه خرید آن

توجه داشته باشین که پلتفرم معاملاتی جی ترید(gTrade) یه رمز ارز بومی به اسم GNS داره. در بیشتر پلتفرم های معاملاتی، گرداننده ها واسه تامین اعتبار معاملات اهرمی از استقراض بهره می برن. در حالی که پلتفرم معاملاتی جی ترید از سازوکار منحصر به فردی شامل ضرب و امحای توکن های GNS واسه تامین اعتبار استفاده می کنه که حتی واسه تسهیل محاسبات، سودها و ضررهای احتمالی رو شبیه سازی می کنه.

پلتفرم معاملاتی جی ترید می تونه با تکیه به محاسبات و شبیه سازی های دقیق، خدمات و امکانات خودش رو با کارمزد معاملات پایین تر در اختیار تریدرها می ذاره. همچنین کارمزدهایی که از کاربران گرفته میشه، در قالب درآمد به حساب تامین کننده های نقدینگی توکن GNS منتقل میشه. تعدادی توکن GNS ضرب یا امحا میشن و همزمان، معادل با اون توکن DAI در اختیار خزانه معاملاتی این پلتفرم قرار می گیره تا واسه پرداخت سود احتمالی پوزیشن معاملاتی مورد استفاده قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم معاملاتی جی ترید یا gTrade بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های پلتفرم gTrade بپردازیم و توکن GNS رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، پلتفرم معاملاتی جی ترید یا gTrade یکی از بهترین پلتفرم های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال هست که امکانات و قابلیت های زیادی رو در اختیار تریدرها و کاربران بازار رمز ارزها ارائه میده. این پلتفرم قابلیت ها و ویژگی های زیادی داره که همین موارد باعث میشن تا منحصر به فرد بشه.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد پلتفرم معاملاتی جی ترید(gTrade) چیست؟

در مورد پلتفرم معاملاتی جی ترید(gTrade) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :3+58 = ?