معرفی بهترین کیف پول های فایل کوین(FIL)

  • 06:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی بهترین کیف پول های فایل کوین(FIL)؛ آیا قصد دارین تا روی فایل کوین سرمایه گذاری کنین؟ پس به کیف پول هایی نیاز دارین که از ارز Filecoin پشتیبانی می کنند! آیا می دونین ارز فایل کوین چیست؟ نحوه انتخاب کیف پول فایل کوین چجوریه؟ بهترین کیف پول ها واسه ذخیره و نگهداری فایل کوین کدامند؟ کیف پول مناسب ارز FIL چه ویژگی هایی داره؟ چرا که باید قبل از بررسی قیمت فایل کوین و خرید آن این مورد را در نظر داشته باشید.

با ارائه بلاک چین فایل کوین به بازار رمز ارزها، توجه کاربران زیادی به اون جلب شد و با گسترده کردن اطلاعات خودشون تصمیم گرفن تا روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند. واسه سرمایه گذاری در ارز فایل کوین، باید با انواع ولت های این رمز ارز در مباحث مربوط به آموزش ارز دیجیتال آشنا بشین تا در آخر با توجه به نیاز و شرایط خودتون موفق بشین یکی از ولت های موجود رو واسه نگهداری فایل کوین انتخاب کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز فایل کوین یا FIL بهتون ارائه بدیم و به معرفی بهترین کیف پول های فایل کوین بپردازیم.

آشنایی با رمز ارز فایل کوین(FIL)

آشنایی با رمز ارز فایل کوین(FIL)

شاید واستون جالب باشه که بدونین فایل کوین با نماد اختصاری FIL یکی از رمز ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی هست. همچنین فایل کوین نوعی سیستم ذخیره سازی غیرمتمرکز با هدف ذخیره مهم ترین اطلاعات بشر هست. این پروژه بلاک چینی طی عرضه اولیه خودش در سال 2017 موفق شد 205 میلیون دلار سرمایه جمع آوری کنه. این شبکه بعد از ساخت بلاک شماره 148.888 به صورت رسمی فعالیت خودش رو شروع کرد. البته این شبکه بلاک چینی ابتدا در سال 2014 به عنوان لایه مشوق واسه یه سیستم ذخیره سازی همتا به همتا به اسم فایل میان سیاره ای شناخته می شد که ترغیب افراد به خرید و فروش فایل کوین رو به همراه داشت.

نحوه انتخاب کیف پول Filecoin

قبل از اینکه به معرفی بهترین کیف پول های فایل کوین بپردازیم، بهتره تا بهتون بگیم چه عوامل و ویژگی هایی رو باید در زمان انتخاب کیف پول مناسب در نظر بگیرین. به هر حال کیف پول ها متفاوت هستن و هر کدوم قابلیت های خاصی دارن. برخی از ویژگی های کیف پول مناسب فایل کوین به شرح زیر هست:

•    امنیت یکی از مهم ترین عواملی هست که باید در زمان انتخاب کیف پول بهش دقت کنین. شما باید تحقیقات خودتون رو انجام بدین و با قابلیت های امنیتی ارائه شده توسط هر کیف پول آشنا بشین.
•    شما باید ولتی رو انتخاب کنین که استفاده از اون راحت باشه. پیدا کردن ویژگی ها و دکمه های مناسب باید یه فرایند آسون باشه.
•    کیف پول مورد نظر شما نباید فقط از ارز فایل کوین(FIL) پشتیبانی کنه، علاوه بر نگهداری، دریافت و ارسال فایل کوین، خوبه که روی ویژگی های اضافی هم حساب باز کنین.

معرفی بهترین کیف پول های فایل کوین

معرفی بهترین کیف پول های فایل کوین

فایل کوین(Filecoin) به عنوان شبکه همتا به همتا و با هدف ایجاد اطمینان از ذخیره شدن قابل اعتماد پرونده ها به وجود اومده. کیف پول های فایل کوین به شما کمک می کنند تا رمز ارز فایل کوین رو مدیریت کنین. این ولت ها کلیدهای خصوصی کاربران رو ذخیره می کنند. ولت های مختلفی وجود دارن که از این رمز ارز پشتیبانی می کنند. در ادامه بهترین کیف پول های فایل کوین رو واستون معرفی می کنیم:

•    تراست ولت

یکی از بهترین کیف پول های رمز ارز فایل کوین، تراست ولت یا Trust Wallet هست که از بیش از 10 هزار کوین و توکن پشتیبانی می کنه. این کیف پول در سال 2017 ایجاد شد و در سال 2019 توسط بزرگ ترین صرافی دنیا یعنی بایننس خریداری شد. از جمله از مهم ترین ویژگی های تراست ولت میشه به رایگان بودن، سطح امنیت بالا، متن باز بودن، قابلیت خرید درون برنامه ای و.... اشاره کرد.

•    متامسک

متامسک(MetaMask) هم یکی دیگه از کیف پول های مناسب فایل کوین هست که در سال 2016 به وسیله شرکت ConsenSys به بازار رمز ارزها معرفی شد. این کیف پول علاوه بر فایل کوین، از شبکه های اتریوم، بایننس چین، پالیگان و.... پشتیبانی می کنه. از جمله از مزایای این ولت میشه به ناشناس بودن، امنیت بالا، اتصال به دیفای و برنامه های غیرمتمرکز و غیره اشاره کرد.

•    اتمیک ولت

اتمیک ولت یا Atmic Wallet کیف پولی هست که از رمز ارز فایل کوین پشتیبانی می کنه و می تونین واسه ارسال، دریافت، ذخیره و نگهداری این رمز ارز از اتمیک ولت استفاده کنین. این ولت بیش از 500 ارز دیجیتال رو پشتیبانی می کنه و در سال 2017 راه اندازی شده. اتمیک ولت به صورت رایگان به بازار عرضه شده و مجهز به صرافی داخلی واسه سواپ مستقیم ارزهای دیجیتال هست.

•    مث ولت(Math Wallet)

یکی دیگه از انواع کیف پول های فایل کوین، کیف پول مث ولت هست. Math Wallet نوعی کیف پول چند ارزی واسه Web3 با پشتیبانی از بالای 100 ارز دیجیتال هست. این ولت هم مثل تراست ولت، ویژگی ها و قابلیت های امنیتی زیادی داره که همین مسئله باعث میشه تا بتونین با خیال راحت رمز ارزهای خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین. از جمله از این ویژگی ها می تونیم به رابط کاربری ساده، امنیت بالا و.... اشاره کنیم.

•    اشور ولت(AssureWallet)

اشور ولت هم یکی دیگه از ولت هایی هست که می تونین با استفاده از اون فایل کوین های خودتون رو در ذخیره و نگهداری کنین. اشور ولت نوعی کیف پول وب 3 غیرمتمرکز با پشتیبانی طیف گسترده ای ارزهای دیجیتال هست که با اتصال به صرافی های متمرکز، پلی بین صرافی های متمرکز و غیرمتمرکز به وجود اورده و به جایی امن واسه حرمت بین حوزه های دیفای و سیفای تبدیل شده.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز فایل کوین یا FIL بهتون ارائه بدیم و به معرفی بهترین کیف پول های فایل کوین بپردازیم. همونطور که گفتیم، فایل کوین با نماد اختصاری FIL یکی از رمز ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی هست. همچنین فایل کوین نوعی سیستم ذخیره سازی غیرمتمرکز با هدف ذخیره مهم ترین اطلاعات بشر هست. از جمله از ولت هایی که از فایل کوین پشتیبانی می کنند، میشه به تراست ولت، متامسک، اتمیک ولت، مث ولت، اشور ولت، لجر نانو اس و... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین کیف پول های فایل کوین(FIL)

در مورد معرفی بهترین کیف پول های فایل کوین(FIL) نظر دهید
سوال امنیتی :8+37 = ?