کیف پول بیت کوین گرین آدرس(Green Address) چیست؟

  • 04:02 1403-02-13
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کیف پول بیت کوین گرین آدرس(Green Address)؛ آیا دوست دارین تا با این ولت آشنا بشین؟ آیا می دونین کیف پول گرین آدرس چیست؟ کیف پول گرین آدرس چه ویژگی هایی داره؟ این ولت چه رمز ارزهایی رو پشتیبانی می کنه؟ این کیف پول چقدر کارمزد می گیره؟ مزایای کار با کیف پول گرین آدرس چیست؟ امنیت کیف پول Green Address چقدر هست؟ بعد از بررسی قیمت بیت کوین و تصمیم برای خرید آن میتوان از این کیف پول برای نگهداری ان استفاده کرد؟

واسه همه افراد و کاربرانی که در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند، پیدا کردن یه جای امن یا کیف پول ارز دیجیتال مناسب واسه ذخیره و نگهداری از ارزهای دیجیتال خود یکی از ضروریات هست. امروزه ولت های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و قابلیت های خاصی دارن. کیف پول گرین آدرس هم یکی از ولت های تازه وارد هست که می تونین ازش استفاده کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول گرین آدرس یا Green Address بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های کیف پول گرین آدرس بپردازیم و امنیت کیف پول گرین آدرس رو مورد بررسی قرار بدیم.

کیف پول گرین آدرس چیست؟

کیف پول گرین آدرس چیست؟

شاید واستون جالب باشه که بدونین کیف پول گرین آدرس یا Green Address یکی از کیف پول های مناسب برای بیت کوین هست که شما می تونین رمز ارز بیت کوین رو در این ولت رمزنگاری شده ذخیره، نگهداری، ارسال و دریافت کنین. کیف پول گرین آدرس امکان دسترسی، ذخیره، فروش یا خرید رمز ارز بیت کوین رو واسه کاربران فراهم می کنه. این کیف پول به وسیله گوشی های هوشمند و نسخه دسکتاپ قابل دسترس هست. با اینکه نحوه کار با کیف پول گرین آدرس تقریبا راحت و آسونه، ولی بیشتر واسه تریدرها و معامله گران باتجربه و حرفه ای در بازار ارزهای دیجیتال پیشنهاد میشه.

کیف پول گرین آدرس(Green Address) نوعی کیف پول گرم هست که همیشه به اینترنت متصله. در مقابل کیف پول سرد قرار داره که همیشه به اینترنت متصل نیست. این ولت در ابتدا واسه وب، دسکتاپ، اندروید و ios در دسترس بود، ولی مدتی هست که نسخه تحت وب اون منسوخ شده. توجه داشته باشین که کیف پول گرین آدرس به طور کلی ولتی گرم واسه شرایط مناسب هست که کاربران همیشه در حال انجام تراکنش هستن و می تونن برخی از رمز ارزهای خودشون رو که مورد معامله قرار میدن، در این ولت نگه دارن.

کیف پول گرین آدرس چه ویژگی هایی دارد؟

کیف پول گرین آدرس چه ویژگی هایی دارد؟

همونطور که گفتیم، کیف پول گرین آدرس(Green Address) یکی از مناسب ترین و معتبرترین ولت هایی هست که می تونین وقتی می خواهین بیت کوین های زیادی ارسال و دریافت کنین، از این ولت استفاده کنین. کیف پول گرین آدرس ویژگی ها و خصوصیات زیادی داره که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره. در ادامه برخی از ویژگی های کیف پول گرین آدرس رو بررسی می کنیم:

•    یکی از ویژگی های کیف پول گرین آدرس، کنترل کامل تراکنش هاست. این ولت از قابلیت سگویت پشتیبانی می کنه. به این ترتیب، کارمزد تراکنش ها رو میشه پایین نگه داشت. همچنین امکان تنظیم کارمزد دلخواه هم این در این ولت وجود داره. وقتی شبکه بیت کوین شلوغ هست، میشه تراکنش های سریعی انجام داد.
•    یکی دیگه از ویژگی های کیف پول گرین آدرس، پشتیبانی کامل از کیف پول های سخت افزاری هست. این ولت می تونه به کیف پول های ترزور وان و لجر نانو اس متصل بشه.
•    واسه استفاده از کیف پول Green Adress، هیچ اطلاعات شخصی از کاربران گرفته نمیشه و به احراز هویت نیاز نیست. فقط باید یه آدرس ایمیل ارائه بدین.
•    یکی دیگه از ویژگی های کیف پول گرین آدرس، برخورداری از مدل نوآورانه چند امضایی هست. این نوع از قابلیت چند امضایی از کلید خصوصی دوگانه استفاده می کنه که یکی از کلیدها پیش کاربر و اون یکی کلید در سرورهای این ولت ذخیره شدن.

بیشتر بدانید: معرفی 5 مورد کیف پول لایتنینگ بیت کوین

نحوه ارسال و دریافت بیت کوین در Green Address

نحوه ارسال و دریافت بیت کوین در Green Address

توجه داشته باشین که واسه ارسال بیت کوین در کیف پول گرین آدرس فقط کافیه در گوشه سمت چپ روی گزینه Send کلیک کنین. بعد از وارد کردن آدرس دریافت کننده و بیت کوین های مورد نظر روی گزینه Review and Send کلیک و تراکنش خودتون رو تایید کنین تا بیت کوین ها به گیرنده ارسال بشه. دریافت بیت کوین در کیف پول گرین آدرس هم آسونه. واسه این کار هم در داشبورد روی گزینه Receive کلیک کنین. در صفحه ای که باز میشه از بین حساب های خودتون، اکانت مورد نظر رو واسه دریافت بیت کوین انتخاب کنین. لینک رو کپی و واسه فرستنده ارسال کنین. در آخر باید تراکنش رو تایید و بیت کوین ها رو دریافت کنین.

کارمزدهای کیف پول گرین آدرس چقدر است؟

به نظر شما کارمزدهای این ولت چقدره؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که نصب اپلیکیشن، ایجاد حساب کاربری و نگهداری رمز ارزها در این روش رایگان هست. کاربران می تونن با خیال راحت رمز ارز بیت کوین رو واسه مدت زمان طولانی و بدون پرداخت هیچ کارمزدی در این کیف پول نگهداری کنند. ولی مثل کیف پول های دیگه، انجام تراکنش ها در این ولت هم به پرداخت کارمزدهایی نیاز داره. کارمزدها مقدار ثابتی ندارن و نسبت به تقاضای شبکه تغییر می کنند. کیف پول گرین آدرس(Green Address) فقط به عنوان یه واسطه عمل می کنه و ماینرها به عنوان پاداش کاری که انجام میدن، کارمزد تراکنش ها رو به دست میارن.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول گرین آدرس یا Green Address بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های کیف پول گرین آدرس بپردازیم و امنیت کیف پول گرین آدرس رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، کیف پول گرین آدرس یکی از کیف پول های رمزنگاری شده و منبع باز آنلاین واسه ارز دیجیتال بیت کوین هست که شما می تونین بیت کوین های خودتون رو در این ولت ذخیره و نگهداری کنین.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد کیف پول بیت کوین گرین آدرس(Green Address) چیست؟

در مورد کیف پول بیت کوین گرین آدرس(Green Address) چیست؟ نظر دهید
سوال امنیتی :1+69 = ?