صفر تا صد کسب درآمد از استخراج ترون(TRX)

  • 21:02 1403-02-14
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

کسب درآمد از استخراج ترون(TRX)؛ آیا می خواهین تا اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین؟ به نظر شما ترون قابل استخراج هست؟ استخراج ترون چجوریه؟ چجوری می تونیم ارز TRX رایگان به دست بیاریم؟ واسه شروع استخراج رمز ارز ترون به چه چیزی نیاز دارین؟ سود ماینینگ ارز دیجیتال ترون چقدر هست؟ استخراج 1 عدد ترون چقدر هزینه به دنبال داره؟ روش های استخراج ترون کدامند؟ با توجه به قیمت ترون در شرایط فعلی این کار به صرفه هست؟

اگه کمی در بازار رمز ارزها فعالیت داشته باشین، احتمالا تا الان با ارز دیجیتال ترون آشنا شدین. ترون شبکه های غیرمتمرکز و منبع باز هست که با هدف تمرکززدایی از اینترنت واسه محتوا، بازی ها و سرگرمی های دیجیتال ایجاد شده. استخراج ترون از روش های مختلفی انجام میشه، ولی از اونجایی که الگوریتم اثبات سهام در این شبکه دیده نمیشه، هیچ کدوم از این روش ها نیازمند انرژی برق زیاد و سخت افزارهای پیچیده نیست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استخراج ترون یا ماینینگ TRX بهتون ارائه بدیم، به بررسی روش های استخراج ترون بپردازیم و سودآوری ماینینگ ترون رو مورد بررسی قرار بدیم.

آیا رمز ارز ترون قابل استخراج است؟

رمز ارزهایی که مبتنی بر الگوریتم اثبات کار(PoW) هستن، قابلیت استخراج دارن. در این شبکه ها، ماینرها واسه تایید و پردازش تراکنش ها و دریافت پاداش با همدیگه رقابت می کنند. ماینرها بابت تایید تراکنش ها و مشارکت در شبکه، رمز ارز بومی رو به دست میارن. مثلا ماینرهای بیت کوین بابت تایید تراکنش و استفاده از قدرت سخت افزارهای خودشون، کوین های BTC رو دریافت می کنند.

رمز ارز ترون(TRX) نوعی توکن جدید در بازار کریپتو هست که شبکه بلاک چینی اون بر پایه الگوریتم اثبات سهام(PoS) هست. به این ترتیب، مثل بیت کوین و سایر رمز ارزهایی که از این الگوریتم استفاده می کنند، قابل استخراج یا ماین با سخت افزارها نیست و شما بابت استیک یا سپرده گذاری این ارز دیجیتال، توکن های TRX رو به عنوان پاداش به دست میارین. البته می تونین با روش هایی اقدام به استخراج ترون کنین.

استخراج ترون(TRX) چگونه است؟

استخراج ترون(TRX) چگونه است؟

شاید واستون جالب باشه که بدونین استخراج رمز ارزها فرایندی هست که در شبکه های مبتنی بر الگوریتم اثبات کار(POW) به وسیله افرادی به اسم ماینر انجام میشه. ولی ارز دیجیتال ترون مثل رمز ارزهای دیجه مبتنی بر الگوی اثبات کار مثل بیت کوین قابل استخراج یا ماینینگ نیست!! ولی ساده ترین و مفیدترین جواب به سوال چجوری ترون استخراج کنیم؟ استفاده از سایت هایی هست که با استفاده از تجهیزات ماینینگ شما به شما ترون میدن.

به این ترتیب، از نظر فنی چیزی به اسم استخراج ارز دیجیتال ترون(TRX) وجود نداره، ولی از اونجایی که این عبارت به اشتباه در بین کاربران بازار رمز ارزها رایج شه، ما هم واسه آسون کردن فرایند کسب پاداش به صورت ترون، از عبارت استخراج ارز دیجیتال ترون به جای اون استفاده می کنیم.

مقاله پیشنهادی: تفاوت بین استخراج و استیکینگ ارزهای دیجیتال چیست؟

روش های استخراج ترون کدامند؟

روش های استخراج ترون کدامند؟

اگه تا الان درباره استخراج یا ماینینگ ارز دیجیتال ترون جستجو کرده باشین، حتما فهمیدین که رمز ارز ترون(TRX) قابل استخراج نیست. ولی روش هایی وجود دارن که شما می تونین از طریق این راه ها اقدام به استخراج ارز ترون کنین. در ادامه برخی از روش های استخراج ترون رو بررسی می کنیم:

•    استخراج TRX توسط ترون اسکن

یکی از روش های استخراج ترون، استفاده از سایت ترون اسکن هست. شما می تونین در این سایت به عنوان یه کاربر، بین حساب ها، بلاک ها و.... جستجو کنین و بعدا با رای دادن ترون به دست بیارین. واسه این کار اول باید وارد سایت ترون اسکن بشین و بعدا روی گزینه Connect Wallet کلیک کنین. واسه استخراج ترون از این طریق در این مرحله باید گزینه Get Votes رو انتخاب کنین و کمی ترون که می خواهین سرمایه گذاری کنین رو وارد کنین. این مقدار ارز در ترون اسکن به مدت 72 ساعت قفل میشه.

•    استخراج ترون از طریق Faucet Crypto

یکی دیگه از روش های استخراج ترون، استفاده از Faucet Crypto هست که به شما کمک می کنه تا با انجام هر بیست ساعت بازی و حل کردن یه Captcha مقدار مشخصی ترون دریافت کنین. همچنین شما می تونین از روش های آسون تری مثل مشاهده تبلیغات PTC و کلیک کردن روی لینک های کوتاه هم فرایند استخراج ترون رو انجام بدین و توکن های TRX رو به دست بیارین.

•    استفاده از سایت Idle Empire

استفاده از وبسایت Idle Empire هم یکی دیگه از راه های استخراج ارز ترون هست. بهتره بدونین این سایت بستری رو واسه کاربران خودش فراهم کرده تا به کمک بازی کردن، آزمایش نرم افزار، تماشای فیلم، شرکت در نظرسنجی ها و تکمیل پیشنهادها به استخراج رمز ارز ترون بپردازن. البته باید توجه داشته باشین که واسه اینکه بتونین رمز ارزهای ماین شده خودتون رو برداشت کنین، باید قدار اون به حد نصاب رسیده باشه. در این صورت شما می تونین رمز ارزهای خودتون رو از طریق هر آدرس کیف پولی برداشت کنین.

•    استخراج ترون از Tron Game

یکی دیگه از راه های ماینینگ ترون، استفاده از سایت Tron Game هست. شما می تونین در این سایت بازی کنین و سهام این بازی رو واسه کسب توکن TRX به دست بیارین. هرچقدر میزان سختی بازی بالا باشه، مقدار رمز ارز ترونی که به دست میارین هم افزایش پیدا می کنه. دو بازی مهمی که در این زمینه کار می کنند و شما می تونین از طریق اون ها ترون استخراج کنین عبارت هستن از:

•    بازی Adtermath Islands
•    Eggies World، بازی آنلاین در شبکه ترون

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استخراج ترون یا ماینینگ TRX بهتون ارائه بدیم، به بررسی روش های استخراج ترون بپردازیم و سودآوری ماینینگ ترون رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، ترون یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتو هست که از الگوریتم اثبات سهام استفاده می کنه و مثل رمز ارزهایی مثل بیت کوین که از اثبات کار استفاده می کنند، به راحتی قابل ماین یا استخراج نیستن. شما برای استخراج ترون می تونین از روش های مختلفی استفاده کنین.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد صفر تا صد کسب درآمد از استخراج ترون(TRX)

در مورد صفر تا صد کسب درآمد از استخراج ترون(TRX) نظر دهید
سوال امنیتی :3+88 = ?