لیست کیف پول های برتر ارز دیجیتال دش(DASH)

  • 06:02 1403-02-09
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

بهترین کیف پول ارز دیجیتال دش(DASH)؛ آیا می خواهین با این ولت ها آشنا بشین؟ اصلا می دونین ارز دش چیست؟ منظور از کیف پول دش چیست؟ در زمان انتخاب کیف پول Dash به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ بهترین کیف پول های دش کدامند؟ نحوه ارسال، دریافت، ذخیره و نگهداری رمز ارز دش چجوریه؟ چجوری می تونیم امنیت دش های خودمون رو حفظ کنیم؟

یکی از مهم ترین کارهایی که کاربران در مباحث آموزش ارز دیجیتال باید انجام بدن، آشنا شدن به کیف پول های رمزنگاری هست. هر کدوم از رمز ارزهایی که در بازار وجود دارن، به وسیله تعداد مشخصی از کیف پول ها پشتیبانی میشن. وظیفه شما به عنوان کاربر حرفه ای این هست که انواع مختلف این ولت ها رو بشناسین و در آخر بهترین گزینه رو انتخاب کنین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول دش بهتون ارائه بدیم، به بررسی نکات مهم انتخاب کیف پول DASH بپردازیم و بهترین کیف پول های دش رو معرفی کنیم.

آشنایی با ارز دیجیتال دش(Dash)

آشنایی با ارز دیجیتال دش(Dash)

شاید واستون جالب باشه که بدونین رمز ارز دش(Dash) یکی از ارزهای دیجیتال محبوب در بازار کریپتوکارنسی هست که با الهام گرفتن از رمز ارز بیت کوین به وجود اومده. مهم ترین هدفی که ارز دیجیتال دش داره این هست که چالش ها و مشکلات اصلی شبکه بیت کوین رو برطرف کنه و شبکه پیشرفته ای با کاربری راحت و مشکلات کم تر در اختیار کاربران قرار بده. همچنین رمز ارز دش به حریم خصوصی کاربران اهمیت زیادی قائل هست و بستر امنی رو واسه کاربران فراهم می کنه. ضمن اینکه سرعت انجام تراکنش ها در این شبکه هم بالا هست.

منظور از کیف پول دش چیست؟

امکان ارسال، دریافت، نگهداری و ذخیره رمز ارز دش(Dash) در بازار کریپتو فقط با کمک کیف پول های رمزنگاری شده فراهم هست. کیف پول های رمزنگاری شده انواع مختلفی دارن که هر کدوم از اون ها به تنهایی از تعداد مشخصی از رمز ارزها پشتیبانی می کنند. بنابراین، واسه خرید و فروش ارز دیجیتال دش هم باید بهترین کیف پول هایی که با این رمز ارز سازگار هستن رو بشناسین. یه کیف پول دش که می تونه سخت افزاری یا نرم افزاری باشه، کلید خصوصی و عمومی کاربران رو در خودش نگه می داره و همزمان اون رو به صورت امن و بی خط به دفتر کل توزیع شده بلاک چین متصل می کنه. به عبارت دیگه، شما می تونین کلید عمومی کیف پول دش خودتون رو همون شماره کارت حساب بانکی در نظر بگیرین که می تونین با استفاده از اون رمز ارز ارسال و دریافت کنین.

نکات مهم انتخاب کیف پول DASH

نکات مهم انتخاب کیف پول DASH

واسه نگهداری و ذخیره رمز ارز دش(Dash) بدون شک به کیف پولی نیاز دارین که از این ارز دیجیتال پشتیبانی کنه و همچنین ویژگی های دیگه ای هم داشته باشه که کار رو واسه کاربران راحت کنه. به طور خلاصه میشه گفت نکات مهم در انتخاب کیف پول مناسب ارز دیجیتال دش به شرح زیر هست:

•    مهم ترین نکته این هست که کیف پول مورد نظر شما باید از ارز دیجیتال دش پشتیبانی کنه. اگه می خواهین رمز ارزهای دیگه رو هم در این ولت ذخیره کنین، باید لیست این ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده توسط این کیف پول رو بررسی کنین.
•    یکی دیگه از نکات مهم در انتخاب کیف پول دش این هست که باید کیف پول انتخابی شما رابط کاربری خوبی داشته باشه تا کاربران به راحتی بتونن از این ولت استفاده کنند. رابط کاربری ساده می تونه به خیلی از کاربران اطمینان زیادی بده.
•    مطمئن بشین که کیف پول مورد نظر شما سطح امنیت بالایی داره و همچنین کلید خصوصی رو در اختیار خودتون قرار میده. همچنین با قرار دادن یه رمز روی برنامه و فعال کردن قابلیت تایید دو مرحله ای امنیت ولت شما بیشتر میشه.

معرفی بهترین کیف پول های دش

معرفی بهترین کیف پول های دش

رمز ارز دش(DASH) تونسته در بین ارزهای دیجیتال موجود در بازار کریپتو، جایگاه خوبی به دست بیاره و با توجه به حجم بازاری که در اختیار داره کاربران زیادی به دنبال خرید و نگهداری ارز دیجیتال دش هستن. شما هم باید کیف پول های مناسبی رو واسه این رمز ارز انتخاب کنین تا امنیت دش های خودتون رو تامین کنین. در ادامه برخی از بهترین کیف پول های دش رو واستون معرفی می کنیم:

•    اکسودوس(Exodus)

یکی از بهترین کیف پول های دش، کیف پول اکسودوس یا Exodus هست. این ولت نوعی کیف پول HD هست که فقط روی دسکتاپ قابل اجراست و در سال 2015 ساخته و معرفی بازار شد. استفاده از کیف پول اکسودوس کاملا رایگانه و نیازی به پرداخت هزینه نیست. این ولت رابط کاربری ساده ای داره و این مسئله می تونه کاربران زیادی رو به سمت خودش جذب کنه.

•    کیف پول جکس(Jaxx)

کیف پول جکس یا JAXX هم یکی دیگه از کیف پول های مناسب رمز ارز دش هست. توسعه دهنده این کیف پول یه شرکت کانادایی تحت عنوان Decentral هست. جکس ولت نوعی کیف پول HD هست که علاوه بر رمز ارز دش از 80 ارز دیجیتال دیگه هم پشتیبانی می کنه. شما با کمک این ولت می تونین کلیدهای خصوصی خودتون رو کنترل کنین و واسه شرایط اضطراری عبارت بازیابی 12 کلمه ای داشته باشین.

•    کیف پول کوینومی(Coinomi)

یکی دیگه از بهترین کیف پول های دش، کیف پول کوینومی یا Coinomi هست. این ولت چند ارزی قابلیت پشتیبانی از 200 توکن و 70 کوین رو داره. همچنین این ولت به کاربران خودش کمک می کنه تا کلیدهای خصوصی خودشون رو از طریق عبارت بازیابی مدیریت کنند. به همین دلیل هست که جزو کیف پول های امن محسوب میشه. یکی از مهم ترین ویژگی های این ولت، تیم توسعه دهنده قوی هست.

ویدیوی پیشنهادی: آموزش ساخت کیف پول کوینومی در موبایل

•    تراست ولت(Trust Wallet)

تراست ولت یا Trust Wallet هم یکی دیگه از کیف پول های برتر رمز ارز دش هست. کیف پول تراست ولت از بیشتر از 1500 ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه. این ولت نرم افزاری محبوب بیشتر از 5 میلیون کاربر فعال داره که این مسئله نشون دهنده کیفیت و محبوبیت این ولت هست. ضمن اینکه صرافی بایننس که یکی از معتبرترین صرافی های دنیاست، این ولت رو از سال 2018 به مالکیت خودش در آورده.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کیف پول دش بهتون ارائه بدیم، به بررسی نکات مهم انتخاب کیف پول DASH بپردازیم و بهترین کیف پول های دش رو معرفی کنیم. همونطور که گفتیم، شما واسه ارسال، دریافت، ذخیره و نگهداری رمز ارز دش به کیف پول های معتبر و امنی نیاز دارین. از جمله از بهترین کیف پول های دش میشه به کیف پول تراست ولت، کوینومی، اکسودوس و... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد لیست کیف پول های برتر ارز دیجیتال دش(DASH)

در مورد لیست کیف پول های برتر ارز دیجیتال دش(DASH) نظر دهید
سوال امنیتی :4+75 = ?