معرفی بهترین کیف پول ها برای استیکینگ(Staking)

  • 03:02 1403-02-12
  • زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی بهترین کیف پول های استیکینگ(Staking)؛ آیا دوست دارین با این ولت ها آشنا بشین؟ آیا استیکینگ چیست؟ استفاده از کیف پول واسه استیکینگ چه مزیت هایی داره؟ بهترین کیف پول ها برای استیکینگ کدامند؟ آیا استیک کردن در کیف پول ها برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال کار درستیه؟ شما از کدوم کیف پول واسه سپرده گذاری رمز ارزها استفاده می کنین؟ چرا باید بهترین کیف پول رو واسه این کار پیدا کنیم؟

رمز ارزها دارایی های جدید و هیجان انگیز واسه انجام تراکنش ها و کسب درآمد هستن، ولی درک اون ها بدون دیدن آموزش ارز دیجیتال هم می تونه کمی سخت باشه. اینجاست که روش استیکینگ رمز ارزها وارد میشه. این تکنیک به شما کمک می کنه تا به راحتی و فقطبا نگه داشتن و قفل کردن رمز ارزهای خودتون واسه مدتی مشخص، پاداشی به دست بیارین. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استیکینگ ارز دیجیتال یا Staking بهتون ارائه بدیم، به معرفی بهترین کیف پول های استیکینگ بپردازیم و مزایای استیک رمز ارزها در کیف پول ها رو مورد بررسی قرار بدیم.

آشنایی با فرایند استیکینگ(Staking)

آشنایی با فرایند استیکینگ(Staking)

شاید واستون جالب باشه که بدونین استیکینگ یا Staking یکی از روش های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال هست که بین سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار رمز ارزها محبوبیت زیادی به دست آورده. یکی از دلایل این محبوبیت این هست که به سرمایه گذاران کمک می کنه تا به جای هولد کردن یا نگهداری ارزهای دیجیتال، کسب درآمد غیرفعالی هم داشته باشن. شما می تونین با استفاده از روش استیکینگ، رمز ارزهای خودتون رو در پلتفرم ها یا کیف پول های مختلفی استیک یا سپرده گذاری کنین و سود زیادی به دست بیارین. این روش مزیت ها و معایب زیادی به همراه داره که باید به این نکات توجه کنین تا بهترین تصمیم رو واسه استیک کرده رمز ارزهای خودتون بگیرین.

مزایای استیک کردن رمز ارزها در کیف پول

اگه قصد دارین بدون داشتن سرمایه اولیه زیادی، بر روی ارزهای دیجیتال یا دارایی های رمزنگاری شده سرمایه گذاری کرده  و سود زیادی به دست بیارین، استیکینگ یا Staking می تونه گزینه خوبی واسه شما باشه. در این میان، استیک کردن ارزهای دیجیتال در کیف پول ها مزیت های مختلفی داره که عبارت هستن از:

•    شما می تونین با حمایت از شبکه رمز ارز مورد نظر به وسیله کارهای مختلف مثل تایید تراکنش، استخراج و.... پاداش دریافت کنین.
•    تا وقتی که در فرایند استیکینگ رمز ارزها شرکت کنین و فعال باشین، به کسب پاداش ادامه می دین و ریسک کاهش پیدا می کنه.
•    با استیک کردن ارزهای دیجیتال در کیف پول ها، ریسک ضرر خودتون رو کم می کنین و شانس خودتون رو واسه کسب سود بیشتر افزایش میدین.
•    استیک کردن رمز ارزها در کیف پول ها به کاربران این امکان رو میده تا حتی با حدود 5 دلار به سرمایه گذاری و کسب درآمد بپردازن.

به معرفی بهترین کیف پول های استیکینگ

به معرفی بهترین کیف پول های استیکینگ

حوزه ارزهای دیجیتال مثل میدان جنگ هست و هر سرمایه گذار یا معامله گری که می خواد در این بازار پیروز بشه، باید با ابزارهای کاربردی این بازار آشنا باشه. ابزارهایی مثل کیف پول ها، امکانات زیادی مثل تبادل رمز ارزها، استیکینگ و.... رو به کاربران ارائه می کنند که مخاطبان زیادی رو هم جذب کنند. در ادامه برخی از بهترین کیف پول های استیکینگ رو واسه شما معرفی می کنیم:

•    کیف پول Trust Wallet

یکی از بهترین کیف پول ها برای استیکینگ رمز ارزها، کیف پول تراست ولت یا Trust Wallet هست. تراست ولت نوعی کیف پول چند ارزی و محبوب واسه استیک کردن ارزهای دیجیتال هست که می تونه روی سیستم عامل های اندروید و ios نصب بشه. فرایند راه اندازی تراست ولت مثل ولت های دیگه هست. یعنی بعد از دانلود و نصب اون روی گوشی خودتون، می تونین ارزهای دیجیتال مختلفی رو استیک کرده و سود به دست بیارین.

•    کیف پول Atomic Wallet

اتمیک ولت(Atomic Wallet) هم یکی دیگه از بهترین کیف پول ها برای استیکینگ ارزهای دیجیتال هست. اتمیک ولت نوعی کیف پول چند ارزی عالی هست که با سیستم عامل های دسکتاپ ویندوز، اندروید و ios سازگار هست. واسه استفاده از خدمات سپرده گذاری رمز ارزها در کیف پول اتمیک، شما باید کوین ها و رمز ارزهای خودتون رو به آدرسی که کیف پول ارائه میده، انتقال بدین.

•    کیف پول Jaxx

یکی دیگه از کیف پول هایی که خدمات استیکینگ رو به کاربران خودش ارائه میده، کیف پول جکس یا Jaxx هست. کیف پول جکس نوعی ولت اتریومی هست که به شما کمک می کنه تا رمز ارزهای خودتون رو در حالت استیکینگ انباشت کنین. استفاده از این ولت ساده و آسون هست و نیاز به ثبت نام هم نداره. همچنین شما می تونین رمز ارزهای خودتون رو از هولدر یا صرافی دیگه به این ولت بفرستین.

•    کیف پول MyEther Wallet

کیف پول مای اتر ولت هم یکی دیگه از بهترین کیف پول ها برای استیکینگ هست. این ولت نوعی اپلیکیشن رایگان و اوپن سورس هست که به منظور ذخیره، نگهداری و استیکینگ رمز ارز اتریوم مورد استفاده قرار می گیره، ولی میشه از این ولت واسه ذخیره سایر رمز ارزها هم استفاده کرد. ایجاد یه حساب کاربری و شروع استفاده از این ولت خیلی راحته. بنابراین، می تونین با سپرده گذاری ارزهای دیجیتال خودتون در این ولت، کسب درآمد کنین.

•    کیف پول Coinomi

یکی دیگه از کیف پول های مناسب استیکینگ ارزهای دیجیتال، کیف پول کوینومی(Coinomi) هست. کوینومی نوعی ولت چند ارزی هست که از قدیمی ترین ولت های بازار رمز ارزها محسوب میشه که میلیون ها کاربر فعال داره. کیف پول کوینومی به شما کمک می کنه تا ارزهای دیجیتال خودتون رو در حالت استیکینگ نگه دارین. استفاده از این ولت خیلی راحت و آسون هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد استیکینگ ارز دیجیتال یا Staking بهتون ارائه بدیم، به معرفی بهترین کیف پول های استیکینگ بپردازیم و مزایای استیک رمز ارزها در کیف پول ها رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، استیکینگ یکی از روش های کسب درآمد در بازار ارزهای دیجیتال هست که بین سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار رمز ارزها محبوبیت زیادی به دست آورده. از جمله از بهترین کیف پول ها برای استیکینگ رمز ارزها، میشه به کیف پول تراست ولت، اتمیک ولت، کیف پول Jaxx، کیف پول کوینومی و.... اشاره کرد.
 

!! همه دوره های ارزسنج را یکجا در اختیار داشته باشید !!

دوره جامع ارز دیجیتال (جادوی رمز ارزها)

20 دوره کامل در یک دوره
از ابتدایی ترین مفاهیم تا تخصصی ترین موضوعات
بیش از 130 ساعت آموزش ویدیویی در قالب 250 جلسه
برای شرکت در این دوره آموزش از لینک زیر اقدام کنید.

نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین کیف پول ها برای استیکینگ(Staking)

در مورد معرفی بهترین کیف پول ها برای استیکینگ(Staking) نظر دهید
سوال امنیتی :6+50 = ?